"mer akkora lúzer volt aki addig megcsinálta hogy az fájt."
Szerintem aki lúzer,az TE vagy. Észrevehetnéd már végre,hogy ezekkel a cselekvéseiddel csak hülyét csinálsz magadból. Én azt tanácsolom neked,hogy húzd meg magad,de nagyon,és csendben figyeld az eseményeket,sokak életét megkönnyítenéd ezzel. :)
Sajnos itthon is ugyanez megy... Az egyik helyen kb az udvaron rohad szét a tizenegykét éves, korszerűbb gép, máshol meg a 25-30 éves roncsokkal szenvednek.
Csuklósra néhány nagyobb várost kivéve nincs szükségük. Nem kevés 280-as lett szólósítva ugye arrafelé... nem véletlen. Új városi csuklóst Moszkvában, Szentpéterváron állítanak forgalomba, máshol évente jó, ha pár tucatot. Egy ekkora országban... mentsük meg a 415-öst, Moszkvától délre, keletre divat. De ott is csak erősen kényszerből. Ahol meg elvetemült fanos cég van, ott meg úgy is 200-as van, meg felújítósdi játszanak. Pl. Jekatyerinburg. Lakat+fény lassan az összes 283-asuk. Igaz a napokban kikukázták a maradék .33-asokat. 94-es, agyonporladt gépeket. Nincs is több nekik.
Hetekig lehet pepecselni ezzel. Ráadásul szem előtt vannak ezek nagyon. A Németh László-nak egy karosszériás barátom csinálta meg a lámpakeretét, mert nem volt meg neki.
Köszönjük ó Nagy Mester! Ha már ilyen rettentő büszke vagy a hatalmas művedre, amit a társadalom okulására elkövettél, megtennéd, hogy nem fals adatokat használsz? Konkrétan az általad oly találóan megfogalmazott "elég szépen" megcsinált Ikarus Classic család bekezdésben találtam a kb. fél másodperces megtekintés során hibát, de lehet hogy akad máshol is. Ja, ne kérdezd hogy mi az, nem szeretném elvenni ama érdemet, hogy önálló munkával tökéletesre csihold a mérvadó források legjobbikának számító magyar Wikipediát.