Ez az átalakított 260-as mióta alacsonypadlós? A hátulja egy 2 négyzetméteren, de a fellépő magassága megegyezik egy hagyományos 200-as Ikarus-szal és messze elmarad egy ténylegesen AP kocsiétól.
Üdv!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Érdeklődnék, hogy egy 365-ös IKARUS-nak hol lenne a legérdemesebb felújítani a karosszériáját, és mennyibe kerülne körülbelül.
A válaszokat előre is köszönöm.
Mivel ugyan ilyen fa tartókkal volt megoldva gyárilag is,azért ez a legegyszerűbb megoldás.Feltehetnénk más módon is,de ez így eredeti. A vágásoknál/fúrásnál lekezeljük,hogy bírja a fa.
Azt hiszem ellenőriznem kell a már elkészített 266-os üléseimet. Egy kicsit méregettem.
a kép egy netes videóból való. Viszont a többi alap ülésről van prospektusom, csak pont a lapos támlásról nem volt adatom. A méretek centiben értendők a képen. Ha esetleg a lapostámlásról valakinek van gyári adata ábrája azt igazolás képp szívesen fogadom.