Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mr. Cool Creative Commons License 2010.06.07 0 0 9699
Az illetékesekhez. Mikor kerülnek fel a yetro eredmények az oldalra?
malenykij polgar Creative Commons License 2010.06.04 0 0 9698
Egy-két kép az idei mulatságról. Majd túrok régebbieket is.
Előzmény: fastcar (9639)
Mr. Cool Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9697
De jó kis videó! előjöttek az emlékek, mekkorát mentünk a szerpentineken:)
Előzmény: morphine500 (9696)
morphine500 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9696
Bizony hogy használtam a forgatottból, újra köszi, és ha már szóba került: a kazik még mindig nálam vannak, elvittem ugyan most is, de valahogy nem sikerült átadnom, itthon fogtam is a fejem, bocsi. Nem törlök persze semmit, sajátot se, másét se, szóval még megvan, aztán valahogy csak összefutunk már - bár az iroda közben elköltözött a pasáról....

A tavalyi, bár ide is kitettem, de ha valaki lemaradt volna: http://www.vimeo.com/6735380

Idén, mert hárman mentünk, volt külön opcsi a teamben, szóval az audi útjáról ennél jobbat fogunk reményeim szerint rittyenteni :-)
Előzmény: fastcar (9688)
Hammer Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9695
igaz, azóta nem jutottam el Yetróra, de a Mátratúra képeim még megvannak
ingegnere Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9694
Ez így igaz, csak nekem 60 percet kellett ebéddel töltenem. Ha elindulok időben, 25 lett volna.
Előzmény: fastcar (9691)
Yogi Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9693
Hö. Abból a V'Artour videóból nekem nincsen.
Előzmény: fastcar (9688)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9692
Van még anyag az osztálykirándulásról is, a Mátra túrát nem tudom, majd feltúrom a gépeket ezügyben. A mostani anyag még Katánál van, de ha megkapom, feltöltöm publikusra.
Előzmény: fastcar (9687)
fastcar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9691
Ne vágjál fel, nem voltál annyira gyors. 15 perc volt szerintem a sietésed!
Előzmény: ingegnere (9684)
fastcar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9690
Igazad van. Bízom benne, hogy mihamarabb megtellik "élettel" az oldal. Holnap elküldöm Ádámnak az xls-t, amit lehet aztán kedv szerint rendezni, csemegézni, illetve egy kivonatos PDF-et is az eredményekkel.
Előzmény: Hooshee (9654)
fastcar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9689

Pedig a bontott itinert föleg azért találtuk ki, hogyha valaki egyszer eltéved, akkor ne az egész versenye ússzon, hanem csak az az etap, de sajnos ez valóban nem lett elég hangsúlyosan kommunikálva, így az idei értékelésnél még a teljes szintidö 3× súllyal esett a mérlegbe, mint a 3 részidö együttesen. Viszont a teljes szintidö 450 pontjából minden perc hiba 2-pont levonást eredményezett, míg a részidöknél 1 perc 1 pont alapon ment a hibaszámítás.

 

Előzmény: Hooshee (9645)
fastcar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9688

Én a V'Artourról készítettem egy komolyabb videot, de azt szerintem mindenki megkapta a következö versenyen DVD formájában 1,5 óra hosszban (Ha Neked nincs belöle, szólj és gyártok egy példányt). Azon kívül ami még anyagom volt (nem túl sok) azzal nem volt idöm érdemben foglalkozni, de pl. tavaly morphine-nak odaadtam, hogy szedje ki belöle, ami kell, és úgy emlékszem használt is belöle a saját klipjéhez.

 

Köszönjük a kritikát, megfogadjuk, megvitatjuk, hogy mit, hogyan lehetne másként csinálni. És megfontoljuk az elöre lefoglalható plusz idöket is, amit Hooshee javasolt nekem szombat este, hogy lehessen itt-ott tovább nézelödni.

 

Egyébként annyit azért elmondanék a dologgal kapcsolatban, hogy mivel az idei volt távban az eddigi leghosszabb verseny, azért vettük egy kicsit szorosabbra az állomások idejét, mert mi számítottunk a szokásos 30-35 indulóra, és akkor nagyon estébe-nyúló lett volna a befutó, ha lazábbra engedjük a gyeplöt.

A versenyeknek meg eddig is nem titkolt célja volt, hogy elvigye a társaságot olyan helyekre, ahová maguktól esetleg nem jutnának el az emberek. Egy kis kedvcsinálónak, hogy aztán egy-egy neki kedves helyre visszatérjen alaposabban is körüljárni, megnézni. Hiszen a verseny keretei közé azért nem lehet a teljesen kirándulós, ha éppen valami nagyon tetszik, akkor ott elücsörgös idötöltést beleszorítani. Másrészt pedig a többi versenyzöre is illik tekintettel lenni, hogy ne várassuk öket hiába, órákon keresztül a célban vagy környékén. (hozzáteszem, szerencsére ez nem volt eddig szokás, szerencsére, de  most a lehetöségét is szerettük volna kizárni. Az egy héttel korábbi hasonló Alfás rendezvényen történt meg, hogy 2-3 csapat beült egy középkori étterembe kajálni egy vár aljában, majd a célba érve két és fél, illetve három és negyed órát akartak levonatni egy 4,5 óra szintidejü versenyen, ahol a rajt elött zsíroskenyér, bor, üdítö, kávé állt rendelkezésre, a célba érve pedig meleg étel.)

Előzmény: Mr. Cool (9644)
fastcar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9687
Én csak a Pilisi-dili anyagát kaptam meg tőletek, szerintem.
Előzmény: Hooshee (9643)
ingegnere Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9686
De. Én mértem le, hogy ha úgy mennétek, mint én, ennyivel lennétek rosszabbak a szintidőnél. :-)
Előzmény: Hooshee (9685)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9685
Hmm, nem te voltál a kontrollautó? :D
Előzmény: ingegnere (9684)
ingegnere Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9684
Hello mind!


Aki korrekt szintidőt szeretne futni, annak elég, ha a közlekedési szabályok betartásával megy végig. Tehát, ahol 60 ott 60, ahol 30 ott meg 30, stb. Én ezeket idén nem tartottam be, így ~25 perccel jobb időt futottam. :-)

Az tény, hogy évről évre kb ugyanaz a táv, hasonló a koncepció, azaz alacsonyabb forgalmú utak, lehetőleg kevés település, így érthető a hasonló szintidő is.

Én minden esetre jót autóztam szommbaton. :-)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9683
Hasonló volt a terv, bár teszem hozzá a naviátor meg az utas végig dumált hogy nem lesz ez így jó :D
Előzmény: Mr. Cool (9682)
Mr. Cool Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9682
Valami 94-re emlékszem. Gondoltam biztosra megyek, megnyomom egy kicsit, a tábla előtt megállok, kivárom az időt, és a végén kényelmesen bekocogok. na, ez nem jött be:)
Előzmény: Hooshee (9680)
Saughassy Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9681
Na es ha azt mondom, hogy nekunk a 2 GPS es az itiner háromfélét mutatott?:) 10 km-es távnál néha akár már 500 méteres nagyságrendben is.
Előzmény: Hooshee (9679)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9680
Azt mi is csúfosan beszoptuk :D Mármint nagyjából tartottam persze a 74et, de alapvetően stopperre mentünk... Ha jól hallottam a verebeket, nektek valami 90 fölötti átlagot sikerült futni :D
Előzmény: Mr. Cool (9677)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9679
Meglepően sokat csal amúgy, a 74es átlagtartás 80as km óra állással csináltam, szóval egy 10%ot csal (és persze ennyit a napi számláló is kb, úgyhogy sűrűn nullázgattuk :)
Előzmény: Saughassy (9678)
Saughassy Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9678
Hja kérem, akinek van működő kilométerórája. :)
Előzmény: Hooshee (9676)
Mr. Cool Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9677
Persze, de pont azért volt okom arra, hogy kicsit siessek:) A tavalyi Lillafürdes szakaszhoz hasonló azért kicsit hiányzott, ott nagyot mentünk. Nekem GPS-em sincs, illetve van, de a Becker Traffic Pro ilyen esetben nem nagy segítség. Ezért is inkább számoltam a sebességtartónál, ami persze nem jött be:)
Előzmény: Hooshee (9676)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9676
Nektek azért nem jött be az érzésre, mert belehibáztatok :) Nekem jól működött, 10 perc volt az eltérésünk kb, ami abból adódott, hogy ott is 90el mentünk ahol rendezők már nem mertek az alfákkal :D Tavalyelőtt néztem a GPSt, idén elő se vettem, inkább arra figyeltünk nagyon hogy a feladatok idejeit pontosan mérjük.
Előzmény: Mr. Cool (9673)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9675
Te, még így is elkötötte a fél csapat, mert nem álltak be a parkolóba, aztán a jobbra jobbra az kicsit máshova került, szóval figyelni kell, na.
Előzmény: Törölt nick (9670)
127_sud Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9674
Amúgy nem lett volna gond a 3 részre bontott itiner, csak előtte jó lett volna tudni róla. Szerintem meg mindenki úgy megy ahogy akar, van aki sietősebben van aki meg lazábban. Persze nem könnyű megtalálni a középutat, hogy verseny is legyen meg lásson is valamit az ember. Én pl. szeretek kicsit húzósabban menni mert ugye ez egy youngtimer verseny és nem aludni megy az ember. Az idővel meg nem kell annyira foglalkozni, úgyis csak megtippelni lehet. Én is voltam már gyorsabb és lassabb is érezhetően de nem zavart.
Mr. Cool Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9673
Erre is van megoldás:) és az nem a 3. csapattag. de nem megyek el ebbe az irányba, idén már nem is számoltam, csak érzésre mentem. Meg is látszik az eredményemen:) amit persze nem tudok, mert ádánd után leléptem.
Mikor lesznek a részletes eredmények elérhetők a honlapon?
Előzmény: Hooshee (9667)
Saughassy Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9672
Valtozott, kb 80 kmes darabokra volt szeletelve, es mivel tobb darabban kaptad meg, nem lehetett minden szabadidot felhasznalni a szamitgatasokra. Pl ebedido utan nem sokkal volt egy uj itiner, szoval ha valaki kaja kozben akart volna nagyon rakeszulni a kovetkezore, az sem jott be.
Raadasul mit segit rajtad az, ha majd 30 km mulva lesz egy szakasz, ahol nyugodtan basztathatod a laptopod, ha mar az elejen elakadsz?:)
Ezzel egyutt mindent lehet, de most mar tenyleg kulonos perverzio kell ehhez a modszerhez. :)
Nem akarok tippeket, de lehet ezt meg fejleszteni, mondjuk adott feladatoknal/checkpointoknal felirt szamok, vagy megszamolando ojjektumok adjak az itinerbol kihagyott tavolsagokat es iranyokat. Mint a geocaching multipontos ládái. Igazan gonosz, de nagyon szorakoztato. Plane ha elszamolod es eszak helyet delnek fordulsz, 5km helyett pedig 20at mesz. :)
Előzmény: Törölt nick (9670)
Saughassy Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9671
Es ha kimarad valami, akkor rosszabb mint a szantas, mert onnan legalabb latszik az ut. :) De ha kihagytal par kanyart, vagy visszamesz az utolso ismert pontig, vagy baszhatod. Es persze onnantol marad a relativ tavok szamitgatasa, ami megjobban leterheli a mitfahrert. A varoson kivuli tavokkal altalaban tenyleg nincs baj, de odabenn nagy szopas tud kerekedni.
Előzmény: Saughassy (9669)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9670
végig, kétszáz kilométeren keresztül?
tibi, akkor elég sokat változott az itiner.
Előzmény: Saughassy (9669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!