Bemutatkozás: |
Sok autót kipróbáltam, aztán a Jazz-t, és nem volt vitás, melyik a legjobb.
Már csak egy hét és talán megérkezik (hajón).
későbbi bejgyzés:
Közben megérkezett. Tényleg nagyon aranyos.
később:
Lassan már öreg Jazzesnek számítok. Egyre jobban becsülöm.
két év múlva: eddig nem volt hibája.
A héten megvolt a 100 000-es olajcsere. Felemelték a Jazzt: jó kipufogó, az alváz tiszta, szép, sehol egy rozsdafolt, (kivéve a kerekeknél), a motorblokk makulátlanul fémtiszta, mint otthon az evőeszköz a tányér mellett. Azt mondja a szerelő: "Ezek ilyenek." Igen, 6 év óta egyetlen csepp olaj sem lett a garázsban a blokk alatt. Még soha semmi meghibásodást nem produkált, minden nap 6-kor pöccre indul az eredeti aksival, semmi nem zörög benne, mindíg az az érzésem, mintha még vadi új lenne.
8 év Kivettem szabit, lemostam a kocsit és leműszakiztattam. 8 éves, 136 500 km futott. Nem kéne már valamit csinálni rajta, pl. fékcsőcsere,kerékállítás ilyesmi?
Azt mondták, hogy a gyári Yokohamákat ideje lecserélnem, kettőt már Pirellire váltottam. Ennyi. Szerintem még most is újszerű a gép.
160 000 km jobb hátsó csapágy és féktárcsa csere.
(Vettem egy új Jazzt is) |