Most jönnek majd a jellegrajzok, mára az összes 211-esem (211.01, 211.51, 211.52 és 211.53) Forrásuk az ominózus alkatrészkatalógus. Ennek jó darabig krumpli és pinceszaga volt, mivel ott tárolták elötte, de egy bő év után már nem érezni semmit. Már csak a lapszéli foltok árulkodnak a múltról. De félre a történetekkel, íme a rajzok:
20 éve a Szentendrei múzeumnak ajándékoztam, és ott vannak kiállítva. Volt egy fehér és egy piros. Lehetne csinálni. Van egy üvegtárgy készítő a közelemben. Az üveglapot megmelegíti és ráhajtja a mintára. A férjének autószerelő műhelye van a bolt mellett. Jó barátom, majd rákérdezek erre.
Vázrajztáram zárásaként jöjjenek a 266.25 anyagok: Nagyon köszönöm a műhelyvezetőnek, hogy annak idején bíztatott és kezembe nyomta ezeket. Azt mondta: "Majd egyszer pont egy ilyent fogsz modellezni és ezek jól jönnek." vázrajzok és üregvédelmi ábrák.
Sziasztok. Van pár Villtesz éjjeli fényem. Ha jól tudom Ikarusba volt ez a típus. Villtesz 1.390. Két db komplett lámpa, egy tartalék búra és egy másik lámpa repedt búrával.
Köszi, hogy megosztottad! Én ilyet keresek a 263 és 283 típusokról már nagyon rég óta. Volánokat is kerestem, de azt mondták nincs ilyenjük. (284 és 282 is jó lenne, meg persze minden típusról)
Nos akkor kezdem a rajzokkal, igaz nem jellegrajzok, hanem táblaképek. Nekem nagyon tetszettek mindíg, mikor a tanító néni felrakott párat a táblára mágnessel, a rövid történetük, hogy mikor egy régi általános iskolában tanítottam, nyáron padlást kellett takarítani és én megmenekítettem őket meg még egy Csepel pótkocsis szerelvény képét. Hát igen, mi nem csak azt tanultuk meg annó, hogy "a" mint autóbusz, hanem a főbb fajtáikat is.