tavaly novemberben Pesterzsébeten, egy, a Tátra térhez közeli kis utcában fotóztam a buszt (vélhetően a tulaj házának közelében), nem messze, a Jókai Mór utcában állt tőle az AVC-492. (szóval szvsz eladták.)
Általában délutáni műszakban amig volt délutáni műszak.
A vázkészítésben dolgoztak. Igen egyszerű munkákat végeztettek velük.
Például a tetőlemez peremezése, amikor a vázállítóból kijött félkész vázra rátették a tetőt, majd ennek peremét egy gumi/fa vagy valamilyen más kalapáccsal rágörbítették a vázra.
Ott arra felé (frankofon nyelvterület) igen népszerű az amit most keresel itt. Évente több száz ilyen kocsit helyeznek forgalomba, és sok száz cserél gazdát.
Komoly háttériparág gyártja - sorozatban - az ilyen mozgó boltokat, mozgó elárusító helyket.
Engem a 250.59-röl érdekelne alváz és váz szerkezeti rajzok. Ha van, Alkatrész Katalógus az is érdekelne részben vagy egészben. Az ülés erendezésről, a beépített szekrényről és a hűtőről is érdekelne rajzok. Kapcsolási raj is érdekel, mert egy 250-es felújításhoz keresek dokumentációt. Ami nekem vannak azok nem jók.
Tényleg, lenne-e igény, hogy a neten nem létező jellegrajzaim illetve vázrajzaim közzé tegyem? (biztos vagyok benne, hogy lenne olyan is, ami létezik neten csak kicsiben) Cserébe én is szívesen látnék hasonlóakat.
Köszönöm..méretben jó lenne,de sokat esziknapi 100km le klne nyomnia..igy kompromisszumot kell kötni..de azért köszi..kissebb motoros kéne jóval..max 4000 ig