Keresés

Részletes keresés

cdjbatyo Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83307

Sziasztok!

Felkerültek a díszlécek a 31-esre. :) Igaz még nem véglegesen,de legalább már a helyük be van állítva és a csavarok helye is ki van fúrva.

 

 

LMB-706 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83306

A KBK-839-ről biztos, hogy 2005-ös a fotó? Mert az csak 2005. december 30.-án lett átadva. 

Előzmény: buszosjocó (83305)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83305

És akkor mára ennyi...:

 

KBK-839, Baja, 2005.

 

JRD-122, Baja, 2005.

 

HSX-486, Baja, 2005. Azóta sem tudom az okát, hogy miért nem lőttem meg előlről, de baromira sajnálom...:(

 

JKV-017, Szolnok, 2004.

 

Folyt köv... -Majd-.

 

buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83304

Én szívesen átküldeném, csak ezek scannelt papírképek...:(

Előzmény: BvZ (83303)
BvZ Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83303

Esetleg nagyobb méretben elkérhetem őket? Ha nem is az összeset, legalább a GPG-346-ról. :)

Előzmény: buszosjocó (83301)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83302

Az eddigieket is jó nézni, de az egrieket még jobban várom! :)

Előzmény: buszosjocó (83301)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83301

És akkor íme, még pár AutoDel...:

 

GBG-346, Baja, 2005.

 

GNX-315, Baja, 2005.

 

DUD-486, Baja, 2005.

 

BHV-445, Baja, 2005.

 

BHF-912, Baja, 2005.

 

BHF-914, Baja, 2000.

 

EKM-631, Eger, 2004.

 

CJK-368, Csongrád, 2001.

 

BOX-138, Csongrád, 2000.

 

Majd szedek még össze néhány régiséget, főleg egriek vannak még. :)

buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83300

Akkoriban sajnos már nagyon a végét járta, és keveset volt kint.

Előzmény: EKW-531 (83267)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83299
Előzmény: buszosjocó (83298)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83298

Volt, nem is egy, lásd: CCY-417.

Előzmény: BPO-105 (83270)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83297

 

:)))

Előzmény: Komlósfecskés (83272)
wszatyi Creative Commons License 2013.02.05 0 0 83296

Köszi.

Előzmény: Abrantes2000 (83291)
siófoki35 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83295

Siófokon is jól bírják még.

Előzmény: bop308 (83293)
buszosjocó Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83294

Ez nagyon klassza! Ennek hihetetlenül örülök! Köszönöm, vajon meglehet még?

Előzmény: Komlósfecskés (83272)
bop308 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83293

Nálunk van Rábás 415-ös is, igaz a későbbi szériából ('97) és van egy rakat DAF-os ('94-95), köztük az első vidéki városi ilyen motorral (EIB-389) és semmilyen probléma nincs velük. A 200-asok után ezek a legüzembiztosabbak. A váltó szorulna igazából beállításra a legtöbbnél, ezt egy kocsinál orvosolta az egyik régi gazdája, annak azóta tökéletes a váltója, a többi kicsit rángatósan vált. Egy felújításon túl vannak már és még jó ideig futni fognak szerintem. Alapvetően nem rossz kocsik, a vázon itt-ott meglátszik mondjuk a konstrukciós hiba, ezt a felújítás sem tudta eltüntetni.

Amikkel nem vagyunk kibékülve, az a 3 orosz exportos cucc .15C típusjellel. Levegős gázpedál, plusz ritka szarul hangolt váltó. Na ezekkel nem is lehet normálisan menni és a felújítás sem segített ezeken a részeken.

Az egy szem 435-ösünk az kései darab '99-ből, így nem meglepő gondolom, hogy addigra kiforrotta magát a széria. Felújítva még nem volt és valószínűleg mostanában még nem is lesz.

Előzmény: Zahnrad (83292)
Zahnrad Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83292

Az első 415-ösök Rába motorjaival sok gond volt: http://veke.hu/2012/06/25-evesek-a-bkv-elso-ikarus-415-osei/

 

Aztán a második széria sem igazán sikerült jól, relatíve drágán üzemel a Volánoknál, és azokkal is sok volt a baj: hanyag szerelés, beázások, szarul hangolt hajtáslánc. Pár komolyabb gépészettel szerelt busz megmutatta, hogy bizony a 400-asokkal van a gond, nem az igényesebb technikával, lásd Scaniás E95-ösök vagy Detroitos C56 vagy az újabb külföldi kocsik.

 

A 435-ösök becsuklásgátlója '93-ra lett valamelyest szériaérett, de azzal is sok gond volt, ahogy az egyéb részegységeivel a busznak, pl a BKV-nál az ajtóvezérlés, a FOK-GYEM kijelzők. Aztán valamikor a '90-es évek végén vagy a 2000-es évek elején az összes BKV-s 435-öst vázjavtásra kellett küldeni, mert törtek.

Előzmény: Racilaci (83239)
Abrantes2000 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83291

Talán ez volt az alváza

 

Egyik sem, mert ezek később készült farmotoros alvázak, az 559-es pedig orrmotoros volt.

Előzmény: wszatyi (83282)
GRY-569 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83290

Most az egyszer el lehet nézni szerintem,mivel amugy a képekkel nincs gond. :) Kihozta mindegyik fotón a maximumot,amit ilyen időben lehet. Meg én azért dícsérem az igyekezetét.

És hogyha már itt tartunk,itt egy Pénteki fotóm

BAJ-441 

Előzmény: Törölt nick (83286)
v5f2 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83289

Üdv!
Az alábbi füzet eladás tárgyát képzi.

Ajánlatot tenni emailben lehet.

torqmatic Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83288

Hát biztosan szereltek fel ilyet utólag is, de a gyárból is jöttek ki ilyen leszállásjelzővel buszok még 1997-ben is.

Előzmény: Ikarus 260.03 (83287)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83287

Erre gondoltatok múltkor, ugye? Ez utólagos "kókány".

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83286
A legtöbb buszfotósnál szögreakasztva pihen a fényképező, mert tetőig mocskos buszt nem igen szokás fotózni. A tél velejárója a kosz, inkább olvasgasd vissza a topikot.
Előzmény: swat00121 (83283)
swat00121 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83285

Eladóvá vált 4 darab Ikarus típuslap (250-angol nyelvű , 256-angol nyelvű ,55/66-magyar nyelvű ,280-német nyelvű ) és 15 darab kártyanaptár , amelyektől egyben szeretnék megválni!

Ezek ára 5000Ft

E-mail:supersprint@freemail.hu

18-09 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83284

Egy kis érdekesség...

 

Moszkvában a 19 garázsból mindössze 3(!!!)-ban vannak már csak napi kiadású 280-asok. Kettőből selejtezték az utolsókat is, a többiben pedig tartalék állományt képeznek. 2010. januárjárban még 832 darabos (2009 telén 1100 fölötti darabszám) állomány volt, szinte kivétel nélkül aktív, dolgozó kocsikkal. Most 226 kocsi képezi az állományt.

swat00121 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 83283

Sziasztok!

A múlt héten csütörtökön végre sikerült beszereznem egy digitális fényképezőgépet , nem is haboztam elmentem csütörtökön és felkerestem Zalaegerszeg 3 darab Ikarus 415-ösét , sikerült is lekapnom őket a Kertvárosi buszfordulóban !

Íme a képek , és végre digitális fényképezővel : )

http://indafoto.hu/swat

wszatyi Creative Commons License 2013.02.03 0 0 83282
cdjbatyo Creative Commons License 2013.02.03 0 0 83281

Szia!

Köszi szépen a méretekkel ellátott fotókat.Mi újság van feléd?Póttal haladtok?

Üdv:Laci

Előzmény: Törölt nick (83279)
Mr.omnibusz Creative Commons License 2013.02.03 0 0 83280

ha elakad hóba sárba. . . . . a másodsorban  tárcsázza. .      :  )

Előzmény: Törölt nick (83279)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.03 0 0 83279

Találgatások   helyett:

 

 

MCA-001 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 83278

Dokumentum jelleggel pár mai kép:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!