Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83250

Uhri  Imre 1931-ben  becsődölt, majd az a fia  által  gründolt  céget '47-ben  állalmosították, s az összevonás során az egyik  beolvadó  kisebb üzem nevéből lett az  új  nagy  cég  neve.

Szóval  tényleg  száz  éves, csak  melyik?

 

 

Előzmény: trlpx (83236)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83249

Ejha!

Pár kérdés: ezekben az IK260.11-esekben volt valami lényeges különbség a 260.32-esekhez képest (ajtót leszámítva)? Mikor exportálták őket? Csak 1974-ben, vagy később is kerültek ki folyamatosan? Illetve azt tudod-e, hogy hova került még belőlük Venezuelán (Caracas?) kívül?

Előzmény: trlpx (83237)
BENczúr utca Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83248
Dombóváron már nem a Gemenc csinálja a helyit, így ott biztosan nincs.
EUE meg szerintem továbbra is Viszlós, Lenti környékén megtalálható.
Előzmény: BPI-791 (83245)
IK.395R Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83247

ez a reggeli busztologatásos kép gondolom a HZT 857 ről készülhetett. 

Aron_son Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83246

BPV-127 Szfváron a VT-nél rohad.

Előzmény: BPI-791 (83243)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83245

Köszi.

Azt esetleg tudod (vagy bárki), hogy az AFF ugyanúgy a Dombóvári TESCO járatot csinálja-e, valamint ez EUE merrefele található ? (Tudtommal már nem Viszlós.)

Előzmény: BENczúr utca (83244)
BENczúr utca Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83244
FKB-335 nincs már, FIX-275-nek gyakorlatilag csak darabjai vannak már meg.
AFF-575 és EUE-863 még járnak.
Előzmény: BPI-791 (83243)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83243

Üdv.

újabbakról érdeklődnék élnek-e a még, s ha igen merre fele ... :?

JOY-394 (Claudibus, ex. BKV, BPO-087)

FKB-335 (ex. ???, de tiszásnak tűnik, állitólag járt Örkény helyit is.)

AFF-575 (Gemenc volán (?), ex. Kisalföld Volán)

DUH-903 (ex. Volánbusz, ex. Sü-Sa-Pe kft., Sülysáp helyi)

BPV-127 (ex. PK, Ex. VT-Transman)

FIX-275 (Viszló-Trans)

KPA-413 (ex. Szabolcs Volán)

EUE-863 (ex. Alba Volán, BPG-952, ex. Viszló Trans (?) )

 

Aron_son Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83242
Előzmény: Aron_son (83241)
Aron_son Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83241
Előzmény: Racilaci (83239)
norbee601 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83240
Elég annyi hogy amikor megjelent a 435, még nemigen gyártott senki tolócsuklóst?

A nullszériás 415-ösök a 90-es évek óta nem láttak felújítást, még mindig húzzák az igát.

Teljesen megfeleltek a koruknak, amikor születtek (80-as évek első fele), arról már nem az Ikarus tehet hogy itthon jó 10 évvel később kezdték venni, a Szovjetunióba is a 200-as kellett, nyugati export akkor még nem jött szóba...

A kocka Merci O405-el összehasonlítva szerintem semmi szégyenkeznivalója nincs (a nem alacsonypadlós verzió abszolút hasonló korú)
Előzmény: Racilaci (83239)
Racilaci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83239

Sziasztok, egy kérdésem lenne: a Városi és elővárosi közlekedés topikban egyöntetű igazságként írják le újra meg újra, hogy a 415-435-ös Ikarusok műszakilag "finoman szólva sem lettek sikeresek". Valóban így van ez? Az adott kor - hazai, környéki - műszaki színvonalát valóban nem érték el?

Aron_son Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83238

trlpx Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83237
trlpx Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83236

Uhry Imre 1895-ben alapította a műhelyét, ami kiindulópontja volt a gyár történetének. 1995-ben ünnepelték a 100. évfordulót. :-)

Előzmény: Riger (83235)
Riger Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83235

Aki a legszebben elmagyarázza, hogy hogy jön össze 100 évesnek az Ikarus, az megkapja ezt a zacsit :)

 

BPO-105 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83234

Hát ahogy ott állt évekig, bizony emberfeletti munka kéne üzemképessé tenni.

Előzmény: BENczúr utca (83230)
W2009(:) Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83233

Szia köszi választ .

 

Akkor ráncos ajtóval és régi ruszki hidas 280.17-es létezet vizes fütőkészülékel.Mikortól van sirokkóba vizes fűtőkészülék a 70-es években már volt-e? Szerintem hamarabb volt a levegős. 

 

 

Előzmény: bi-02 (83188)
LMS-640 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83232
Igen.
Előzmény: LMB-706 (83228)
boz-021 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 83231

FUM-736, a szarvasi maszeknál... :)

Előzmény: LMB-706 (83222)
BENczúr utca Creative Commons License 2013.02.01 0 0 83230
Kiállítási darabnak talán elmegy majd.
Előzmény: KápCity (83229)
KápCity Creative Commons License 2013.02.01 0 0 83229

Nem tudom mennyi haszonosítható dolog van rajta, de remélem nem lesz alkatrész bánya. Már ha még használható belőle akármire is bármi - amit kevésbé hiszek. Lehet rosszul emlékszem, de mintha a BKV-s topicban SzL írt volna még valamit arról, hogy kezdenek majd vele valamit.

Előzmény: Törölt nick (83225)
LMB-706 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 83228

Azt írta ki, hogy a rendszám nem létezik? 

Előzmény: LMS-640 (83226)
esteban* Creative Commons License 2013.02.01 0 0 83227

Ha helyi busznak készült akkor levegős  de ha helyközi akkor vízes sirocco volt beépítve /10 évig építettem be többek közt ilyeneket is /.De azért voltak kivételek.

250 és a 256-ban mindig vizes sirocco volt,de az Ndk-ban száraz siroccos volt.

Előzmény: bi-02 (83188)
LMS-640 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 83226
Az ügyfélkapu viszont nem hozza, benne sincs...
Előzmény: LMB-706 (83222)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 83225

Nem kell, örülök h nem maradt ott tovább az enyészetnek. De látni akarom, azt hogy az új "honos" állomásán  foglalkoznak is vele. Nyílván nem lesz elsődleges prioritása ott (?), de azért kíváncsi vagyok, kinek a kezébe fogják adni.

Előzmény: BPO-105 (83224)
BPO-105 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 83224

1. Évekig állt szabadon.

2. Trilexes.

3. Prágás.

 

Folytassam?

Előzmény: Törölt nick (83221)
norbee601 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 83223
Ha roncsot akarnának összekendácsolni hogy valahogy kirugdalják forgalomba arra van rengeteg másik, ennél azért jobb állapotban.
Előzmény: Törölt nick (83221)
LMB-706 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 83222

Nem számítottam rá, hogy benne lesz a KTI Hulladékban, de benne van: 

 

brl-596 - Ikarus Motortyp (1988)

Vizsgálat ideje:Műhely neve:Műhely címe:Meddig érvényes: 

 2007.04.10. 12:59BÁTOR AUTÓSZERVÍZNYÍRBÁTOR2008.04.10.tanúsítvány megtekintése »

2008.04.25. 12:20DIESEL MOBIL KFTBUDAPEST2008.04.25.tanúsítvány megtekintése »

2008.07.24. 09:12BÁTOR AUTÓSZERVIZNYÍRBÁTOR2009.07.24.tanúsítvány megtekintése »

 

Néznék is nagyot, ha még életben lenne. 

Előzmény: boz-021 (83217)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 83221

vissza veszik bkv állományba és felúj és küldik a harcba, vagy restaurálás és nosztalgiabusz lesz? mi lesz a további sorsa, nem tudja valaki?

Előzmény: Törölt nick (83219)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!