Keresés

Részletes keresés

drungvari Creative Commons License 2 napja -1 1 89660

Eladó kihasználatlanság miatt egy BMW R1200 GSA, DOHC, Triple Black. 2012. 06. havi, 118.000 km.  

Gellén Művek által karbantartott. 

Akkori Full extra. Három gyári alumínium doboz. Gyári Akrapovic kipufogó műbizonylattal, kormány kiemelő. Hyperpro progresszív rugók, kormány lengés csillapító. Plusz szelepfedelek, alsó bukócső. Vadonatúj Continental tkc 70 gumik. 

 

4.000.000.- Ft.-

 

R100 Creative Commons License 3 napja -1 3 89659

Ma délután mielőtt eláztunk:

 

HorváTH 69 István Creative Commons License 3 napja -1 0 89658

Gondolom ,még sokáig lehet kapni használt előző modelleket . Én sem szívesen vennék "lapostévés" K16.ost . Nem mintha ez a veszély fenyegetne...

Előzmény: Lbx (89657)
Lbx Creative Commons License 3 napja -1 0 89657

Köszi!

 

Minél többet nézem, annál inkább nem tetszik ez a kasztni. Nem is a fényszóró, az legalább egyedi. De oldalról semmi vonzót nem fedezek fel benne. 

Sajnálom a "régi stílust", nekem hiányozni fog...

 

Előzmény: Stenmark1 (89655)
Stenmark1 Creative Commons License 3 napja -1 0 89656

Bocs, a beillesztés nem sikerült!

 

Szóval itt: https://www.facebook.com/groups/bmwr1300gs/ A kommentek között van Phil Seven hozzászólásában, hogy R 1300 GSA lesz a név, és még nyáron bemutatják, talán a garmischi Bmw napokon.

Előzmény: Stenmark1 (89655)
Stenmark1 Creative Commons License 3 napja -1 0 89655

Némi info az R 1300 GSA-ról

 

 

Amúgy a simáról van egy új teszt, hátha valaki még nem látta: https://www.youtube.com/watch?v=cLUeJ-S7ez0&t=729s

Hát igen, a legnagyobb előrelépés a csendesebb motor, és a süllyesztett futómű, amivel szélesre tárják a kapukat. A lámpát majd megszokjuk :-)

 

Jó motorozást mindenkinek!

Dr.Mabuse Creative Commons License 4 napja -1 0 89654

rumnál ennyi maradt a béjemwéből

T1OK3 Creative Commons License 4 napja -1 0 89653

Én egy KTM-re raktam VICMA márkájú műanyag gyorscsatit (ugyanaz a rendszer mint a BMW), ránézésre minőséginek tűnt, beszerelve viszont ömlött belőle a benzin.

Úgyhogy azt a márkát kerüljétek!

kroni1 Creative Commons License 4 napja -1 0 89652

Amit linkeltél az 8mm-es és egyenes, abból nekem CPC van a motoron.

 

Amiről én feltettem a képet az teljesen más, az 90fokos és 6mm-es, ez az átmenő tömlőhöz van Adv motorokon. Én ilyet nem nagyon találtam másnál, ezt USA- ból rendeltem és érzésre nagyon jó minőségű, szerintem nem kínai gyártás. A fenti hozzászólásomban ott a linkje, azon azt irják hogy Made in the USA

 

 

Előzmény: rfc (89649)
tcaoe Creative Commons License 5 napja -1 0 89651

Ja bocs, most nézem, hogy a Polo is Steint árul már. Na azt pont az, amit lentebb említettem. Ennek a belső átmérője 0,9 mm-rel szűkebb, mint a CPC-é, azaz 5,5 6,4 helyett. És már a CPC fém csatija is határeset, ha nem GS-en van, egy RT-re pl. kevés.

Előzmény: tcaoe (89650)
tcaoe Creative Commons License 5 napja -1 0 89650

A Polo is kínait árul, a Stein meg semmit sem árul, ami jó a BMW-khez benzincsatlakozónak.

Előzmény: rfc (89649)
rfc Creative Commons License 5 napja -1 1 89649
Előzmény: kroni1 (89647)
Mortoff Creative Commons License 5 napja -1 0 89648

A számom tudod, szólj, ha kell. 😉

Gyárit ne vegyél, mert félkemény és sokat elvesz a helyből.

 

Előzmény: hamvasat (89646)
kroni1 Creative Commons License 5 napja -1 0 89647

Van 1150GS Adv-hoz egy 90 fokos gyorscsati párom feleslegben, ami nekem nem lett aktuális mire nagynehezen vámkezelés, stb. után közel 2 hónap alatt megérkezett. :)

 

 

Nem tudom érdekes lehet-e esetleg valakinek, de ha igen akkor telefonon szerintem biztos meg tudunk egyezni egy árban: húsz 388 ötezernégy.

 

 

hamvasat Creative Commons License 6 napja -1 0 89646

Mortoff!

 

Nagyon kedves Tőled. Ha nem jutok dűlőre vagy nem tudom beszerezni a túráig, akkor elfogadom a felajánlást.

 

Köszönöm

Előzmény: Mortoff (89645)
Mortoff Creative Commons License 6 napja -1 0 89645

Kolcsonbe szívesen odaadom az enyémet.

Előzmény: hamvasat (89644)
hamvasat Creative Commons License 6 napja -1 1 89644

Hello Srácok!

 

Bár a derekam nem javul, úgy döntöttem, hogy ha hordágyon hoznak haza, akkor is motorozok :-)))))) 12 nap múlva megyünk túrázni. Barátom friss csípőprotézissel. Járni még nem tud mankó nélkül rendesen, de motorozni igen, lenyomott egy jóadag tesztkilómétert a múlt hetekben. Szóval a túra mottója, "rokkantaknak is szabad élni" :-)

 

Na de a lényeg... most eszméltem rá, hogy a vario koffereket biztos nem fogom tudni cipelni ezzel a derékkal. Kellene gyorsban beszerezzek két belső táskát. Tudtok ajánlani konkrétat, ami bevált, vagy vegyem meg a gyárit és kész? Kösz a segítséget.

 

Üdv: hamvasat

Stenmark1 Creative Commons License 6 napja -1 0 89643

Ha még nem unjátok!

 

https://www.origo.hu/auto/2024/05/bmw-r-1100-gs-es-r-1300-gs-turaenduro-osszehasonlito-teszt

 

Ami megfogott, hogy az 1300 Gs extrái, többe kerülnek, mint az összehasonlítási alap motor. Szerintem abból már egy 1200 Gs lég-olajos is kijön :-)

T1OK3 Creative Commons License 2024.05.16 -1 0 89642

Köszi!

Előzmény: befaster (89641)
befaster Creative Commons License 2024.05.16 -1 0 89641

Nem.

Előzmény: T1OK3 (89636)
tibizizi Creative Commons License 2024.05.16 -1 2 89640

Ja, igen! Egy picit hosszabb lett az út, amin mozog, de alig észrevehetően. Viszont így az üres fokozatot sem kell keresgélni. A felszereléséhez kell egy kis szókincs, mert amúgy sincs sok hely. Tegnap nyüstöltem kicsit. Úgy döntöttem, hogy marad, mert nagyon tetszik. Csizmában szinte észre sem veszed a fel-le váltást, utcai cipőben meg sokkal kellemesebb, mint előtte. Nem egy csodaszer, a kapcsolás hangjait nem tünteti el, viszont kényelmesebb lett. Itt áll a sógorom Varaderoja a garázsban. Össze is hasonlítottam a kettőt. Így már nincs is különbség a váltók között. Az este még kapott egy kis faceliftet.

Előzmény: cliffgreen (89637)
tibizizi Creative Commons License 2024.05.16 -1 1 89639

Úgy bizony! A gyorsváltó kapcsolójára szereltem. 5 milis alumínium lemez, 3 db 4-es csavar, 6 db 4-es alátét /hézagolás/, egy 8-as csavar /hatlap is jó, elfér/ és egy 8-as anya. A gyári gömbfejet átraktam a lemezre úgy, hogy menetet faragtam bele, majd a végére egy kontraanyát tekertem.

Előzmény: cliffgreen (89637)
Horpa1 Creative Commons License 2024.05.15 -1 0 89638

Matrica🤗

Előzmény: T1OK3 (89636)
cliffgreen Creative Commons License 2024.05.15 -1 0 89637

"A vajpuha váltó titka."

"Hondás lett. Nagyjából jobb, mint a sógor Varadero váltója. Kb.15 miliméterrel hosszabb a kar."

 

A fébykép alapján nem teljesen világos, de jól gondolom, hogy az alkatrészkatalógusban 1-essel jelzett karra szereltél egy alulemezt, amin nagyobb sugáron van a gömbcsukló?

A 13-as jelű gömbcsukló helyett van a süllyesztett fejű imbuszcsavar, a 3 keresztfejes meg kívülről támaszkodik a karra, elfordulás ellen?

Tehát kisebb erővel, de hosszabb úton jár a váltókar?

 

 

Előzmény: tibizizi (89633)
T1OK3 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 89636

2009-es F800 GS műszerfaláról el lehet tüntetni a szerviz kijelzést célműszer nélkül?

tabbika79 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 89635

Sziasztok.2009es r1200gs hez keresnék komplett küllős felniszettet. Akinek van írjon. Köszönöm.

tibizizi Creative Commons License 2024.05.14 0 0 89634

Hondás lett. Nagyjából jobb, mint a sógor Varadero váltója. Kb.15 miliméterrel hosszabb a kar.

tibizizi Creative Commons License 2024.05.14 0 0 89633

tibizizi Creative Commons License 2024.05.14 0 0 89632

A vajpuha váltó titka.

ArchieGS Creative Commons License 2024.05.13 0 0 89631

Követek pár magyar motoros youtubert, de nekem a hiteles tesztelő kb Simon Hargreaves, aki leginkább a Bennett's Bike Social csatornáján, ritkábban a saját Front End Chatter csatornáján tesztel. Van podcastja egy cimborájával ugyanezen a néven. Itt egy példa: https://www.youtube.com/watch?v=qD-OkIQR0kU

Előzmény: bacus (89627)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!