A levegőrendszer tud érdekes dolgokat produkálni. Majdnem két évig szenvedtem segédlevegő termelési problémákkal, míg végre rájöttek, hogy a pótkocsi fékerőszabályzó fossa el a levegőt. A szomorú az, hogy előtte így közlekedett a kocsi forgalomba és egy évvel eladása előtt ezzel volt tele a hibalistája. Nem bírták megcsinálni akkor.
Ez a fiam nickje,én lejöttem a fórumokról,mert basztattak és elegem lett,régen pár éve igazi szaktopik volt ez.
A karácsony előtti hozzászolónak üzenem,legyen boldog én már csak Facebook-on vagyok elérhető ott viszont a idővonalamon láthattok sok-sok képet a gépről.
Köszönöm,mindenkinek aki kitart mellettem továbbra is.
előbb utóbb az lett volna. sőt egy kollégám ki is hagyta a csuklóst. bc11 után v134. nem volt más lehetősége. engem is hívtak oda de maradtam még a 992-n. a v134nek még van ideje, ennek már nem sok.
Most ezzel mi van? Valaki olvasta, hogy az IKARUS-nál a rendszerváltozás táján a Mercedessel is szóba került az együttműködés és utólagos jelleggel beindult a képzelőereje! :-)
Amikor időm adta akkor próbáltam is ott lenni. Szélvédőt nem nyomták ki sikával pl pedig felírtam hogy beázik, meg hasonlók, de alapjaiban rendberakták a buszt csak ki kell gányolni mert merő retek meg por. Kész lett volna ma minden csak vizsga előtt szúrt szemet nekik valahogy, hogy egy ülés lába el volt törve a C tengely felett.
A váltót ne is mond, 5 napja fregózok, de már nagyon elég volt a fregoliban lévő ZF-ből, amit megrángat meg kapcsolgat. 1 éve hogy voith-os buszokkal dolgozok (fél év BC11 Credo azóta 280-as), de nem is vágyok vissza a ZF-esekre.