Igazad van. Bízom benne, hogy mihamarabb megtellik "élettel" az oldal. Holnap elküldöm Ádámnak az xls-t, amit lehet aztán kedv szerint rendezni, csemegézni, illetve egy kivonatos PDF-et is az eredményekkel.
Pedig a bontott itinert föleg azért találtuk ki, hogyha valaki egyszer eltéved, akkor ne az egész versenye ússzon, hanem csak az az etap, de sajnos ez valóban nem lett elég hangsúlyosan kommunikálva, így az idei értékelésnél még a teljes szintidö 3× súllyal esett a mérlegbe, mint a 3 részidö együttesen. Viszont a teljes szintidö 450 pontjából minden perc hiba 2-pont levonást eredményezett, míg a részidöknél 1 perc 1 pont alapon ment a hibaszámítás.
Én a V'Artourról készítettem egy komolyabb videot, de azt szerintem mindenki megkapta a következö versenyen DVD formájában 1,5 óra hosszban (Ha Neked nincs belöle, szólj és gyártok egy példányt). Azon kívül ami még anyagom volt (nem túl sok) azzal nem volt idöm érdemben foglalkozni, de pl. tavaly morphine-nak odaadtam, hogy szedje ki belöle, ami kell, és úgy emlékszem használt is belöle a saját klipjéhez.
Köszönjük a kritikát, megfogadjuk, megvitatjuk, hogy mit, hogyan lehetne másként csinálni. És megfontoljuk az elöre lefoglalható plusz idöket is, amit Hooshee javasolt nekem szombat este, hogy lehessen itt-ott tovább nézelödni.
Egyébként annyit azért elmondanék a dologgal kapcsolatban, hogy mivel az idei volt távban az eddigi leghosszabb verseny, azért vettük egy kicsit szorosabbra az állomások idejét, mert mi számítottunk a szokásos 30-35 indulóra, és akkor nagyon estébe-nyúló lett volna a befutó, ha lazábbra engedjük a gyeplöt.
A versenyeknek meg eddig is nem titkolt célja volt, hogy elvigye a társaságot olyan helyekre, ahová maguktól esetleg nem jutnának el az emberek. Egy kis kedvcsinálónak, hogy aztán egy-egy neki kedves helyre visszatérjen alaposabban is körüljárni, megnézni. Hiszen a verseny keretei közé azért nem lehet a teljesen kirándulós, ha éppen valami nagyon tetszik, akkor ott elücsörgös idötöltést beleszorítani. Másrészt pedig a többi versenyzöre is illik tekintettel lenni, hogy ne várassuk öket hiába, órákon keresztül a célban vagy környékén. (hozzáteszem, szerencsére ez nem volt eddig szokás, szerencsére, de most a lehetöségét is szerettük volna kizárni. Az egy héttel korábbi hasonló Alfás rendezvényen történt meg, hogy 2-3 csapat beült egy középkori étterembe kajálni egy vár aljában, majd a célba érve két és fél, illetve három és negyed órát akartak levonatni egy 4,5 óra szintidejü versenyen, ahol a rajt elött zsíroskenyér, bor, üdítö, kávé állt rendelkezésre, a célba érve pedig meleg étel.)
Aki korrekt szintidőt szeretne futni, annak elég, ha a közlekedési szabályok betartásával megy végig. Tehát, ahol 60 ott 60, ahol 30 ott meg 30, stb. Én ezeket idén nem tartottam be, így ~25 perccel jobb időt futottam. :-)
Az tény, hogy évről évre kb ugyanaz a táv, hasonló a koncepció, azaz alacsonyabb forgalmú utak, lehetőleg kevés település, így érthető a hasonló szintidő is.
Valami 94-re emlékszem. Gondoltam biztosra megyek, megnyomom egy kicsit, a tábla előtt megállok, kivárom az időt, és a végén kényelmesen bekocogok. na, ez nem jött be:)
Azt mi is csúfosan beszoptuk :D Mármint nagyjából tartottam persze a 74et, de alapvetően stopperre mentünk... Ha jól hallottam a verebeket, nektek valami 90 fölötti átlagot sikerült futni :D
Meglepően sokat csal amúgy, a 74es átlagtartás 80as km óra állással csináltam, szóval egy 10%ot csal (és persze ennyit a napi számláló is kb, úgyhogy sűrűn nullázgattuk :)
Persze, de pont azért volt okom arra, hogy kicsit siessek:) A tavalyi Lillafürdes szakaszhoz hasonló azért kicsit hiányzott, ott nagyot mentünk. Nekem GPS-em sincs, illetve van, de a Becker Traffic Pro ilyen esetben nem nagy segítség. Ezért is inkább számoltam a sebességtartónál, ami persze nem jött be:)
Nektek azért nem jött be az érzésre, mert belehibáztatok :) Nekem jól működött, 10 perc volt az eltérésünk kb, ami abból adódott, hogy ott is 90el mentünk ahol rendezők már nem mertek az alfákkal :D Tavalyelőtt néztem a GPSt, idén elő se vettem, inkább arra figyeltünk nagyon hogy a feladatok idejeit pontosan mérjük.
Amúgy nem lett volna gond a 3 részre bontott itiner, csak előtte jó lett volna tudni róla. Szerintem meg mindenki úgy megy ahogy akar, van aki sietősebben van aki meg lazábban. Persze nem könnyű megtalálni a középutat, hogy verseny is legyen meg lásson is valamit az ember. Én pl. szeretek kicsit húzósabban menni mert ugye ez egy youngtimer verseny és nem aludni megy az ember. Az idővel meg nem kell annyira foglalkozni, úgyis csak megtippelni lehet. Én is voltam már gyorsabb és lassabb is érezhetően de nem zavart.
Erre is van megoldás:) és az nem a 3. csapattag. de nem megyek el ebbe az irányba, idén már nem is számoltam, csak érzésre mentem. Meg is látszik az eredményemen:) amit persze nem tudok, mert ádánd után leléptem. Mikor lesznek a részletes eredmények elérhetők a honlapon?
Valtozott, kb 80 kmes darabokra volt szeletelve, es mivel tobb darabban kaptad meg, nem lehetett minden szabadidot felhasznalni a szamitgatasokra. Pl ebedido utan nem sokkal volt egy uj itiner, szoval ha valaki kaja kozben akart volna nagyon rakeszulni a kovetkezore, az sem jott be. Raadasul mit segit rajtad az, ha majd 30 km mulva lesz egy szakasz, ahol nyugodtan basztathatod a laptopod, ha mar az elejen elakadsz?:) Ezzel egyutt mindent lehet, de most mar tenyleg kulonos perverzio kell ehhez a modszerhez. :) Nem akarok tippeket, de lehet ezt meg fejleszteni, mondjuk adott feladatoknal/checkpointoknal felirt szamok, vagy megszamolando ojjektumok adjak az itinerbol kihagyott tavolsagokat es iranyokat. Mint a geocaching multipontos ládái. Igazan gonosz, de nagyon szorakoztato. Plane ha elszamolod es eszak helyet delnek fordulsz, 5km helyett pedig 20at mesz. :)
Es ha kimarad valami, akkor rosszabb mint a szantas, mert onnan legalabb latszik az ut. :) De ha kihagytal par kanyart, vagy visszamesz az utolso ismert pontig, vagy baszhatod. Es persze onnantol marad a relativ tavok szamitgatasa, ami megjobban leterheli a mitfahrert. A varoson kivuli tavokkal altalaban tenyleg nincs baj, de odabenn nagy szopas tud kerekedni.
Elég nehéz beverni az útvonalat úgy, hogy közben már navigálnod kell, ugyanis az itinert a rajtnál kaptad a kezedbe, illetve a feladatok elvégzésekor, amikor már indulni kellett.
Mondom, én se szeretnék így menni, de lehetséges volt. Most már igen neccesen kivitelezhető.
nézd, ha valaki ennyire görcsösen akar nekimenni a távnak, hogy megtervezi az útvonalat, hát azt csak sajnálni tudom. amúgy meg a lehetősége ennek most is adott volt, legfeljebb nem egyszer kell beverni az útvonalat, hanem többször, emiatt viszont nem is tart annyi ideig.
Mi se számoltuk ki előre, mert a saját szórakozásom rontom el. Az érzésből menés nálam azt jelentette, hogy KAta állandóan dumált hátulról hogy szerinte túl gyorsan megyek :))))
Csak megemlítem, hogy így is lehet, és ennek teljesen jól vették elejét a szervezők.
Figyi, most komolyan, minek vitatkozol? Én beszéltem srácokkal tavalyról, arról, hogy milyen jó volt a mostani rendszer, mert tavaly már a rajtnál nyíltak a laptopok, a google maps és tsai. Nem baj ha összejön, sőt, örömteli, csak ne feltétlenül így (még ha amúgy nem is tilos a technikai segédeszközök használata).
MAradjunk annyiban hogy talán pont Cool mondta meg asszem az osztálykiránduláson előre nagyjából a szintidőt (és igencsak pontos is lett) pusztán az itiner ismeretében.
Nem kötelező elhinni persze, én tudom hogy működik a dolog ha a kezemben van előre az egész itiner, megyőzni meg nem akarlak, ha nem hiszed hát nem hiszed.
"Aztán nem muszáj elhinni, de valahogy mindenkinek gyanúsan jó lett a szintideje az ezt megelőző 1-2 yetron,"
és? kérdezd meg a papamacit, tavaly hogyan mentünk. kurvára nem siettünk, még össze is szedtünk egy csapaptot rendszeresen műszaki hibával. sokat szarakodtunk velük nagyon, ezek után meg kértük az effektíve elbaszott időnek mondjuk a felét. aztán lett vagy öt perc eltérésünk.
"főleg a tavalyira panaszkodtak akik ott voltak."
khm. amúgy az meg miért baj, ha többeknek összejön hasonló idő?