Keresés

Részletes keresés

P.stephenson Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82844

Vagy Ceglédnek? :-)

Előzmény: bi-02 (82842)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82843

Hm. Érdekesnek hangzik.

Bővebb történetet is kaphatok róla?

Előzmény: bi-02 (82842)
bi-02 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82842

Ez a gyári könyvtárbusz Pécsnek 260.95

 

Előzmény: BPO-105 (82840)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82841

Egészen pontosan 20 db van nekik.

Előzmény: Irizar ranger (82839)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82840

Fél órával ezelőtt találtam.

Irizar ranger Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82839

De, ha az összesen legyártott C56ost nézzük. Csak az Agriának van legalább 17. :)

Előzmény: ckg471 (82837)
Oleever07 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82838

én azt tapasztaltam, hogy ilyenkor télen nem nagyon jönnek Pestre a magán buszok, hacsak nincsen valami tüntetés (ld. tavalyi békemenet, ahol szinte minden típus előfordult, kivéve a 400-as sorozatot), vagy valamilyen Magyarország elleni mérkőzés, fesztiválok, stb.

ellenben május-június környékén szinte minden nap volt 250-es vagy 256-os, mivel általában akkor vannak az osztálykirándulások.

Előzmény: AOC-788 (82835)
ckg471 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82837

Hmm, ez anniyra nem is kevés szerintem.

Köszi az infót.

Előzmény: LMB-706 (82827)
siófoki35 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82836

Most olvastak be egy SMS-t a rádióban: BOR-764 kipufogója kigyulladt a 67-es úton Terecsenypusztánál.

AOC-788 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82835

Értem, köszönöm! Vegyes érzésekkel olvastam az utolsó sorodat. Tény, hogy nemcsak a Volán-társaságok, hanem a magán 250/256-osok száma is nagyon megcsappant az elmúlt években, de azt gondoltam, hogy Pesten azért jó eséllyel találni még belőlük néhányat (a Budapest Sightseeing-eseken kívül), mondjuk a Városliget környékén. Szerencse nélkül is.

 

Ha bele fog férni az időmbe, megnézem majd a 654-es járatot. Aznap egyébként amikor láttam KTY-742-t Győrben, a Kunság Volán is meglepett, KAZ-141 jött 12:40-kor Dunaújvárosból.

Előzmény: Oleever07 (82832)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82834

Yup. 

Előzmény: BPO-105 (82830)
Oleever07 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82833

szóval ez lenne a válasz AOC-788-nak.

Előzmény: Oleever07 (82832)
Oleever07 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82832

hétköznap (és vasárnap) a Népligetbe szokott menni a 654-es járat, azon csak Kunság Volános 256-os van. :-) (+ néha 260.32-es, az általában vasárnap.)

hétköznap 14.40-kor érkezik, és 15.00-kor indul a Népligettől. útvonala: Népliget - Üllői út - Határ út - 5-ös út - Tass.

 

+ ott vannak még a Budapest Sightseeing feliratú, zöld színű 256-osok, amik az alábbi (értelemszerűen) zöld útvonalon mennek. most azt hiszem, óránként indulnak az Erzsébet térről, az egykori Volán-pu. mellől.

 

abban pedig igazat adok, hogy az 56-osok terén (vagy a Műcsarnok mögötti parkolóban vagy a Damjanich utca környékén) és a Közlekedési Múzeum körül (azaz a bejáratánál lévő szervizúton és a Hermina úton a Zichy Mihály út és a Kós Károly sétány között) lehet találni maszek 250-est/256-ost, de ez nem mindennap fordul elő. ha utazásod napján találsz egyet-kettőt, akkor szerencséd van. :-)

AOC-788 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82831

Sziasztok!

 

Egy olyan kérdésem lenne, hogy Budapest mely pontjain lehet a legnagyobb valószínűséggel 250-essel vagy 256-ossal találkozni? A képek alapján az 56-osok terére és a Közlekedési Múzeum környékére mindenképp elnézek majd. Elsősorban persze magánra számítok (ha lesznek, remélem).  A Népligetben gondolom nagyon ritkák már.

 

Köszönöm előre is!

 

És egy decemberi kép Győrből, a Kisalföld Volán utolsó 256-osáról:

BPO-105 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82830

Mindkét borsodit december 28-án vették át?

Előzmény: LMB-706 (82829)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82829

A borsodosok 1987 végén lettek átadva, és a két rábás is abban az évben készült. 

Előzmény: BPO-105 (82828)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82828

Jó ritka széria.

 

Már csak a BPR-184-et és 636-ot nem tudom hova tenni, gondolom ők voltak az utolsó példányok (vagy a két rábás busz).

Előzmény: LMB-706 (82784)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82827

Na, ha már C56.32: 

 

Agria -> HSW-929, HXT-687 

Bakony -> HLD-891, HLD-892 

Balaton -> HLD-636, IDZ-426, IDZ-427, IDZ-472 (-> KUU-873), IIG-982 (-> FLR-766), IIG-983 

Bács -> HLD-888, HLD-889 

Gemenc -> HLD-633 (-> JOM-407), HLD-634 (-> JLW-987) 

Hajdú -> HLD-896, HLD-897 

Vasi -> HLD-895 (S) 

 

Ez 17. 

Előzmény: ckg471 (82825)
GVM 281 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82826

Egy film busz (ex Praga váltó)

ckg471 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82825

Szám szerint? :)

 

Tényleg, amúgy 280.47-ből se készült túl sok, de mindenképp több. Volt a Hajdúnak, a Pannonnak, Van a PK-nak, meg talán a Kisalföldnek is.

Előzmény: LMB-706 (82790)
ckg471 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82824

Én úgy tudom, hogy a MALÉV kocsijai kéziváltósak voltak mind. '85-ben bolygóajtó, ZF váltó, 86-ban ráncajtó, ASH váltó. Az, hogy ebből mi a .15 és mi az .51, erről egyebet nem tudok mondani. :)

Ha hülyeséget írtam volna, valaki úgyis kijavít.

Előzmény: bi-02 (82823)
bi-02 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82823

Nagyjából igen.

A Malév eleinte 280.15-ösöket szerzett be, ami csak a festésében tért el a miskolciaktól, aztán kitalálták a speciálisan reptéri forgalomra kialakított belső berendezésű 280.51-est mindkét oldalon egysoros ülésekkel és a plafonon középen egy harmadik kapaszkodóval teljes hosszában.

Előzmény: 266-60 (82822)
266-60 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82822

"Nem a 280.15 és a 280.51 közötti különbségre gondolsz?"

 

Én erről azt tudom, hogy a Malévnél volt 280.15, kézi váltóval, ráncajtókkal; meg 280.51, kézi váltóval és bolygóajtókkal. Jól tudom ezt?

Előzmény: bi-02 (82798)
Zsoltikarus Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82821

Az már Volánoktól függ. De azokba 190-nél gyengébbet szereltek, az tuti.

Előzmény: Ricsi89 (82820)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82820

Még egy apróság. A 280-asból átalakított példányokra is igaz ez? Vagy ott maradt az eredeti motor?

Előzmény: Ricsi89 (82815)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82819

Akkor itt is az történhetett. Ezért elnézést kérek! :-)

Előzmény: Aron_son (82818)
Aron_son Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82818

Érdemes több forrásból (min. 2 helyről) ellenőrizni bármit is, amit a neten találsz. Tévedések pedig előfordulhatnak.

Előzmény: GRY-569 (82816)
Kopy1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82817

Sajnos tavaly a megmaradt 2 darabot is leselejtezték ,majd szétvágták.

Előzmény: bi-02 (82801)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82816

Innen másoltam ki... :)

http://busztipusok.hu/c80/c80.htm 

Előzmény: Zsoltikarus (82812)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82815

Köszönöm! Akkor mind D10-es motorral fut.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!