Lehet, hogy hihetetlennek tünik, de az általam felsorolt buszok többsége a mai napig közlekedik Csikszereda és környékén. Az ex. Szabolcsos Ik. 226-ost rég nem láttam, a soföre most ugyancsak ex. Szabolcsos 260,32 es tipussal dolgozik. lehe, hogy eladtákmás más üzemegységhez került. A 256-os HR06KHZ-t sem látam rég valoszinü javitás alatt van. A legöregebb 79-es 256-os helyköziben közlekedik, a mai fenyezése hasonló a 06KHZ -hoz, mivel egy szolgáltatóhoz tartoznak. A másik ex. Kisalföldes 256-ossal utaztam tegnap, ez 1980-as évjárat. A másik szintén ex. kisalföldes 266-os 1981 es évjárat. A HR15YTA (ma egyszerübb fényezéssel) 1991-es évjárat dolgoznak helyközi forgalomaban. Ez utobbi közbe beugrik pár belföldi rövid különjáratra, a busz 8-10 évvel ezelött hetente 1 vagy 2 alkalommal megtette Csikszereda-Szeged-Kecskemét-Budapest vonalat, masik vonalon pedig Győrig is közlekedett menetrendszerinti nemzetközi járaton.
Szia. A HR... kezdetu rendszamu csikszeredai buszokat ismerem. A HR05NTB Ik266-os ex. Szabolcs volanos. A HR41YTA ik266 ex. Kisalfold, akarcsak a 256-os HR47YTA eredeti flottaszinben. A HR15YTA egyedi tipusu Ik 259-es a 90-es evek kozepeig a Volanbusznal futott, utanna kerult ide Csikszeredaba. A HR06KHZ es 04BUV valoszinu magantulajdonban voltak, utobbi 79 es evjarat.
Fényezés előtt érdemes, ezért is kérdeztem. Nem midegy, mert nagy meló. A dukkó meg nem olcsó, és ha sérül az nagy baj lenne. Azt is tudom, hogy mindenre nincs pénz, és majd ezt jövőre. Sajnos ez 10X többe kerül mint egy személykocsi felújítása.