Keresés

Részletes keresés

EKM-765 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 83858

266-os kijelzővel, nem gondoltam hogy ilyen is van.

http://indafoto.hu/ekm-765/image/18095593-81ff780d/user

EKW-531 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83857

Ezt nem tudtam, köszi az infót!

Előzmény: Dj Aty (83851)
Minimodel Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83856

Azt hiszem ellenőriznem kell a már elkészített 266-os üléseimet. Egy kicsit méregettem.

a kép egy netes videóból való. Viszont a többi alap ülésről van prospektusom, csak pont a lapos támlásról nem volt adatom. A méretek centiben értendők a képen. Ha esetleg a lapostámlásról valakinek van gyári adata ábrája azt igazolás képp szívesen fogadom.

IK55 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83855

Olajhőfokot.Az NDK kivitelekre jellemző a beépítése.

Előzmény: trlpx (83852)
norbee601 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83854
Tényleg, a 254-essel mi van?
Előzmény: BPO-105 (83850)
BPO-105 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83853

Köszönöm, ő lett volna a legelső tippem.

Előzmény: Dj Aty (83851)
trlpx Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83852

Urak!

Kérdésem, farosoknál mit mér a második vízhőmérő óra?
Köszönöm.

Dj Aty Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83851

Ja,asszem ez az ex. Jászkun Volános DUL-911 :)

Előzmény: BPO-105 (83850)
BPO-105 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83850

Ha már piros classic pofások:
http://tramclub.org/files/bh_85_sav_203.jpg

Úgy tűnik, ő lépett a 254-es helyére. Lehetett esetleg Volán-eredetű (ez esetben volna egy-két tippem rá)?

norbee601 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83849

Ez a másik, ez ki is ment. Kettő volt.

Előzmény: BPI-145 (83848)
BPI-145 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83848

Előzmény: kertészman (83826)
P.Box Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83847

Urak!

 

Ikarus 293-asnál a teherviselésen kívűl a C tengelyben milyen szerepe van a kerékagy bolygóműnek? Így, hogy nem hajtott tengely hogy kell elképzelni a belső felépítését a hídnak?  Féltengelyek és differenciálmű van benne? Ezen agyalok. 

RIKA424 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 83846

Ez már nagyon az utolsó évek lehetnek.

(1970?-1972?)

Előzmény: Hazel Dobkins (83845)
Hazel Dobkins Creative Commons License 2013.03.08 0 0 83845

BPO-105 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 83844

Csak egy technikai jellegű kérdés:

Van olyan bika, amelyik nem kan (hímnemű)?

Előzmény: Törölt nick (83822)
P.stephenson Creative Commons License 2013.03.08 0 0 83843

Helytelenül, a 790 vélhetően a Steyr alváz típusa.

 

P.s

Előzmény: vt976 (83840)
RIKA424 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 83842

azért 1 db maradhatott volna itthon...................:-)))

 

 

Előzmény: vt976 (83840)
IZS 412 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 83841
vt976 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83840

http://www.autowp.ru/ikarus/car28274/

Itt Steyr-Ikarus 790-nek írják.

Előzmény: RIKA424 (83831)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83839

Szia!

Igen,mondjuk szerencsére nem sokat kellet próbálni.Igazán csak a hátsó szélvédőket+a sarok üvegeket.Az oldalsó üvegek alukeretesek,szóval azzal sok gond nincs,ugyanez van az első szélvédőkkel is.A tető-ablakok helyéhez pedig nem nyúltunk,csak meg lett takarítva,tehét az tuti jó.(csak azt tettük be,ami újra lett gyártatva)

Üdv! 

Előzmény: FAV 20 (83838)
FAV 20 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83838

Szia! Minden ablakot belepróbáltok?

Előzmény: cdjbatyo (83837)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83837

Megkezdődött egy újabb fázis...

 

 

Üdv!

Laszlocsik Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83836

Igazad van, én amugyis csak segiteni akartam pár infoval, de a topik az maradjon a saját rendeltetésének megfefelő. 

Előzmény: Zsoltikarus (83817)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83835

Ezt sokan hiányolják nálunk is. Sőt a Classicoknál az is zavaró hogy csak elől van vizes fűtés. télen meg hátul szétfagy az ember. Bezzeg a mienknél hátul is van 3 termál így a 7 termál + plusz az ülésem alatti egész kellemes időt varázsol a buszba igaz a víz nem nagyon éri el a 80°C-ot olyankor.

Előzmény: Ikarus 260.03 (83830)
FAV 20 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83834

Nem is láttam ilyet, még képen sem. Fantasztikus jármű.

Előzmény: RIKA424 (83831)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83833

A hasonlóság oka, hogy rövid idő állt rendelkezésre a konstrukció kivitelezésére, így a karosszéria nagy része már gyártott elemekből, alkatrészekből készült. Ekkortájt még az IK180/556-osok gyártása zajlott.

Előzmény: Törölt nick (83832)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83832

Ikarus 666 Steyr alvázon, nigériai megrendelésre.

Előzmény: RIKA424 (83831)
RIKA424 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83831

 

 

Ez mi volt ?

 

Gyári kísérlet, vagy valahol egy vmilyen karambolos kocsi helyreállítása során épp Ik-556/180-as homlokrész volt szabadon a raktárban és azt tették fel ?

 

 

Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83830

Van a régiekben valami, ami az összes új buszból hiányzik, bármelyik cég gyártja, az a radiátor a fülkéből.

Előzmény: kertészman (83826)
Zsoltikarus Creative Commons License 2013.03.07 0 0 83829

Mehet is a BKV-tól majdan kiszervezett agglomerációs térségek valamelyikébe! :-)

Előzmény: Scatty29 (83827)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!