Ha már 256 hadd kérdezzek egy hülyét amatőr lelkesedőként: én azt gondoltam 11m, kilincses ajtó 255, 11m pneu-s ajtó 256. A korábbiak szeint viszont nem ez áll meg.
Arrafelé jól értenek a kendácsoláshoz. Ez természetesen eredetileg nem így nézett ki. Ez egy Ikarus IK 4-es, de nem a mi Ikarusunk, hanem a jugoszláv Ikarus-Zemun gyár terméke, melyet 1982-ig gyártottak. Eredetileg - pontosabban már befalazott hátsó ajtókkal, de még változatlan homlokkal - így néztek ki:
Valami selejt 284-ből csináltak műhelybuszt? Ahogy látom románia, nem kizárt hogy oda került vasként hozzájuk egy selejt 284 :/ túl profi az eleje hogy kókány legyen :S de várom infot :)
Az első néhány évben még 5 sebességes ASH váltóval épültek. "Faülés" alatt nem tudom mit értesz, ezek a távolsági, különjáratos célra épült gépek, ehhez igazodó ülésekkel.
Igen, nekem is eszembe jutott, hogy május környékén sokkal nagyobb valószínűséggel lehetnek. Most ráadásul még a havazás miatt is mondhatja egy kirándulócsoport, hogy inkább nem indul útnak...
Emlékszem, hogy az akkor még új 435-ösökben ('96-98) ki lehetett kapcsolni. Egyik télen az első hó hatására a most hétfői jelenetek voltak. A Kábelgyári buszöbölből csak pörgő kerékkel tudott kijönni a sofőr..