Köszönjük ó Nagy Mester! Ha már ilyen rettentő büszke vagy a hatalmas művedre, amit a társadalom okulására elkövettél, megtennéd, hogy nem fals adatokat használsz? Konkrétan az általad oly találóan megfogalmazott "elég szépen" megcsinált Ikarus Classic család bekezdésben találtam a kb. fél másodperces megtekintés során hibát, de lehet hogy akad máshol is. Ja, ne kérdezd hogy mi az, nem szeretném elvenni ama érdemet, hogy önálló munkával tökéletesre csihold a mérvadó források legjobbikának számító magyar Wikipediát.
Köszönöm szépen a válaszodat ! A HR 05 LCB-re gondoltam egyébként a kérdésemben, és csak utánna néztem, hogy 06-ot írtam véletlenül. A többi rsz ismerős a Tramclubról, mindnek megvan a magyar megfelelője. Az AVE-233 (HR 05LCB)-al együtt még ment Csíkszeredára 4 db 260.43-as is ,de legfrissebb infóm szerint ők átkerültek egy másik megyébe.
Szórják ki a 2001-es kocsikat, az ember szíve szakad meg.
Egyébként meg Oroszország szerte vannak olyan kényszerkendácsolásból működésben tartott rettenetek százával, amik már ránézésre félelmet keltenek az emberben...
Nem ám azok helyére kerülnének a moszkvai selejtek, ááá...
GMY-395, 396... A 392-ről leszedték, csak a fene se érti minek, akkor be kellett, hogy foltozzák valahogy a lyukakat, hogy ne bóklásszon bele a wasszer...
Tegyük fel, valamilyen információt felraksz a honlapodra, amit mai fejjel mindenki, még a szakma is úgy tud, ahogyan fent van. Pár év múlva kiderül valami ellenkező adat, ami miatt utólag mindenki röhög, de mondjuk nincs kijavítva. És ezt valami madár a jövőben lefitymálóan szóvá teszi.
Na igen, ezekről beszéltem. A HR06GUE ha jol látom magántulajdonban van, mert egy román különjárat van felirva. Az Ik. 280 asok Hunyad megyében lettek fotozva a HD Hunyadot jelent és ahogy elnézem a buszokat a dévai helyi közlekedési vállalat (Devatrans) vásárolta meg. Ha már ex. SZV-s kocsik után kutatsz, ird be http://tramclub.org/viewtopic.php?t=257 itt rengeteg ikarust láthatsz ex. SZV-t is