Keresés

Részletes keresés

2156 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82889

Ha már 256 hadd kérdezzek egy hülyét amatőr lelkesedőként: én azt gondoltam 11m, kilincses ajtó 255, 11m pneu-s ajtó 256. A korábbiak szeint viszont nem ez áll meg. 

Anno mi volt a különbség a 255-256 között?

Előzmény: zil130g (82888)
zil130g Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82888

A 256-ost én úgy tudom, hogy '74-től gyártották, de hogy rendesen sorozatban mikortól, azt én nem tudom...

Előzmény: LMB-706 (82876)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82887

Én is inkább az IK-4-esre szavaznék, az oldalsó ládatérajtók egyeznek, és a 284-esnek a komplett eleje is kicsit feljebb volt.

Előzmény: P.stephenson (82886)
P.stephenson Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82886

Nagyon úgy néz ki, de nem értem hogy oldották meg a hajtást, lévén az a pótban volt. Persze át lehet pakolni hátulra, de az iszonyat munka lehetett.

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (82883)
bpo-169 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 82885

Arrafelé jól értenek a kendácsoláshoz. Ez természetesen eredetileg nem így nézett ki. Ez egy Ikarus IK 4-es, de nem a mi Ikarusunk, hanem a jugoszláv Ikarus-Zemun gyár terméke, melyet 1982-ig gyártottak. Eredetileg - pontosabban már befalazott hátsó ajtókkal, de még változatlan homlokkal - így néztek ki: 

 

Előzmény: GRY-569 (82880)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82884

kevés fellelhető info vanrola neten annyit tudunk h bukaresti? tömköz zavaros lehetett xd (járműmentés) 

Előzmény: Törölt nick (82883)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82883

Valami selejt 284-ből csináltak műhelybuszt? Ahogy látom románia, nem kizárt hogy oda került vasként hozzájuk egy selejt 284 :/ túl profi az eleje hogy kókány legyen :S de várom infot :)

Előzmény: LMB-706 (82882)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82882

Ez meg miféle állat lehet? 

Előzmény: GRY-569 (82880)
tga18.430 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82881
Előzmény: BPO-105 (82859)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.17 0 1 82880

Találtam egy kis érdekességet. :)

 

Se18 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82879

Az első néhány évben még 5 sebességes ASH váltóval épültek. "Faülés" alatt nem tudom mit értesz, ezek a távolsági, különjáratos célra épült gépek, ehhez igazodó ülésekkel.

Egy első szériás 1977-ből :http://www.hajdubus.weboldala.net/magan/magan_FVJ-367_01.jpg

Előzmény: 1david7 (82877)
Mwin Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82878

Mit szeretnél tudni a váltóról? A behajtótengely fogszámát, a szinkronok cikkszámát,a scapágyak méretét, vagy mit?

 

Amúgy www.atrateam.hu, mindent tudnak róla, csak kérdezz.

Előzmény: 1david7 (82877)
1david7 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82877

Köszönöm. Esetleg a váltóról valami infó, találtam egy váltótípust: ZF S6-90U, de semmi értelmesen nem hoz rá a google.

Előzmény: LMB-706 (82876)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82876

Jogos. Azok '75-ösök. De előtte akkor sem volt. A tömeges gyártás meg tényleg csak '77 körül indult be. 

Előzmény: leoforio (82875)
leoforio Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82875

FKB-803 és GMY-847 ?

Előzmény: LMB-706 (82874)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82874

Nem igaz, mert '77-től gyártották a 256-ost. 

Előzmény: 1david7 (82872)
rezgaras Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82873

Tehát kipörgés gátló volt, ABS meg nem? Fura.

 

Előzmény: Ikarus 260.03 (82871)
1david7 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82872

Üdvözletem,

Az Ikarus 256-osról kellene egy kis információ, remélem jó helyen kopogtatok.

Azt már kiderítettem, '70-től gyártották ezeket a szerkezeteket.

Nekem a váltóról lenne egy kérdésem, ez készült még szinkronizálatlan váltóval, szervó(vagy valami kormányrásegítés nélkül)

És hogy ebbe volt-e "faüléses"

Erre a két-három kérdésre keresem a választ, ha valaki tud infókat azt kérem ossza meg velem!

Köszönöm!

 

Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82871

Nálunk még az E 94-esekben sem volt,99-től érkező buszokban volt már ABS,azelőtt semmi.

Előzmény: rezgaras (82870)
rezgaras Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82870

ABS sem volt benne?

 

Előzmény: Ikarus 260.03 (82867)
AOC-788 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82869

Igen, nekem is eszembe jutott, hogy május környékén sokkal nagyobb valószínűséggel lehetnek. Most ráadásul még a havazás miatt is mondhatja egy kirándulócsoport, hogy inkább nem indul útnak...

Előzmény: Oleever07 (82838)
siófoki35 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82868

Mi az a 6-os busz? ;)

Előzmény: M61021 (82866)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 82867

Ezek még BUSZOK voltak. Ekkor még a tiéd volt az irányítás 100 %-osan.

Előzmény: nemeza (82865)
M61021 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82866

http://dh.hu/ingatlan/HZ205714/elado-haz-veroce-magyarkut

Nem off! A ház egyetlen szobája állítólag egy 6-os busz! 1958-ban épült! Kíváncsi lennék...

nemeza Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82865

Emlékszem, hogy az akkor még új 435-ösökben ('96-98) ki lehetett kapcsolni. Egyik télen az első hó hatására a most hétfői jelenetek voltak. A Kábelgyári buszöbölből csak pörgő kerékkel tudott kijönni a sofőr..

Előzmény: Ikarus 260.03 (82774)
GARAZSMENET Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82864

Viszont nem annyira olcsó és kezdőnek, lehet, hogy nem éri meg.:)

Mennyi tapasztalat kell az elsajátításához?

Bár a gazdaságosságát még át fogom számolni.

Előzmény: Törölt nick (82772)
GARAZSMENET Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82863

AKD-758 - 761: Voith Diwa 851.2

A hajtott tengely típusa más, mint a 280.15-ösé, MVG 318.60.

 

Vázcserés 260-asok: Voith Diwa 851.2

Vázcserés 280-asok: Voith Diwa 863.2

Előzmény: Zsoltikarus (82804)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82862

Szia!
Mit lehet tudni a buszról,most kié lehet?Van róla több infód?(akár mélbe is jöhet)

Előzmény: boz-021 (82860)
MegaAbony Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82861

Tavaly nyáron láttam ezt a buszt utoljára Cegléden, de már akkor jelentkeztek rajta a rozsdafoltok szépszámmal. Ha azóta nem végeztek rajta valami felujítást elég rozsdés lehet (remélem nem így van).

Előzmény: BPO-105 (82853)
boz-021 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82860

A CCP-861 -est beszékezték, busz lett belőle, kb. fél éve fent volt a használtautón.

Előzmény: BPO-105 (82859)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!