Keresés

Részletes keresés

Hnorbert Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83261

Aztamindenit!

Ezeket el bírnám nézegetni egy darabig, ha van, ne tartsd vissza. Azzal az iskolajárattal hányszor mentünk uszodába anno még alsósként. A másik hozzászólásban a 266-osok sem semmik.

Előzmény: Minimodel (83254)
EKW-531 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83260

Fantasztikus fotók!

(a telephelyes képekkel viszont javaslom, hogy vigyázz - lásd topikleírás)

Előzmény: Minimodel (83257)
Irizar ranger Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83259

Én eddig is láttam, de mindegy is.

 

Csodás képek! Keresem az állam... :))))

Előzmény: Minimodel (83258)
Minimodel Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83258

Kedves Murphy a technika ördöge is itt volt mert ezt az egy képet még elrejtette de most visszateszem.

 

Minimodel Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83257

Az utolsó adag kép:

Nos ezek a képek így most már publikáltak lettek, örülök, ha valakinek legalább szereztem velük pár jó percet. Jól tettem, hogy annak idején kértem és kaptam is engedélyt fényképezésre és Volántelep látogatásra, hiszen most ezek a képek nagy része nem lenne itt. Hozzáteszem ezeket a képeket egy "túrista" kompakt tükörreflexes géppel készítettem.

KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83256
Előzmény: swat00121 (83253)
Minimodel Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83255

Folytatom a 266-osokkal, ezúttal nem makettek:

 

280-asok

 

és még két "együttállás"

Minimodel Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83254

Némi munkálkodás után jön a folytatás: Egy régi szombat délutáni 211-es.

 

Néhány 256-os

 

A 260-as képek. Ezt egy kicsit megkezdte a ragasztó vasfoga, 15 év távlatából.

 

 

és egy "együttállás

Előzmény: boz-021 (83217)
swat00121 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83253

Ezt a képet a facebook-on találtam a BPO-103-ról ma tette fel valaki!

Kelenföldön pihen az udvaron az oszlop mellett : )

torqmatic Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83252

Mondjuk a Mercedes-Benz O305G-t akkor már javában gyártották, amikor a 435-ös bemutatkozott, de én is azon a véleményen vagyok, hogy a kor elvárásainak megfelelt, csak nem volt már annyira "igénytelen" típus, mint a 200-as széria, sokan szerintem leginkább ezt róják fel a hibájának. Mondjuk a közlekedésbarátok sommás kijeltéseit általában nem kell kézpénznek venni.

Előzmény: norbee601 (83240)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83251

Na, lehet, hogy BPO-103 nemsokára fel is támad?

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=123664961&t=9157561

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83250

Uhri  Imre 1931-ben  becsődölt, majd az a fia  által  gründolt  céget '47-ben  állalmosították, s az összevonás során az egyik  beolvadó  kisebb üzem nevéből lett az  új  nagy  cég  neve.

Szóval  tényleg  száz  éves, csak  melyik?

 

 

Előzmény: trlpx (83236)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83249

Ejha!

Pár kérdés: ezekben az IK260.11-esekben volt valami lényeges különbség a 260.32-esekhez képest (ajtót leszámítva)? Mikor exportálták őket? Csak 1974-ben, vagy később is kerültek ki folyamatosan? Illetve azt tudod-e, hogy hova került még belőlük Venezuelán (Caracas?) kívül?

Előzmény: trlpx (83237)
BENczúr utca Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83248
Dombóváron már nem a Gemenc csinálja a helyit, így ott biztosan nincs.
EUE meg szerintem továbbra is Viszlós, Lenti környékén megtalálható.
Előzmény: BPI-791 (83245)
IK.395R Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83247

ez a reggeli busztologatásos kép gondolom a HZT 857 ről készülhetett. 

Aron_son Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83246

BPV-127 Szfváron a VT-nél rohad.

Előzmény: BPI-791 (83243)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83245

Köszi.

Azt esetleg tudod (vagy bárki), hogy az AFF ugyanúgy a Dombóvári TESCO járatot csinálja-e, valamint ez EUE merrefele található ? (Tudtommal már nem Viszlós.)

Előzmény: BENczúr utca (83244)
BENczúr utca Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83244
FKB-335 nincs már, FIX-275-nek gyakorlatilag csak darabjai vannak már meg.
AFF-575 és EUE-863 még járnak.
Előzmény: BPI-791 (83243)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83243

Üdv.

újabbakról érdeklődnék élnek-e a még, s ha igen merre fele ... :?

JOY-394 (Claudibus, ex. BKV, BPO-087)

FKB-335 (ex. ???, de tiszásnak tűnik, állitólag járt Örkény helyit is.)

AFF-575 (Gemenc volán (?), ex. Kisalföld Volán)

DUH-903 (ex. Volánbusz, ex. Sü-Sa-Pe kft., Sülysáp helyi)

BPV-127 (ex. PK, Ex. VT-Transman)

FIX-275 (Viszló-Trans)

KPA-413 (ex. Szabolcs Volán)

EUE-863 (ex. Alba Volán, BPG-952, ex. Viszló Trans (?) )

 

Aron_son Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83242
Előzmény: Aron_son (83241)
Aron_son Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83241
Előzmény: Racilaci (83239)
norbee601 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83240
Elég annyi hogy amikor megjelent a 435, még nemigen gyártott senki tolócsuklóst?

A nullszériás 415-ösök a 90-es évek óta nem láttak felújítást, még mindig húzzák az igát.

Teljesen megfeleltek a koruknak, amikor születtek (80-as évek első fele), arról már nem az Ikarus tehet hogy itthon jó 10 évvel később kezdték venni, a Szovjetunióba is a 200-as kellett, nyugati export akkor még nem jött szóba...

A kocka Merci O405-el összehasonlítva szerintem semmi szégyenkeznivalója nincs (a nem alacsonypadlós verzió abszolút hasonló korú)
Előzmény: Racilaci (83239)
Racilaci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83239

Sziasztok, egy kérdésem lenne: a Városi és elővárosi közlekedés topikban egyöntetű igazságként írják le újra meg újra, hogy a 415-435-ös Ikarusok műszakilag "finoman szólva sem lettek sikeresek". Valóban így van ez? Az adott kor - hazai, környéki - műszaki színvonalát valóban nem érték el?

Aron_son Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83238

trlpx Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83237
trlpx Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83236

Uhry Imre 1895-ben alapította a műhelyét, ami kiindulópontja volt a gyár történetének. 1995-ben ünnepelték a 100. évfordulót. :-)

Előzmény: Riger (83235)
Riger Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83235

Aki a legszebben elmagyarázza, hogy hogy jön össze 100 évesnek az Ikarus, az megkapja ezt a zacsit :)

 

BPO-105 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83234

Hát ahogy ott állt évekig, bizony emberfeletti munka kéne üzemképessé tenni.

Előzmény: BENczúr utca (83230)
W2009(:) Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83233

Szia köszi választ .

 

Akkor ráncos ajtóval és régi ruszki hidas 280.17-es létezet vizes fütőkészülékel.Mikortól van sirokkóba vizes fűtőkészülék a 70-es években már volt-e? Szerintem hamarabb volt a levegős. 

 

 

Előzmény: bi-02 (83188)
LMS-640 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83232
Igen.
Előzmény: LMB-706 (83228)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!