Keresés

Részletes keresés

HZtn74 Creative Commons License 10 perce 0 0 135408

Hogy teljes legyen a káosz, ezt a karbit használja a MERCURY 1db 2db 3db 4db összeállításban is.

WME 3301

 

 

van amiben benne van a külső fúvóka, van amiben nincs.

 

 

a video szerint csak az alapjárati air/fuel mix et állítom a csavarral, a menetközbeni fogyasztásra nincs hatással...

 

HZtn74 Creative Commons License 20 perce 0 0 135407

Huuuu úgy látom ragadós ez a hülye számolgatás. Amúgy én is csak röhögök magamon! :D :D Mert amikor odatoltam a kemény 30Le kétütemnek, és kiugrott a test a vízből, persze hogy vigyorogtam , mint hülyegyerek a láncos körhintán hányás előtt.... :D Csak amikor SZOB nál meg ránéztem a kannára, akkor lefagyott a mosoly a randa pofámról... ;)

Előzmény: Takyka! (135405)
HZtn74 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 135406

Nem akarok hasonlítgatni... Vettem valamit , amin van egy 30Le motor, amit eddig évi pár alkalommal , gyök kettővel használtak az RSD n, azóta már annyi  kiderült ,h a karbi beállítással, hangolással az 5 év alatt egyszer sem foglalkoztak. A motor 2 ütemű, vannak rémhírek a kétütemű motorok fogyasztásáról... nekem meg van egy tesztköröm. Amit nem mertem megcsinálni, mert felfelé annyit megevett, és a 2db tartalék kannából a 8L nálam volt, az 5L meg a kocsiban hagytam , jóólvanazúgy....

 

Baada nak 2 dologban igazat adok,  az első amit írt, hogy a fülemnek tetsző tempóval 2 személlyel mennyi benyából csinálja meg ugyan azt a túrakört. Tök mindegy mit csinált a Progi, ha ezt a testet szeretném a jövőben használni.

A másik ,h jelentősen eltért a hegymenet fogyasztása a  völgymenethez képest, igaz fosós gilice módjára, visszafelé elvettem a gázból és csak 44 Km/h val jöttem. / ezt a max sebességet tudta felfelé /. Drasztikusan sok fogyott felfelé, és látványosan kevés lefelé. 

 

 

Ha ránagyítasz a képre, a lázgörbén látni, azt is, amikor kipróbáltam a Vmax ot völgymenetben. 

Tervben van a DF20 ideiglenes felszerelése erre a testre.

Most  azt gondolom, hogy ez a VEGA utánzat egy jobban sikló test a Progi hoz képest. Azt egy atomstabil bálnavadász rohamcsónaknak érzem. Igaz én szárazföldi gyík vagyok-voltam, egy Hille Cameo 400, a Progress, és most ez a ADRIA410 az összes tapasztalatom... Nem nevetni! Abban sem vagyok már biztos, h a Progit a buzuki egyáltalán siklásba hozta....

 

Sügér voltam , és nem a "farvizet" videóztam hosszabban... De én azt láttam ,h nagyobb volt a tempó de nem verte annyira a vizet, mint a Progi.

 

https://www.youtube.com/shorts/8JNWfOj1Xr8

 

Hegymenet ,44Km/h készült a video

 

https://www.youtube.com/shorts/u_S7U_wmp04

 

Ez is hegymenet volt , kemény 28Km/h .

 

Nekem az ADRIA farvize "civilizáltabbnak" tűnik.

 

Illetve a nagy fogyasztásméregetés közben annyi eszem sem volt, h a stift trimm állásán változtassak és nézzem mennyit változik a végsebesség.

 

 

Kicsit benzines volt, de 60Km utazott a motor felemelve , utánfutkosón, belül nem árnyék, hanem valóban más a szine. 

 

Fura mód van "levegő csavar" a karbin, ennek a kiinduló állása 1,5 ford kint, vízben lévő csiga sebességbe rakva 700RPM környékén kell lennie az alapjáratnak, 800RPM fölé ne menjen , mert recsegni fog, de a legfontosabb , D vagy R be téve nem állhat le. / hevenyészet angol tudásommal a repair manual ból fordítva / 2,25-2,5 volt kitekerve.

 

mellette hiányzik egy fúvóka, amit már kérdeztem itt... viszont Csepregiék fél napot küzdöttek a robbantott ábrákkal és motorszám szerint ezen nincs ott fúvóka. / igen, a karbi külselyén ! / guglis keresések kiadtak olyan fotókat, amin szintén nincs ott semmi. Teljes KO ez ügyben, de legalább rendeltem egy felújító készletet...Papp Robi aki az USA ban szerel 2T, igaz neki a Johnson felé húz a szíve inkább , megnyugtatott, h a Mercury nál van ilyen, olyan is van ,h a V6 motor 3 db karburátorral van szerelve, és az alsó karbiban meg nincs JET, mert úgy is lemegy a gravitáció miatt felülről... Még nagyobb KO karbi ügyben! :D 

Robi mindenképp ajánlja az előgyújtás ellenőrzését, mert szerinte kényesek rá, ennél FH előtt 3 fok alapjárat - 25fok  max fordulaton a gyári előírás. Ez is várat még magára.

 

Na kb ennyi, lehet rajtam röhögni van pár kérdőjel a projektben...!! ;) :) 

Előzmény: Takyka! (135405)
Takyka! Creative Commons License 5 órája 0 0 135405

"10.000HUF ugyan az a túrakör, a MERCURY val meg  20.000HUF"

Az egyikkel 40-el mentél, a másikkal 25-el. Nagy különbség!

Ráadásul ahány test-motor kombináció, annyiféle fogyasztást fogsz kapni. 

Tegnap raktam fel a gucsósba:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=167125092&t=9172969

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=167129287&t=9172969

 

Rakd rá erre a testre a Suzukit, majd azonos sebességnél mérve lesz értelme a hasonlítgatásnak.

 

T.

 

Előzmény: HZtn74 (135404)
HZtn74 Creative Commons License 6 órája 0 0 135404

Köszönöm van pénz gyémántteknősre is, power trimes motorra is, 4 ütemre is. ;) De mások tanácsát megfogadva, nem a szezon elején fogok bevásárolni. 

 

Viszont szeretek tisztába lenni dolgokkal. Mennyi az annyi. De az anyagiaktól függetlenül, ha a DF20 al , / legyenek kerek számok / 10.000HUF ugyan az a túrakör, a MERCURY val meg  20.000HUF , akkor pár darab teszt túra után megy rá a buzuki, úgy is ott áll a garázsban, a különbözet meg Ipolyságon el lesz költve étteremben. / vagy máshol /. A hosszútávú terv egy pTrimmes 4 ütemű 40Le körül, közben ez a projekt is elindult a Regiszteri Osztály -nál:

 

Tisztelt ******** *********Úr,
a kedvtelési célú kishajóknál a maximális motorizálható teljesítményt a hajó gyártója határozza meg, melyet a kezelési kézikönyvben illetve a gyártmánytáblán is feltüntet.A tárgyi kishajón, üzembehelyezése óta 30 LE-nél nagyobb motor nem volt felszerelve. A nyilvántartásunkban szereplő ugyan ezen típusú hajóknál a felszerelt legnagyobb teljesítményű motor 50 LE-s volt.
Tisztelettel:

 

*********** *********

 

Ezt a választ kaptam email ben, egyébként a testnek nincs sorozatszáma, nagyon kisszériás egyedi gyártás, ha igaz a legenda egy sport egyesület készítette őket,  a Hajólevélen is üres a sorozatszám rublika.

 

Gál hajószervíz még talált is nekem egy akción túlfutott , de jóáras H BF50 SRTU -t 2,350 ért ,de nem mertem beleugrani, mert mit csinálok , ha mégsem kap hajólevelet 50Le vel...

 

Illetve még mindig képben van az új generációs 54Kg os 30Le Tohatsu , amit más is ajánlott itt  pár hete, 4.300-4.600juro körül beszerezhető távkarral , csigával, alap műszerrel. 

 

Viszont ha tényleg bagatel a forintális különbség / 8.000HUF alkalom alatt / , akkor pTrimm en kívül  nincs több ok másik motor vásárlására. Azt meg össze lehet vadászni EBAY ről a Mercury hoz. Ebben megint igazat kell adnom a tőlem tapasztaltabbaknak, használni kell így ahogy van ,addig amíg megy, utána elbontani. 

 

SZVSZ az ár levonulása után 15L megy a tankba és stopperrel megnézem mennyi percet megy nyélgázon 15,3L ből. Utána pedig 2 személlyel , a kényelmes nem ordító motorral, ahogy te is írtad, megcsinálom a szigetkerülős tesztkört 25,5L a nagytankba, 20L tartalék. 

 

Egyébként akit "letelefonszakiztál" törzsgárda tag a ezen a fórum -on. ;) 

 

 

 

Előzmény: baada2 (135399)
HZtn74 Creative Commons License 7 órája 0 0 135403

Köszi! Ha csak "telefonon vagyok" olvasni tudom a válaszokat, bejelentkezni csak gépről... agyamra megy a párszáz kisbetű nagybetű szám spec karaktereket tartalmazó jelszavak megjegyzése.. ;)

Előzmény: jancsiii (135394)
L_áma Creative Commons License 20 órája 0 0 135402

És itt ülünk a parton. A 60g-os ólom nem bír lemerülni..... de pecázunk!

Előzmény: L_áma (135401)
L_áma Creative Commons License 2 napja 0 0 135401

Nem tudom meggyőzni...

Előzmény: baada2 (135400)
baada2 Creative Commons License 2 napja 0 0 135400

ennek mar utana vagytok. este kinn voltunk, tejeskave a viz es hozza a ganyet. kapas 0

Előzmény: L_áma (135397)
baada2 Creative Commons License 2 napja -1 0 135399

ez az atlagsebesseg meg kozben az orankenti fogyasztas ugy hulyeseg ahogy van. hagyd a p.csaaba az ilyen 'nyelezz 12l benzinnel', 'tul sokat fogyaszt', 'telefonos szakertoi bevonas', 'tavgyogyitas' dolgokat (az a 'szaki', aki telefonon megmondja a tutit azt a felejtsd el eloszor, legalabb annyit tudna, h. tul keves parametert ismer).

terheles novekedesevel a 2t fogyasztasa jelentosen no. lehet akar a test az oka. pl. letoltam a 'szivacsot' a ladik aljarol magasnyomasuval, most 10-el tobbet megy, erezhetoen konnyebb lett a motornak

 

egy dolgot kell tudnod: 1km-t mennyi benyaval tudsz megtenni. magyarul mennyi legyen nalad, h. haza is erj. keress egy normal utazo tempot amikor a motor hangja kellemes, mert ugyis ugy fogod hasznalni, es ott tudjad mennyi benya fogy. ha meg draga a banan add el a majmot v. csereld le ekszerteknosre

 

Előzmény: HZtn74 (135380)
tacsi69 Creative Commons License 2 napja 0 0 135398

hogy lehet ekkora pici csonakra ekkora nagy motort felrakni? Es Ja, klasszak a csajok a hajo korul :-))) Szerencses vagy, hogy  jonnek veled :-)

Előzmény: L_áma (135397)
L_áma Creative Commons License 2 napja 0 0 135397

Ma már ez nem igaz:

 

 

A lány külön éli az életét /paraszt lett/, de a zasszony most azzal szekál, az áradás előtt el KELL menni egyet pecázni!

Előzmény: tacsi69 (135395)
tacsi69 Creative Commons License 2 napja 0 0 135396

a 9.9-es (20LE-s) suzuki DF nagyon szepen fogyaszt amugy, meglepett a regi DF 6-tol, az azert iszakos volt togazon, nem sokkal tobbet iszik 3000-4000 fordulatnal, legalabbis nem erezheto a kanna urulesen kezben (en nem mertem ki)

Kizarolag csak 95-os benzinnel hasznalom.  10-es csigaval megy 42km/h a 100 kilos csonak egyedul velem, cucc nelkul, max 5800 -6020 -as fordulaton.  Meg csak cserelni sem kellett a 9.9-es hez adott 10-es csigat nagyobbra erdekes modon :-)

Előzmény: jancsiii (135394)
tacsi69 Creative Commons License 2 napja 0 0 135395

"Nem. De ha benne van család"  :-( Az enyem az utcara nem megy ki, 3 eve nem voltak a kertben(!) kint a gyerekek. Pedig szep nagy kertem van, majd 1000m2-es teli gyumolcs fakkal. Eselytelen hogy az eletemben 1x eljonnek velem motorcsonakozni (es meg csak nem is horgaszatrol beszeltem, mert az lehetetlen a szunyogok miatt, meg amugy is unalmas szerintuk :-( )
Csak a telefon, laptop es tablet egyszerre nyomkodasa a jo szorakozas nekik :-(

Előzmény: L_áma (135393)
jancsiii Creative Commons License 3 napja 0 0 135394

Balatoni leveles 3.7m ~300kg:

Jonson 6le 2t: 6l/ó 13km/h ->46l/100kmr

Jonson 3.5le 2t: 4l/ó 11km/h-> 38l/100km

Mercury 3.5 4t: 1l/ó 9km/ h->11l/100km

 

Jula 4.7m ~500kg: 

Mercury 3.5 4t: 1l/ó 8km/h-> 13l/ 100km

Honda 10le 4t: 3l/ó 24km/ h->12l/100km (5900 ford.)

Honda 10le 4t: 2l/ó 20km/h-> 10l/100km (5100 ford.)

 

Hátha segít! 

Hiteles több órás mérések!

Előzmény: HZtn74 (135380)
L_áma Creative Commons License 3 napja 0 0 135393

Nem. De ha benne van a sátor, sör, peca, család, akkor szinte megduplázza.

Előzmény: Béci 72 (135385)
Takyka! Creative Commons License 3 napja 0 0 135392

Ha nem kell szombaton pakolnom, lehet megmérem.

De ennyit biztos nem.

 

T.

Előzmény: Béci 72 (135384)
Takyka! Creative Commons License 3 napja 0 0 135391

Vagy csak nem bátor! :-)

 

T.

Előzmény: Béci 72 (135385)
Takyka! Creative Commons License 3 napja 0 0 135390

Meg kell fújkálni és megnézni, hová vezet.

Másfélszeres fogyasztás mellett (ha az extra a motoron megy keresztül) nem tud normálisan működni.

Gyertyák milyenek?

 

T.

Előzmény: HZtn74 (135387)
Takyka! Creative Commons License 3 napja 0 0 135389

Értem én, hogy elfogyott, csak hát hova lett? :-)

 

A két motor fogyasztását így nem szabad összevetni. Ez így almát-körtével...

 

T.

Előzmény: HZtn74 (135380)
vetyemárkaszervíz :-) Creative Commons License 3 napja 0 0 135388

eddig sem volt titok,vagyis én azt hittem tudod. :-)

a többit már írtam a faszbúkon.

Előzmény: HZtn74 (135387)
HZtn74 Creative Commons License 3 napja 0 0 135387

Na most lebuktál végre , bár ez a NICK volt a tippem! :P

 

 

 

WME 3301 es karbi van a MERCURY -n

 

 

 

 

Az állítócsavar melletti fúvókának van valami szerepe, vagy csak a benzintér szuszogó nyílása redukálva? Féklevegő? :(

Persze,h az enyémen hiányzik...

 

https://www.perfprotech.com/mercury-marine-parts-catalog/carburetor-wme-2930314146474849/assembly/554/120

 

a 14 es alkatrész

 

 

Előzmény: vetyemárkaszervíz :-) (135381)
HZtn74 Creative Commons License 3 napja 0 0 135386

Nem szoktam elszaladni. 

 

Előzmény: Sanyii1 (135383)
Béci 72 Creative Commons License 3 napja 0 0 135385

Kb.egy 4 lóerős motorral.

Előzmény: L_áma (135382)
Béci 72 Creative Commons License 3 napja 0 0 135384

Ugye,azért azt még nem tudjuk,hogy a te motorod mennyit is fogyaszt🙂

Előzmény: Takyka! (135379)
Sanyii1 Creative Commons License 3 napja 0 0 135383

Hogyne unnám, le is írtam, csak 409 főszakértő töröltette.

Görgess, vagy x-elj, vagy tőlem pattoghatsz is.

Előzmény: HZtn74 (135371)
L_áma Creative Commons License 3 napja 0 0 135382

Én járó motornál beletoltam a csövet a literes üvegbe, megtoltam, míg a bátorság engedte, és egy negyed óra alatt kiszürcsölte.

 

A megtett Km-ben nehezen értelmezem a dolgot. 

vetyemárkaszervíz :-) Creative Commons License 3 napja 0 0 135381

majdnem :-D

a gyilok azon ment,hogy felejtsd már el a megtett távot és a sebességet. menj 20-30 percet (egyben bazmeg, nem 10+14+11 percet, felét alapjáraton a másik felét meg félgázon ) full gázon,és utána kis számolással és méregetéssel megvan a motorod tényleges fogyasztása/óra. ha ugyanez a bitang szám jön ki,akkor gond van azzal a motorral. ennyit nem fogyaszthat.

Előzmény: HZtn74 (135380)
HZtn74 Creative Commons License 3 napja 0 0 135380

Progival gyök kettő kb... 25-28Km/h talán....

 

Szerintem qva sokat fogyaszt... pont ezen ment a gyilkolászás éjjel a telefonban ,h az lenne a legegyszerűbb, mennyi percet megy el nyélgázon fix 12 Literből felfelé. Esetleg ugyan úgy fix 10 L ből lefelé.

 

 

Felfelé nyélgáz volt, lefelé viszont nem. Ott a 44Km/h sebességet tartottam 60-70% gázzal. 

 

Sajnos elfogyott a 28 Liter... :( 

Előzmény: Takyka! (135379)
Takyka! Creative Commons License 3 napja 0 0 135379

Nem írtad, hogy a Progressel mennyi volt az utazó sebességed...

 

Valami nem kerek a számaiddal. Egy 30-as 2T 13-15Litert fogyaszt óránként nyélen.

Azt írtad, 49 a vége (oda-vissza átlagolva) Ahhoz, hogy 27,5L-t elfogyasszon így, 1:50-2:07 órát kellene nyélen menned, ami alatt 90-103km-t tudnál megtenni. ~42km/h átlaggal, ennyi benzinnel, az 59km rettentő kevésnek tűnik.

Megfordítva, 59km-en, maxi gázon 16-18L-nek kellett volna elfogynia.

 

Hová a fenébe lett 10L benzin?

 

T.

Előzmény: HZtn74 (135375)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!