Az alacsony részvétel? Mérjétek fel, hogy mire van igény, szervezzetek érdekes, jó versenyt, szép helyen, ahogy régen is és nem lesz gond a nevezők számával. Egy jó kétnaposra borítékolhatod a mercis banda nevezését.
Mondom én, hogy direkte szopatják magukat, mert az én Nokiámon van ékezet. Gondolom egy igazi maces szándékosan vesz olyat, amelyiken nincs. Vagy csak nem találja, ami valószínűbb, tekintve hogy már bő tizenöt éve a 2110-esemen is megvolt minden magyar ékezetes betű.
Ezt most direkt a te kedvedért ezt a Nokiámról írtam.
Pontos helyszín még nincs meg, először egy hozzávetőleges számot szeretnénk látni, hogy mekkora az érdeklődés, és annak függvényében választjuk ki a helyszínt, ahol tényleg lehet beszélgetni is.
Kukin és jelszón kívül rendszeresen törlök mindent, a múlt héten is megvolt, azóta még nem jártam az oldalon. De most azért töröltem még egyet és ugyanaz. Az olvashatatlanul szürke csak bizonyos - kisebb - részekre vonatkozik, például a bejelentkezésre vagy a címekre, a fő szövegtestek feketék.
Már így is változtattam a szürkén, mert ami eredetileg fent volt, az tényleg olvashatatlan (a propos! próbáld meg törölni a cache-t, mert lehet, hogy még régről emlékszik a template-re a böngésződ). De ha még mindig nem jó, akkor természetesen változtatok tovább rajta.
Tervek szerint lenne az, amit idénre terveztünk, többek között erről szeretnénk beszélgetni a nagyérdeművel.
Sajnos az alacsony részvételi arány eléggé nehézzé teszi a normális részvételi díjakat.
Nem szavaztam, mert nincs olyan ami tetszene, valahol a "ha nincs jobb dolgom" meg a "csak a verseny érdekel" között vacilálok, legfőképpen azért, mert nem szívesen autóznék 500km-t egy 1-2 órás levegőboxolásért. (ha 30-40km-en belül lennék, nem is lenne kérdéses, hogy ott legyek)
Miután úgy döntöttem, hogy a MacBook Pro-nak bírnia kell (OSX 10.6.8, Safari 5.1.2, Flash Player 11.1.102.55), össze is omlott a Safari. Majd mindjárt újra próbálom.
Lassan elkezdtem a www.yetro.hu honlap frissítését.
Ennek kapcsán megkérném a tisztelt közösséget, hogy látogasson el a honlapra bármilyen böngészővel, kivéve IE :DDD, és legyen szíves véleményezze a szavazásokban feltett kérdéseket.
Sajnálom, hogy itt jónéhány megválaszolatlan kérdés merült fel az elmúlt hónapokban. Azonban az index fórumainak olvasása már kb. 2-3 éve nem tartozik a napi tevékenységeim közé. Konkrétan asszem idén még nem léptem be, de az elmúlt félévben biztos, hogy nem. Mivel a hozzászólásokból kiderült, hogy a levelek így-úgy eljutottak az érintettekhez, azt gondolom, hogy a kérdéseket is jobb lenne nekünk emailben feltenni, mert ad.1 ez nem a mi fórumunk, ad.2 láthatóan egyikünk sem aktív itt, tehát gondolhatjátok, hogy nincs sok esélye, hogy itt érkezik meg az érdemi válasz. A leveleink feladójaként szereplö email-címet azonban max. 1-2 naponta olvassuk, így ott idöben lesz válasz is.
Ez a cím, az office csigavonal yetro.hu
Megkérnék mindenkit, aki nem kapott az elmúlt hónapokban levelet tölünk, az küldjön erre az emil-címre egy levelet, hogy a címét frissíthessük a listánkban.
Tuning, eredeti alkatrészek: én nem vagyok autóminősítő, de ha a tuning olyan, hogy akár új korában is készülhetett volna, azzal nem hiszem, hogy sok baj lenne (pl egy korhű sportkormány, nagyobb karbi stb. oldtimer vizsgán is elmegy tudtommal bár ebben lehet tévedek), de mondjuk ha egy W123-ba beleteszel egy mostani 250CDI motort azt nem fogja senki elfogadni, hiszen pont a lényege, az öreg szív kerül ki belőle.
De mondom, youngtimer vizsgáról én nem tudok, szóval ízlésedre van bízva....
1. igazából nincs ilyen, már úgy értem, hogy (szemben az oldtimerrel) nincs neki hivatalos minősítése, aminek meg lehet feleltetni
2. ettől eltekintve kétféle meghatározás él:
- még nem oldtimer, de már elég öreg (20-30 év között van)
- alapvetően '80-as évek beli autó (tehát életpályájának nagy része akkor telt, akkor is, ha a '70-es években indult, és akkor is, ha a '90-esekben ért véget). E szerint tehát a '89-ben bemutatott Citroen XM talán még nem az, a '79-ben bemutatott Peugeot 505 meg igen, pedig mindkettőt gyártották 1992-ben.
De talán a legpontosabb, ha azt az autót tekintjük youngtimernek, ami még nem oldtimer, de már elég öreg és eléggé kikopott a forgalomból ahhoz, hogy hobbiautó legyen. A Mazda MX-5 első generációja (NA) szintén '89-es gyártáskezdetű, de roadszterként annyira ordítóan hobbiautó, hogy szerintem legtöbb helyen elmegy youngtimernek. Igaz, ha ezt tekintem, ebbe a Citroen XM is beleillik, szóval ember legyen a talpán, aki ebben igazságot tesz :-DDDD