Keresés

Részletes keresés

bi-02 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 83271

Hali!

280.17 altípus Volán relációban 1978-1990-ig volt. Ezekben elöl Sirokko 268.03 (vízmelegítő), az utánfutóban Sirokko 262 (légfűtő) volt beépítve.

Vízmelegítő csak az elővárosi-helyközi típusokban volt (280.17-280.54). Azt nem tudom, hogy ezekben elöl a termálfűtés is megvolt-e és a vízmelegítő annak a teljesítményét fokozta, vagy ilyenkor a termál elmaradt. Erről majd valaki kiokosít minket, aki látott is ilyet közelről és nem csak papírból okos, mint én :)).

A városiakban elöl csak termálfűtés volt, az utánfutóban pedig Sirokko 262 légfűtő.

Előzmény: W2009(:) (83233)
BPO-105 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 83270

Hm, volt fehér elejű 266-os a Tiszánál? Nem is gondoltam volna.

Előzmény: buszosjocó (83263)
boz-021 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 83269

Köszönöm. :)

Előzmény: Minimodel (83254)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 83268

Azoknak null fogalmuk van a buszozásról.  Abban az időben még a sofőrök hozták el a buszokat Székesfehérvárról, legalábbis ide hozzánk a Volánhoz a 415-ösöket, megváltás volt a 260-asok után, amikben alapjába véve "semmi" fűtés nem volt.

 

Most ez hülyeségnek tűnhet, de ezek világi autók voltak (415) akkor a rendszerváltás után, akármilyen bénának tűnik manapság a mai világban.

 

Én sem szeretem a sok holttere miatt, de az igénytelensége miatt téli napokon vígan jön ki a garázsból 2013-ban is.

Előzmény: Racilaci (83239)
EKW-531 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 83267
2004-ben foghato volt a cjn Csongradon?? A francba, pedig tobbszor is jartam arra...
Előzmény: buszosjocó (83263)
Riger Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83266

Egyéb megfejtő hiányában megnyerted a szatyrot ( már ha kell neked .?.) !

 

Az nyilvánvaló volt hogy az Ikarus önmagában nem lehetett 100 éves, csak az elősztorit nem ismertem. Ilyan ez,mint hogy a Csepel művek is volt Mákosi Rátyás, előtte meg Weiss Manfréd, aztán mégis egynek tekintik az egészet...

 

A szatyor nagyapám cuccai közül került elő, eléggé mélyen volt, szóval abszolút elképzelhető, hogy az öreg még valamikor '95 környékén tette el. Az anyaga sem a mai elporladós, meg maga ez a 3 nyelvű feliratozás is annyira jellemző volt a '90-es évek elejének a nyugati irányba történő nyalakodására...

 

Hogyan tudnám odaadni ?

 

Én Budaörsön lakom, néha járok be Pestre ide-oda, meg vidéken is erre - arra. Keress meg priviben, hogy hol tudnánk találkozni, vagy hogy inkáább adjam fel postán.?.

 

 

Előzmény: trlpx (83236)
Irizar ranger Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83265

AVE-996 és a CJN is hard. :))

Előzmény: buszosjocó (83263)
=D Doma Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83264

van esetleg valakinek képe bkv-s ikarus 405ös vezetőfülkéjéről, külön a műszerfalról, és a vezetőfülke elválasztó faláról (az első ajtó felőli része érdekel főleg)?

fontos lenne..

 

doma01[kukac]gmail[pont]com

buszosjocó Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83263

...Akkor folytatnám, amit a kolléga elkezdett...:

 

CJN-183, Csongrád, 2004

 

BSE-569, Csongrád, 2008

 

AVE-996, Csongrád, 2000

 

ACH-172, Baja, 2003

 

HKF-156, Baja, 2003

 

GEK-847, Kecskemét, 2008

 

DZA-219, Eger, 2004

 

CLD-559, Szolnok, 2000

 

Vannak még képeim, majd szakítok időt a feltöltögetésre.

 

BX-60-72 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83262

A 266-osokat mikor fotóztad?

 

Előzmény: Minimodel (83255)
Hnorbert Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83261

Aztamindenit!

Ezeket el bírnám nézegetni egy darabig, ha van, ne tartsd vissza. Azzal az iskolajárattal hányszor mentünk uszodába anno még alsósként. A másik hozzászólásban a 266-osok sem semmik.

Előzmény: Minimodel (83254)
EKW-531 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83260

Fantasztikus fotók!

(a telephelyes képekkel viszont javaslom, hogy vigyázz - lásd topikleírás)

Előzmény: Minimodel (83257)
Irizar ranger Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83259

Én eddig is láttam, de mindegy is.

 

Csodás képek! Keresem az állam... :))))

Előzmény: Minimodel (83258)
Minimodel Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83258

Kedves Murphy a technika ördöge is itt volt mert ezt az egy képet még elrejtette de most visszateszem.

 

Minimodel Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83257

Az utolsó adag kép:

Nos ezek a képek így most már publikáltak lettek, örülök, ha valakinek legalább szereztem velük pár jó percet. Jól tettem, hogy annak idején kértem és kaptam is engedélyt fényképezésre és Volántelep látogatásra, hiszen most ezek a képek nagy része nem lenne itt. Hozzáteszem ezeket a képeket egy "túrista" kompakt tükörreflexes géppel készítettem.

KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83256
Előzmény: swat00121 (83253)
Minimodel Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83255

Folytatom a 266-osokkal, ezúttal nem makettek:

 

280-asok

 

és még két "együttállás"

Minimodel Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83254

Némi munkálkodás után jön a folytatás: Egy régi szombat délutáni 211-es.

 

Néhány 256-os

 

A 260-as képek. Ezt egy kicsit megkezdte a ragasztó vasfoga, 15 év távlatából.

 

 

és egy "együttállás

Előzmény: boz-021 (83217)
swat00121 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83253

Ezt a képet a facebook-on találtam a BPO-103-ról ma tette fel valaki!

Kelenföldön pihen az udvaron az oszlop mellett : )

torqmatic Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83252

Mondjuk a Mercedes-Benz O305G-t akkor már javában gyártották, amikor a 435-ös bemutatkozott, de én is azon a véleményen vagyok, hogy a kor elvárásainak megfelelt, csak nem volt már annyira "igénytelen" típus, mint a 200-as széria, sokan szerintem leginkább ezt róják fel a hibájának. Mondjuk a közlekedésbarátok sommás kijeltéseit általában nem kell kézpénznek venni.

Előzmény: norbee601 (83240)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83251

Na, lehet, hogy BPO-103 nemsokára fel is támad?

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=123664961&t=9157561

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83250

Uhri  Imre 1931-ben  becsődölt, majd az a fia  által  gründolt  céget '47-ben  állalmosították, s az összevonás során az egyik  beolvadó  kisebb üzem nevéből lett az  új  nagy  cég  neve.

Szóval  tényleg  száz  éves, csak  melyik?

 

 

Előzmény: trlpx (83236)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83249

Ejha!

Pár kérdés: ezekben az IK260.11-esekben volt valami lényeges különbség a 260.32-esekhez képest (ajtót leszámítva)? Mikor exportálták őket? Csak 1974-ben, vagy később is kerültek ki folyamatosan? Illetve azt tudod-e, hogy hova került még belőlük Venezuelán (Caracas?) kívül?

Előzmény: trlpx (83237)
BENczúr utca Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83248
Dombóváron már nem a Gemenc csinálja a helyit, így ott biztosan nincs.
EUE meg szerintem továbbra is Viszlós, Lenti környékén megtalálható.
Előzmény: BPI-791 (83245)
IK.395R Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83247

ez a reggeli busztologatásos kép gondolom a HZT 857 ről készülhetett. 

Aron_son Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83246

BPV-127 Szfváron a VT-nél rohad.

Előzmény: BPI-791 (83243)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83245

Köszi.

Azt esetleg tudod (vagy bárki), hogy az AFF ugyanúgy a Dombóvári TESCO járatot csinálja-e, valamint ez EUE merrefele található ? (Tudtommal már nem Viszlós.)

Előzmény: BENczúr utca (83244)
BENczúr utca Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83244
FKB-335 nincs már, FIX-275-nek gyakorlatilag csak darabjai vannak már meg.
AFF-575 és EUE-863 még járnak.
Előzmény: BPI-791 (83243)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83243

Üdv.

újabbakról érdeklődnék élnek-e a még, s ha igen merre fele ... :?

JOY-394 (Claudibus, ex. BKV, BPO-087)

FKB-335 (ex. ???, de tiszásnak tűnik, állitólag járt Örkény helyit is.)

AFF-575 (Gemenc volán (?), ex. Kisalföld Volán)

DUH-903 (ex. Volánbusz, ex. Sü-Sa-Pe kft., Sülysáp helyi)

BPV-127 (ex. PK, Ex. VT-Transman)

FIX-275 (Viszló-Trans)

KPA-413 (ex. Szabolcs Volán)

EUE-863 (ex. Alba Volán, BPG-952, ex. Viszló Trans (?) )

 

Aron_son Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83242
Előzmény: Aron_son (83241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!