A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Eladó kihasználatlanság miatt egy BMW R1200 GSA, DOHC, Triple Black. 2012. 06. havi, 118.000 km.
Gellén Művek által karbantartott.
Akkori Full extra. Három gyári alumínium doboz. Gyári Akrapovic kipufogó műbizonylattal, kormány kiemelő. Hyperpro progresszív rugók, kormány lengés csillapító. Plusz szelepfedelek, alsó bukócső. Vadonatúj Continental tkc 70 gumik.
Szóval itt: https://www.facebook.com/groups/bmwr1300gs/ A kommentek között van Phil Seven hozzászólásában, hogy R 1300 GSA lesz a név, és még nyáron bemutatják, talán a garmischi Bmw napokon.
Én egy KTM-re raktam VICMA márkájú műanyag gyorscsatit (ugyanaz a rendszer mint a BMW), ránézésre minőséginek tűnt, beszerelve viszont ömlött belőle a benzin.
Amit linkeltél az 8mm-es és egyenes, abból nekem CPC van a motoron.
Amiről én feltettem a képet az teljesen más, az 90fokos és 6mm-es, ez az átmenő tömlőhöz van Adv motorokon. Én ilyet nem nagyon találtam másnál, ezt USA- ból rendeltem és érzésre nagyon jó minőségű, szerintem nem kínai gyártás. A fenti hozzászólásomban ott a linkje, azon azt irják hogy Made in the USA
Ja bocs, most nézem, hogy a Polo is Steint árul már. Na azt pont az, amit lentebb említettem. Ennek a belső átmérője 0,9 mm-rel szűkebb, mint a CPC-é, azaz 5,5 6,4 helyett. És már a CPC fém csatija is határeset, ha nem GS-en van, egy RT-re pl. kevés.
Bár a derekam nem javul, úgy döntöttem, hogy ha hordágyon hoznak haza, akkor is motorozok :-)))))) 12 nap múlva megyünk túrázni. Barátom friss csípőprotézissel. Járni még nem tud mankó nélkül rendesen, de motorozni igen, lenyomott egy jóadag tesztkilómétert a múlt hetekben. Szóval a túra mottója, "rokkantaknak is szabad élni" :-)
Na de a lényeg... most eszméltem rá, hogy a vario koffereket biztos nem fogom tudni cipelni ezzel a derékkal. Kellene gyorsban beszerezzek két belső táskát. Tudtok ajánlani konkrétat, ami bevált, vagy vegyem meg a gyárit és kész? Kösz a segítséget.
Ja, igen! Egy picit hosszabb lett az út, amin mozog, de alig észrevehetően. Viszont így az üres fokozatot sem kell keresgélni. A felszereléséhez kell egy kis szókincs, mert amúgy sincs sok hely. Tegnap nyüstöltem kicsit. Úgy döntöttem, hogy marad, mert nagyon tetszik. Csizmában szinte észre sem veszed a fel-le váltást, utcai cipőben meg sokkal kellemesebb, mint előtte. Nem egy csodaszer, a kapcsolás hangjait nem tünteti el, viszont kényelmesebb lett. Itt áll a sógorom Varaderoja a garázsban. Össze is hasonlítottam a kettőt. Így már nincs is különbség a váltók között. Az este még kapott egy kis faceliftet.
Úgy bizony! A gyorsváltó kapcsolójára szereltem. 5 milis alumínium lemez, 3 db 4-es csavar, 6 db 4-es alátét /hézagolás/, egy 8-as csavar /hatlap is jó, elfér/ és egy 8-as anya. A gyári gömbfejet átraktam a lemezre úgy, hogy menetet faragtam bele, majd a végére egy kontraanyát tekertem.
"Hondás lett. Nagyjából jobb, mint a sógor Varadero váltója. Kb.15 miliméterrel hosszabb a kar."
A fébykép alapján nem teljesen világos, de jól gondolom, hogy az alkatrészkatalógusban 1-essel jelzett karra szereltél egy alulemezt, amin nagyobb sugáron van a gömbcsukló?
A 13-as jelű gömbcsukló helyett van a süllyesztett fejű imbuszcsavar, a 3 keresztfejes meg kívülről támaszkodik a karra, elfordulás ellen?
Tehát kisebb erővel, de hosszabb úton jár a váltókar?
Követek pár magyar motoros youtubert, de nekem a hiteles tesztelő kb Simon Hargreaves, aki leginkább a Bennett's Bike Social csatornáján, ritkábban a saját Front End Chatter csatornáján tesztel. Van podcastja egy cimborájával ugyanezen a néven. Itt egy példa: https://www.youtube.com/watch?v=qD-OkIQR0kU