Keresés

Részletes keresés

Irizar ranger Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83718

A 'hamar' szóból mire következtetsz?

Előzmény: Ikarus 260.03 (83717)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83717

Soknak számít, vagy kevésnek a fél év?

Előzmény: Irisbus (83710)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83716

Csak véletlen!

 

Ez a fiam nickje,én lejöttem a fórumokról,mert basztattak és elegem lett,régen pár éve igazi szaktopik volt ez.

 

A  karácsony előtti hozzászolónak üzenem,legyen boldog én már csak Facebook-on vagyok elérhető ott  viszont a idővonalamon láthattok sok-sok képet a gépről.

 

Köszönöm,mindenkinek aki kitart mellettem továbbra is.

 

Attila.

Előzmény: Muks0 (83714)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83715
előbb utóbb az lett volna. sőt egy kollégám ki is hagyta a csuklóst. bc11 után v134. nem volt más lehetősége. engem is hívtak oda de maradtam még a 992-n. a v134nek még van ideje, ennek már nem sok.
Előzmény: Irisbus (83710)
Muks0 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83714

Legalább ezen a fórumon lehet igazán jó híreket olvasni! Csak így tovább!

Előzmény: BP-16-63 (83711)
FAV 20 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83713

Szépen halad a munka. Belül a váznál jól le kell védeni, és a zártszelvényekbe is juttani valami petróleumos olajat.

Előzmény: BP-16-63 (83711)
bandikaikarus Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83712

Gyönyörűséges, gratulálok itt is hozzá!

Előzmény: BP-16-63 (83711)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83711

A vázas munkák elkészültek,a lemezes munkákból sem maradt már sok hátra.

Irisbus Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83710

,,(fél év BC11 Credo azóta 280-as)"

 

Hát igen, elég hamar átkerültél csuklósra............... :)

Előzmény: Cpt.Dave (83705)
BPO-105 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83709

Csak vigyázzunk, nehogy ezt valaki komolyan is vegye...:)

Előzmény: Zsoltikarus (83707)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2013.03.01 0 0 83708

Setra 400-as elemekkel megnéznék egy 412-est :D

Előzmény: Zsoltikarus (83707)
Zsoltikarus Creative Commons License 2013.02.28 0 0 83707

Most ezzel mi van? Valaki olvasta, hogy az IKARUS-nál a rendszerváltozás táján a Mercedessel is szóba került az együttműködés és utólagos jelleggel beindult a képzelőereje! :-)

Előzmény: BPO-105 (83706)
BPO-105 Creative Commons License 2013.02.28 0 0 83706
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.02.28 0 0 83705

Amikor időm adta akkor próbáltam is ott lenni. Szélvédőt nem nyomták ki sikával pl pedig felírtam hogy beázik, meg hasonlók, de alapjaiban rendberakták a buszt csak ki kell gányolni mert merő retek meg por. Kész lett volna ma minden csak vizsga előtt szúrt szemet nekik valahogy, hogy egy ülés lába el volt törve a C tengely felett.

 

A váltót ne is mond, 5 napja fregózok, de már nagyon elég volt a fregoliban lévő ZF-ből, amit megrángat meg kapcsolgat. 1 éve hogy voith-os buszokkal dolgozok (fél év BC11 Credo azóta 280-as), de nem is vágyok vissza a ZF-esekre.

Előzmény: Törölt nick (83701)
wszatyi Creative Commons License 2013.02.28 0 0 83704

Előzmény: Petikarus (83699)
wszatyi Creative Commons License 2013.02.28 0 0 83703

Nem, sőtt nagyon készségesek voltak bármit kérdeztem!

Előzmény: PalM23 (83692)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.28 0 0 83702

Előzmény: buszosjocó (83658)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.28 0 0 83701

Majd megtanulod, hogy műszaki szemlekor ott kell lenni végig a busszal, magadnak szerlni, vagy lesni amit csinálnak. Még akár a szabadidőd kárán is, ha ennyire fontos a busz. A vizsgáztatásra felkészüléskor mindig csak elcsesznek valamit. Utána nagy nehezen rendbe rakod, beáll a busz a kezedre úgymond, aztán jön megint a szemle. :))) Nekem egyszer a váltóba nyúltak bele, de nagyon. Csak a garázsból a végállomásig mentem vele, de éreztem, hogy ez nem jó. Indulásig volt még vagy nagyedórám, kicsit belekukkoltam a dolgokba. Hát ne beleraktak a buszba egy szakadt lestrapált vackot? Ekkor voltam még csak úgy egy éve buszos, ez volt az igazi első "saját" kocsim. Garázsba persze elküldtek a francba, végülis kiderült, hogy egy sokkal fiatalabb kocsiba rakták át a váltót, ebbe a régi rozsdás vacakba meg jó lesz a sz@r váltó is.

Előzmény: Cpt.Dave (83698)
FAV 20 Creative Commons License 2013.02.28 0 0 83700

Küldtem e-mailt.

Előzmény: Petikarus (83699)
Petikarus Creative Commons License 2013.02.28 0 0 83699

Üdv!

 

A garázsban találtam egy pár műszerfal óra egységet.

A jobb szélsőt ismerem, de a két barna nem tudom melyik típusé lehet? (ha Ikarus egyáltalán).

Cpt.Dave Creative Commons License 2013.02.28 0 0 83698
elvileg gatyába rázták a buszt most mégis hamarabb megy ki belőle a levegő ráadásul leállításkor nyomja a levegőt megint így alig akar leállni 6-7bar körül.
Előzmény: GARAZSMENET (83696)
GARAZSMENET Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83697

Annyira még nem sürgős, még sokára lesz a kapaszkodóra szükség.

Előzmény: ocsibusz (83689)
GARAZSMENET Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83696

Bizony hallani sok ökörséget sofőröktől.

A kezdet kezdetén a segédlevegőt nem termelte fel a csuklósom.

Leállításhoz segédlevegőre van szükség, azt tanácsolták tegyem B I -be a Prágát attól leáll. Aztán a későbbiekben lemásztam és benyomtam az adagolókart, az mégse a váltót gyepálja.

Előzmény: RIKA424 (83681)
GRY-569 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83695

5* :)

Előzmény: Törölt nick (83685)
GRY-569 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83694

"Ebből is csak az látszik, hogy azt ütik, aki kérdezni mer."

5* -ös megfogalmazás. Csak az a gond,hogy ez mindenhol így van..

Előzmény: ujfigura (83680)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83693

A 311-es önálló darab, nincs köze a sorozathoz.

Előzmény: PalM23 (83692)
PalM23 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83692

És ez hogyan működik? Nem húzzák a szájukat, hogy neked pl. csak a 311-es kéne? Vagy meglehet úgy rendelni?

Előzmény: wszatyi (83683)
cseza Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83691

Bizony-bizony! A csókosok eltudnak intézni bármit.Ez így volt régen,és így van ma is!

 

Előzmény: Törölt nick (83686)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83690

Addig jó, míg itt kérdezel, minthogyha az út szélén állsz, és vársz a mentésre.    Csak a mondandó elé oda kell írni:  Egy kérdés:

 

Kályházás már csak azért is jó, mert télen a  motorban a "tömbök" idővel nem repednek majd meg.  Arról nem is beszélve, hogy jeget sem kell kaparni a szélvédőről, mire fellöki a levegőt a gép, addigra annyira megolvad, hogy vagy le tudod törölni sima vízként, vagy ablaklehúzóval.

 

Tavasztól őszig nem kell a napfényben nézegetned, ahogy megcsillan egy pár erősebb karc azon a régebbi szélvédőn.

Előzmény: Cpt.Dave (83687)
ocsibusz Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83689

Köszi!

 

Meglep, hogy egy kocsin két tábla található, de talán erre is van megfelelő válasz. Az enyém ez, a motortérben 250 67 1986 0705 van. Elöl meg 250 59 1986 705 található. A 250 a típúst, 67 a kivitelt, 1986 az évszámot, 0705 pedig az adott évben addig legyártott boszra utal. a első tábla 250 a típúst, 59 a títúson belül az ajró-ablak elrendezést jelölné, 1986 az évet, 705 pedig addig legyártott ajtó-ablak elrendezésre utal.

 

Akapaszkodot nem felejtettem, de nagyon elvoltam havazva. Megtalálom a modját, hogy jússon el hozzád.

Előzmény: GARAZSMENET (83674)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!