Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83679

Nyugi.

 

Nem vagy anyagyilkos.

 

Hallottál egy nagy hülyeséget a garázsban egy kollégádtól és kipróbáltad.

Semmi baj.

 

A baj akkor lenne ha Te is terjesztenél butaságokat vagy minden hülyeséget kész pénznek vennél, ahelyett, hogy gondolkodnál.

Nem ezt tetted.

Ide jöttél - és helyesen - kérdeztél.

 

Ezzel máris többet tettél mint a garázsokban sofőr legendeket terjesztő buták.

 

Lépjél túl a dolgon.

 

----------------------------------------------------

 

Kapaszkodás felfelé.

 

Ez a motor üzemszerű működése.

Üzemszerű de nem hasznos.

Viszont a buszt arra (is) gyártották, hogy szélsőséges körülmények között is biztosan kell üzemelnie.

 

Nagyon, nagyon más ha egy szóló busz 50 utassal Szeged-Kistelek között, vagy Gyöngyös-Mátraháza között halad.

Más fogyasztásban, más kopásban.

 

 

Attól még ne ess kétségbe ha 10 vagy 20 percig kell kettesben 1500-2000 fordulat között felfelé kapaszkodni.

Azt a buszt arra is gyártották.

 

 

Előzmény: Cpt.Dave (83676)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83678
wszatyi Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83677

Akit érdekel az Ikarus 66 1:72-es modelje 990Ft-ért az itt megrendelheti:

http://www.editionsatlas.hu/collection/nsb/Bus-Collection.html

Az Ikarus 311-est a postai cimen keresztül lehet megrendelni

szintén 990Ft-ért.        

 

 


Cpt.Dave Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83676

Egy valamit tisztázzunk mielőtt legyilkoltok. Épp hogy igyekszem rendben tartani a buszt és vigyázni rá, de ha akkor tudom hogy ezt ennyire nem szabad még véletlenül sem próbáltam volna ki, mert mint mondottam rutinos kollégáktól hallottam ezt.

Előzmény: Zahnrad (83672)
Mádi Gerg Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83675

Az úgy érthető..

 

Viszont azt nem szeretem, mikor hallom, hogy a fordulat már olyan alacsony,egyáltalán nem húz felfelé, és ha visszaváltana se lenne semmi baja a busznak, nem pörögne annyira, ellenben kicsit dinamikusabban menne felfelé. 

 

Persze, lehet, hogy ezt megdönti a sofőr tapasztalata, miszerint akkor se menne jobban, de én így látom, utasként. :)

Előzmény: Cpt.Dave (83673)
GARAZSMENET Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83674

Nekem is van több tábla a vasaimon.

A 260-ason a motor mellett is van egy és elöl a jobb oldali vonógúlán is a VIN-en kívül.

A 280-ason a pótkocsiban a 4-es lépcső mögött van egy. Majd szétnézek még hátha máshol is találok.

Biztos a gyártás miatt kaptak ennyi azonosítót, váztípus stb.

Előzmény: ocsibusz (83661)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83673

 Én csak azért megyek lassan felfele mert szimplán lusta a busz. Az előző kollégája az adagolót visszaállította a fogyasztás miatt. Nem is hajtom éppen emiatt, 1500-ra beáll a fordulat aztán annyival kapaszkodunk fel. jobban nem fog menni max a motor lesz széthajtva. Azért furcsállom most ezt a motor melegítést 900-as fordulattal, mikor a Csikyn kevésbé óvatos sofőrök 17-1800-as fordulattal bőgetik a motort közben meg 20-szal sem kapaszkodik a busz tehát a váltó ott még jobban kapja az ívet és ezt napi sokszor.

Előzmény: Mádi Gerg (83670)
Zahnrad Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83672

Az autódon kipróbálnád?

Előzmény: Cpt.Dave (83668)
BPO-105 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83671

Köszönöm!

Előzmény: 18-09 (83669)
Mádi Gerg Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83670

Postától a nagybuszmegállóig? :D 

 

Néha szoktam rajta gondolkodni, hogy mennyire nyomná a sofőr, ha neki kéne elérni a buszt :D 

 

Nem tudom, mert nem értek hozzá, de van aki tud normálisan menni felfelé, van aki meg nem. 

 

Legalábbis ez az én észrevételem arról az útszakaszról.. :)

 

Előzmény: Cpt.Dave (83668)
18-09 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83669

.50

Előzmény: BPO-105 (83667)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83668

nem küldtem szét helló. zárjuk már le a témát. párszor kipróbáltam semmi több. a busznak semmi baja.

de egy valamit nem értek ha már mindenki anyáz engem.  Olyankor mi van ha emelkedőn kell legalább 1-2 percig felfele másznom kitömve? azt sem szabad?  Akkor nem kap hasonló vagy még nagyobb terhelést a váltó? Én mindössze az alapjárattól 2-300-as fordulattal többel járattam egy kicsit a motort. Nem én találtam ki, hanem mondták. Még majdnem én voltam a hülye hogy kályházom a buszt. Van aki csak alapjáraton hagyja a motort sebesség mellett. Azt mondták 1000 felé nem szabad menni gondolom nem ok nélkül. 

Előzmény: Irisbus (83664)
BPO-105 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83667

Valaki meg tudja mondani, hogy a közelmúltban Romániába szállított (Bukarest: 1991 és 1993) 260-asok szériajele mi volt?
A fővároson kívül még Craiovában lehetett látni hasonló kocsikat.

Muks0 Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83666

Wow! Remekül fest!

Előzmény: cdjbatyo (83665)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83665

:-)

 

Irisbus Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83664

Melyik Agriás kocsit küldted szét ezzel a hülyeségeddel baszki? :/

Előzmény: Cpt.Dave (83656)
Irisbus Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83663

Jah, ez nagyon jo rendszer. :) 

Előzmény: Hnorbert (83659)
Irisbus Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83662

,,Viszont másfél millió km van a jogsimban."

 

Ez aztán tényleg garancia mindenre. :)

 

A kedvencem, amikor azzal érvelnek, és védekeznek a balfékek, figyelmetlenek, hogy "25éve vezetek és nem fordult ilyen elő".

Előzmény: Mwin (83655)
ocsibusz Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83661

Üdv. Mindenkinek!

 

Lenne egy kérdésem? A 250-es Ikarus alvázszámát tartalmazzó tábla a motortérben van ahogyan lennie kel, de a homlokfali ajtót felnyitva szintén van egy heggesztet tábla. Az milyen azonosításra szolgálna?

 

A homlokfali ajtó alatt     és    a     motortérben.

 

 

 

 

Mádi Gerg Creative Commons License 2013.02.26 0 0 83660

Köszönöm a válaszokat! :) 

 

 

Hnorbert Creative Commons License 2013.02.25 0 0 83659

Jól tudod, és jobb helyeken a kipufogóra is rá van dugva egy elszívó, amit indulásnál szintén nem tép magával, ha a személyzet nem húzza le.

Előzmény: buszosjocó (83658)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.25 0 0 83658

OFF: Tűzoltóágnál bevan kötve a vízmelegítő, ami állandóan melegen tartja a vizet/motort, ráadásul, nekem úgy mesélte egy nyugalmazott tűzoltó parancsnok, hogy jobb helyeken ezt a vízmelegítőt ki sem kell húzni az áramból, amikor a sofőr gyújtást kapcsol, feltekeri magát a vezeték. (mint a porszívóknál). Nem vagyok biztos benne, h minden így van, ahogy leírtam, de én így tudom.

ON.

 

Előzmény: norbee601 (83648)
Mihál Creative Commons License 2013.02.25 0 0 83657

Igen, meg a 211-eseknél is volt egy kis csúszás a 260-280-hoz képest, de ez - úgy gondolom - a lényegen nem változtat.

Előzmény: faros1 (83640)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.02.25 0 0 83656

nem 1 kollégától hallottam ezt ezért bátorkodtam kipróbálni párszor. mindígis a kályházás híve voltam és maradok ezekután is. 0°C alatt mindíg belövöm a kályhát hogy motorindításnál legyen vagy 40°C-os a víz.

Előzmény: RIKA424 (83641)
Mwin Creative Commons License 2013.02.25 0 0 83655

4 szemem van, így sem tökéletes:-( Viszont másfél millió km van a jogsimban.

Előzmény: Irisbus (83654)
Irisbus Creative Commons License 2013.02.25 0 0 83654

Valóban, először a vonalnál kellett volna megállni. Büszke lehetsz a sas szemedre :)

Előzmény: Mwin (83653)
Mwin Creative Commons License 2013.02.25 0 0 83653

00:25-nél az ott egy stoptábla. Valahogy nem sikerült megállni....

Előzmény: KPK-299 (83651)
KPK-299 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 83652

Ezt én se tudtam, ezt soha nem találtam volna ki még én se. :-)

Előzmény: P.Box (83650)
KPK-299 Creative Commons License 2013.02.25 0 0 83651

Mai feltöltés:

 

P.Box Creative Commons License 2013.02.25 0 0 83650

Bármire tippeltem volna, de erre soha :) Köszi!

Előzmény: faros1 (83649)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!