Jó képek vannak, különösen ha rákattintunk az ottani Ikarus klub honlapjára. 260-280 vázas fotók, részletek, belterek, stb. Néhány részletfotót az épülő 266-osomhoz is fel tudok használni.
A "magas"-t úgy érted, hogy a hátfalból hátrafelé kiáll? Mert legalább ennyit kiállt a felső része (teteje viszont lejtősebb volt), az alsó része meg kb. feleennyit.
Jól látszik oldalról az old-ikarus.hu-n a pótoknál (XA-23-56)
GB-56-33 lámpájával csak óvatosan, mert a kerete ugyan eredetinek tűnik, de ami benne van, az későbbi fusi. Ilyen kiálló lámpája a Wartburg 1000-nek volt!
Sajnos a fényképek nem adják vissza 100%-osan a méreteket.Egyik fényképen nagyobbnak,a másikon kisebbnek tűnik...Próbáljuk a lehető legeredetibbre,legformásabbra,legszebbre csinálni. :)
Lehetséges,hogy nem állt ki ennyire.Csak sajnos nem volt minta,ezért úgy voltunk vele,hogy inkább legyen egy kicsivel "magasabb",abból lehet vágni.Biztosan kell még vágni belőle a magasság miatt is,meg azért is,hogy a lehető legjobban passzoljon a busz ívéhez.
üdvözlök mindenkit. Sikerült beszélnem egy közlekedésis emberkével és elkeserített de nagyon. A jogszabály kimondja,hogy az önsújt lehet módosítani de az összsúj szent és sérthetetlen ezt nem jehet módosítani. Sajnos csak 3500kig vezethetek ugyanis 26éve orvosilag elvagyok tíltva a C kategóriától és STB.