Keresés

Részletes keresés

Blindmouse Creative Commons License 2013.02.06 0 0 83324

GA 50?-20 renszámú Ik620 most volt az M2-n valami filmben :D

cdjbatyo Creative Commons License 2013.02.06 0 0 83323

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne,hogy a napellenzőbe zöldszínű plexi féleséget honnan lehetne szerezni?
Segítségeteket előre is köszönöm.

 

 

Üdv:cdjbatyo 

buszosjocó Creative Commons License 2013.02.06 0 0 83322

Na még egy utolsó mára, majd pár nap múlva lesz időm talán foglalkozni a feltöltéssel...:/

 

BHX-097, Szeged, 2000.

LMB-706 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 83321

Na mit mondtam! :)))) 

Előzmény: buszosjocó (83319)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.06 0 0 83320

HHG-116, Eger, 2004.

 

BRF-815, Eger, 2004.

 

AFC-176, Fedémes, 2000.

 

AFC-175, Eger, 2004.

 

Egy kis előzetes a folytatásból...

buszosjocó Creative Commons License 2013.02.06 0 0 83319

Igazad van, jobban utánanéztem, ezt 2006-ban fotóztam, elnézést.

Előzmény: LMB-706 (83306)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 83318

Melyik közlekedik még ezekből?

Előzmény: Laszlocsik (83317)
Laszlocsik Creative Commons License 2013.02.06 0 0 83317

Szia. A HR... kezdetu rendszamu csikszeredai buszokat ismerem. A HR05NTB Ik266-os ex. Szabolcs volanos. A HR41YTA ik266 ex. Kisalfold, akarcsak a 256-os HR47YTA eredeti flottaszinben. A HR15YTA egyedi tipusu Ik 259-es a 90-es evek kozepeig a Volanbusznal futott, utanna kerult ide Csikszeredaba. A HR06KHZ es 04BUV valoszinu magantulajdonban voltak, utobbi 79 es evjarat.

Előzmény: rally forever (55510)
swat00121 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 83316

Ma ismét havazott Egerszegen : )

http://indafoto.hu/swat/image/17873789-fa60230b/user EWS-889

Scatty29 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 83315

FAV 20 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83314

Talán még a gyárból kijövő alkatrészek sem voltak ennyire szépek. Jó pár nap meló lehet bennük.

Előzmény: cdjbatyo (83313)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83313

Na még pár kép: :)

 

FAV 20 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83312

Fényezés előtt érdemes, ezért is kérdeztem. Nem midegy, mert nagy meló. A dukkó meg nem olcsó, és ha sérül az nagy baj lenne. Azt is tudom, hogy mindenre nincs pénz, és majd ezt jövőre. Sajnos ez 10X többe kerül mint egy személykocsi felújítása.

Előzmény: 504LACI (83311)
504LACI Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83311

Na látod, itt a végleges megoldás. Minek ideiglenessel foglalkozni? Ha ilyen szinten újítják fel a buszt, nem hinném, hogy erre ne lenne gondjuk.

Előzmény: FAV 20 (83310)
FAV 20 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83310

Szét kell szerelni a lapokat és bekenni zsírral. Az AFIT-ban ahol melóztam ott volt rugókovács műhely. Ott forró Zsírba tették a végén, és megspanolták az elfáradt lapokat. A rozsda a lapok között nem engedi a csúszást, és ilyenkor eltörik egy lap. majd a többi, ha nem figyelnek. Nem egyszerú kikapni és szétszdni, mert a cuppántok csavarjait meg kell melegíteni, ami nem tesz jót, de nagyon rá tud gyógyulni a csavar.

Előzmény: 504LACI (83309)
504LACI Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83309

"átmeneti megoldás lehet"

 

Mi a végleges megoldás?

Előzmény: FAV 20 (83308)
FAV 20 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83308

Hű de jól haladtok!  Hatalmas munka, és nyeli a pénzt, még akkor is amikor mindent ti csináltok. Rugók jók? Szétszedtétek már? Az állásban kiszáradtak, és nehogy törés legyen a vége. Olajat kell juttatni a lapok közé. Mig készül a busz befolyik valmi kevés a lapok közé és átmeneti megoldás lehet.

Előzmény: cdjbatyo (83307)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83307

Sziasztok!

Felkerültek a díszlécek a 31-esre. :) Igaz még nem véglegesen,de legalább már a helyük be van állítva és a csavarok helye is ki van fúrva.

 

 

LMB-706 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83306

A KBK-839-ről biztos, hogy 2005-ös a fotó? Mert az csak 2005. december 30.-án lett átadva. 

Előzmény: buszosjocó (83305)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83305

És akkor mára ennyi...:

 

KBK-839, Baja, 2005.

 

JRD-122, Baja, 2005.

 

HSX-486, Baja, 2005. Azóta sem tudom az okát, hogy miért nem lőttem meg előlről, de baromira sajnálom...:(

 

JKV-017, Szolnok, 2004.

 

Folyt köv... -Majd-.

 

buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83304

Én szívesen átküldeném, csak ezek scannelt papírképek...:(

Előzmény: BvZ (83303)
BvZ Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83303

Esetleg nagyobb méretben elkérhetem őket? Ha nem is az összeset, legalább a GPG-346-ról. :)

Előzmény: buszosjocó (83301)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83302

Az eddigieket is jó nézni, de az egrieket még jobban várom! :)

Előzmény: buszosjocó (83301)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83301

És akkor íme, még pár AutoDel...:

 

GBG-346, Baja, 2005.

 

GNX-315, Baja, 2005.

 

DUD-486, Baja, 2005.

 

BHV-445, Baja, 2005.

 

BHF-912, Baja, 2005.

 

BHF-914, Baja, 2000.

 

EKM-631, Eger, 2004.

 

CJK-368, Csongrád, 2001.

 

BOX-138, Csongrád, 2000.

 

Majd szedek még össze néhány régiséget, főleg egriek vannak még. :)

buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83300

Akkoriban sajnos már nagyon a végét járta, és keveset volt kint.

Előzmény: EKW-531 (83267)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83299
Előzmény: buszosjocó (83298)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83298

Volt, nem is egy, lásd: CCY-417.

Előzmény: BPO-105 (83270)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83297

 

:)))

Előzmény: Komlósfecskés (83272)
wszatyi Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83296

Köszi.

Előzmény: Abrantes2000 (83291)
siófoki35 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83295

Siófokon is jól bírják még.

Előzmény: bop308 (83293)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!