Ez a fiam nickje,én lejöttem a fórumokról,mert basztattak és elegem lett,régen pár éve igazi szaktopik volt ez.
A karácsony előtti hozzászolónak üzenem,legyen boldog én már csak Facebook-on vagyok elérhető ott viszont a idővonalamon láthattok sok-sok képet a gépről.
Köszönöm,mindenkinek aki kitart mellettem továbbra is.
előbb utóbb az lett volna. sőt egy kollégám ki is hagyta a csuklóst. bc11 után v134. nem volt más lehetősége. engem is hívtak oda de maradtam még a 992-n. a v134nek még van ideje, ennek már nem sok.
Most ezzel mi van? Valaki olvasta, hogy az IKARUS-nál a rendszerváltozás táján a Mercedessel is szóba került az együttműködés és utólagos jelleggel beindult a képzelőereje! :-)
Amikor időm adta akkor próbáltam is ott lenni. Szélvédőt nem nyomták ki sikával pl pedig felírtam hogy beázik, meg hasonlók, de alapjaiban rendberakták a buszt csak ki kell gányolni mert merő retek meg por. Kész lett volna ma minden csak vizsga előtt szúrt szemet nekik valahogy, hogy egy ülés lába el volt törve a C tengely felett.
A váltót ne is mond, 5 napja fregózok, de már nagyon elég volt a fregoliban lévő ZF-ből, amit megrángat meg kapcsolgat. 1 éve hogy voith-os buszokkal dolgozok (fél év BC11 Credo azóta 280-as), de nem is vágyok vissza a ZF-esekre.
Majd megtanulod, hogy műszaki szemlekor ott kell lenni végig a busszal, magadnak szerlni, vagy lesni amit csinálnak. Még akár a szabadidőd kárán is, ha ennyire fontos a busz. A vizsgáztatásra felkészüléskor mindig csak elcsesznek valamit. Utána nagy nehezen rendbe rakod, beáll a busz a kezedre úgymond, aztán jön megint a szemle. :))) Nekem egyszer a váltóba nyúltak bele, de nagyon. Csak a garázsból a végállomásig mentem vele, de éreztem, hogy ez nem jó. Indulásig volt még vagy nagyedórám, kicsit belekukkoltam a dolgokba. Hát ne beleraktak a buszba egy szakadt lestrapált vackot? Ekkor voltam még csak úgy egy éve buszos, ez volt az igazi első "saját" kocsim. Garázsba persze elküldtek a francba, végülis kiderült, hogy egy sokkal fiatalabb kocsiba rakták át a váltót, ebbe a régi rozsdás vacakba meg jó lesz a sz@r váltó is.
elvileg gatyába rázták a buszt most mégis hamarabb megy ki belőle a levegő ráadásul leállításkor nyomja a levegőt megint így alig akar leállni 6-7bar körül.
A kezdet kezdetén a segédlevegőt nem termelte fel a csuklósom.
Leállításhoz segédlevegőre van szükség, azt tanácsolták tegyem B I -be a Prágát attól leáll. Aztán a későbbiekben lemásztam és benyomtam az adagolókart, az mégse a váltót gyepálja.
Addig jó, míg itt kérdezel, minthogyha az út szélén állsz, és vársz a mentésre. Csak a mondandó elé oda kell írni: Egy kérdés:
Kályházás már csak azért is jó, mert télen a motorban a "tömbök" idővel nem repednek majd meg. Arról nem is beszélve, hogy jeget sem kell kaparni a szélvédőről, mire fellöki a levegőt a gép, addigra annyira megolvad, hogy vagy le tudod törölni sima vízként, vagy ablaklehúzóval.
Tavasztól őszig nem kell a napfényben nézegetned, ahogy megcsillan egy pár erősebb karc azon a régebbi szélvédőn.
Meglep, hogy egy kocsin két tábla található, de talán erre is van megfelelő válasz. Az enyém ez, a motortérben 250 67 1986 0705 van. Elöl meg 250 59 1986 705 található. A 250 a típúst, 67 a kivitelt, 1986 az évszámot, 0705 pedig az adott évben addig legyártott boszra utal. a első tábla 250 a típúst, 59 a títúson belül az ajró-ablak elrendezést jelölné, 1986 az évet, 705 pedig addig legyártott ajtó-ablak elrendezésre utal.
Akapaszkodot nem felejtettem, de nagyon elvoltam havazva. Megtalálom a modját, hogy jússon el hozzád.
nekem semmi bajom veletek csak épp attól tartottam hogy ezzel leírtam magam nálatok. ma pl kolléga bejött én meg a kiállásomat áldoztam rá a felnik rendbetételére hogy lefessék. amúgy a voithos ave-992 az. holnap műszakizik.