Ha szerencsém van jársz még erre, talán tudsz válaszolni.
Azt írtad 5 évvel ezelőtt: "A gyűrűk leragadását egy kis WD40 és hidraulika olaj ( nem fékolaj) hengerbe öntésével és az autó 8-10 órás pihentetésével elviekben orvosolható".
Egy dízel motort szeretnék orvosolni, de kellene a tanácsod. Mennyi WD-40-et fújsz a hengerekbe, és mennyi hidraulika olajjal folytatod?
Hidraulika olaj alatt pl. szervó/automata váltó olajra gondolsz, vagy valami speciális olajra?
A procedúrát meleg vagy hideg motornál érdemes elvégezni?
Lehet mindegy is, mert húztam egy tök alsót véle. Még nem tudom, hogy csak ellépet egyet-kettőt a vezérműszíj, vagy komolyabb baja is lett. Mindenesetre nem indul, pedig csak a hosszbordás szíj szakadt el. És mivel a jövő héten megyünk nyaralni, így nem is valószínű, hogy kész lesz addig. A másodhegedűs - ami így be lesz fogva a nyaralásra is -, pedig erősen off: TLC KJZ90
Lemondtam már sajnos a 116-osról meg 126-osról fájó szívvel mert sokat fogyasztanak. Állólámpás jól hangzik, de igazából a 123-as az amit most felfedeztem és ami szerintem jó kompromisszum is nekem. Alkatrészárak sem vágnak a földhöz a 123-asnál ahogy megtudtam.
Lenne pár kérdésem bár lehet nem a megfelelő topik:-) Szóval Németo.-ból szeretnék behozni egy 30 évesnél régebbi autót, konkrétan egy w123-as Mercedest. Már valamelyest körbejártam a témát, hogy mi a menete ( piros rendszám a németeknél, itthon mit kell végigjárni stb. ), de ami érdekelne hogy itthon ha hazahoztam milyen eséllyel megy át az OT vizsgán, van-e valamiylen időkorlát tehát mondjuk behozataltól számított x hónapon belül forgalomba kell-e helyeznem mert ha nem akkor mégis kell reg. adót fizetni? Mennyi idő alatt szerintetek átlagos esetben amíg egy ilyen autóra rákerülhet az OT-s rendszám és ténylegesen használni tudom? Az OT-s vizsgán emnnyire szigorúak? Igazából mobile.de-n nézek autókat egyelőre mert itthoni 123-as géppark nagyon leharcolt, ott viszont még vannak egész jó állapotú autók, meg talán jobban is hiszek egy öreg német fazonnak, hogy a kilométeróra állása valós mint itthon valakinek. Olyan autókat nézegetek ami nem túl olcsó, 5-6e euro és ettől felfelé. Vannak 2-3e euróért is, de ránézésre gyanús hogy azok megbuknának itthon az OT vizsgán eleve a küllemük, meg a kárpit állapota miatt ( nem beszélve motorikusan ). Most úgy gondolom inkább drágábban, de az akkor olyan legyen, mint olcsóbban egy olyat ami nagyon necces hogy megkapja-e az OT minősítést ( gondolom ha OT vizsgán bukás van akkor automatikusan jön a reg adó fizetés ). Egyébként mielőtt valaki azt hinné hogy reg. adó elkerülése miatt szeretném, nem azért, hanem ez a típus tetszik nagyon, mit csináljak, nem nagyon tudom magam egy Suzukiban vagy Fiat Puntóban elképzelni. Remélem valaki van aki végigcsinálta már ezt kört:-)
figyi, ha azt mondom neked, hogy az utolsó coppán konkrétan kurvaszar út volt, NAGY gödrökkel és még ferrarival is mentr ott ember probléma nélkül, akkor azt elhiszed?
nehogymá ezen kelljen problémázni, hogy nemmegyekabenzzelmertszarokazutak.
Namost nekem volt olyan kocsim mint amiről beszélsz, van sokkal alacsonyabb (Fiero), aztán azzal is tudtam közlekedni pár hónapot itt amikor épp nem volt más autóm, úgyhogy gyanítom hogy nem lenne megoldhatatlan a feladat.