Nem vagyok irigy, csak karosszéria lakatos szemmel nézem. Nagyon tetszik ahogy épül a busz, és a jószándék vezérel, amikor megjegyzést fűzök a javításhoz. Sokszor érdemes rám hallgatni, nem rontok, hanem javítok, és segítek.
Ami nem menthetetlen,az minden marad az eredeti.Ebből a típusból talán a legöregebb busz,ezért kicsivel több dolgot kellett cserélni.De amiket cseréltünk,azokat is az eredeti mintájára.Annak sok értelme nem lenne,hogy csak a külsejét kicsit átspriccelem valami jó fedőképességű festékkel aztán annyi.De így legalább nyugodtabban ölük bele,hogy tudom azt,hogy sehol sincs kókányolás.
A hullámra díszléc jön, úgyhogy nem fog látszani. De miért is ezen vagyunk kiakadva? Örülni kell az újító javító szándéknak! Mellesleg az a lényeg , hogy ebből a verzióból ez az egy van CSAK!!!!!!!!!!! Első szériás tető ablakos alu ágyas üvegekkel.
Amit a cd batyóék restaurálnak, minden eredeti. Viszont az általad berakott képekből, konkrétan a második nem is létezett, csak átépített verzió, illetve az egyik képen a 31-es fenekén idegen négyzet lámpatest van, ami kókány nem eredeti. A korai 31-es típusnál keskeny 350-es hidak voltak, hidropneumatikus kombinált fékkel elöl hátul. Középen széles díszlécekkel, az ablakok alumínium ágyban voltak, iletve a hátsó lámpák nem integrálva voltak, hanem egy szabályos ovális csónakban voltak benne. Némelyik típusnál hátul is volt járatszám tábla, ill. a pótkerék egy két korai verziónál kint volt. Elöl az irányjelző a szemöldökben volt.
(Pár egyéb helyen láttam már átlósan futó vízjelet, kis méretben, ismétlődve. Még az is jobb lenne, mint ez a kettévízjel... Eredeti kép: 5552px X 3682px)Azt elvileg meg lehet venni, vagy mi. Ehh...