A padló biztos, hogy nem szürke csillámos volt, mert emlékszem, hogy amikor kicsi voltam és nálunk még az első szériás 415-ösök mentek, akkor egy másik vonalon már az újabbak, és nagyon rácsodálkoztam a csillogó padlóra.
Egyébként nem tudom, kinek milyen emlékei vannak a régi 415ösökről, de nálunk állandó baj volt a szíjakkal... Valahogy mindig elszakadtak, és állandóan cserélni kellett őket. Ha új buszos jött a vonalra, akinek el kellett magyarázni, hogy merre menjen, mindig azt mondták neki, hogy csak kövesse az eldobált ékszíjakat, mert annyi volt belőle az úton.
az első bkv-s 415.04esek, még az átalakítás előtt milyen színű padlóval készültek? már akkor is a szürke csillámos, vagy még fekete "pöttyös", esetleg sima fekete? a szegélyek azonos színűek voltak (lépcsők élén, kerékdoboknál)?
esetleg akad kép a nyitott vezetőfölkéről, vagy máshol közlekedő 415ösök hasonló vezetőfülkéjéről? volt bármilyen elválasztó a sofőr mellett, vagy csak a korlát?
Mint régi volános én is szeretem a régi buszokat talán valakit érdekel ,esetleg megmenthető.
Találtam egy régi busz pótkocsit ,mint ez szokott leni fészernek van használva(de nem használják) tető alatt van szerintem menthető Képet sajna nem tudok jelenleg feltenni de igyekszek majd helyileg Heves-megyében Parádon található ha valakit érdekel csörgessen meg és segítek megtalálni a tulajokat(én se tudom kik mivel a pót egy zárt kerti részen van , de tuti kideríthető) A számom 06205509981
ugye a 415.00, ami bkvnál kezdett még az első 415ösök hátfalával készült
a 415.01, még sárga fehér korában szintén,
a két ajtós 415.02 szintén
a 415.03, a szürke-narancs-piros állapotában milyen hátfallal volt szerelve?
a 415.07nek, a keletberlini fényezése idején már a széria hátfala volt? törtfehér volt hasonlóan a 200asokhoz, vagy hófehér? gyárilag barna műbőr borításúak az ülései?
a 415.09nek az eredeti sárga fehér fényezése idején milyen hátfala volt?
és végül a 415.11nél szintén ez a kérdés..
ha esetleg valakinek lenne fotója ezekről, azt megköszönném.. akár a belső terükről is..
Rendben, ezesetben én kérek elnézést. :) Nem tudod, hogy esetleg írott betűset is tudnak gyártani? Bár az írásodból úgy gondolom, hogy igen.
Bár nem Ikarus, de BKV-s szinten hasonló: az orosz metrókocsik mennek eladásra, szétvágásra, 1-1db típus megy a múzeumba, és ennyi... se búcsúztató, se semmi... sajnálom, hogy ugyanúgy lesz@rja a BKV az egészet, mint a szétvágott jó régi Ikarus buszokat... pedig azellen még a VEKE is nagy hanggal volt. :(
A 6454-es 405-ös lassan kész lesz, dolgoznak rajta. A 6451-es is Varsó közelében van, egy afféle közlekedési múzeum tulajdonában. A maradék hármat (6450, 6452, 6453) még a kétezres évek elején adták el keletebbre, közülük került elő ez a két ukrán példány.
Szerintem mindenki nevében mondhatom, ahogy emailben is említettem: Jobbulást kívánunk! Az egészség az első.
Buszospist i: Elég érdekes hirdetés, nem tudom, hogy vajon a hirdető látott-e már az újabb fajta emblémából is egyáltalán egyet, mert hogy semmiben nem egyezik (max a méretében), az biztos...