Ezért is mondtam hogy Acosta elfújja a gumijait, ne kérdezd miért használok ilyen kifejezéseket :D de ez alatt azt értem hogy leromlik a gumi állapota, hogy ez most túlmelegedés, vagy túlmelegedés és nyomásnövekedés, vagy más felületi degradáció mint a szemcsésedés....Ez olyan ami pont csodálkozást és elismerést váltott ki pár futammal ezelőtt amikor azt láttam hogy Acosta gyakorlatilag figyelmen kívül hagyja az ismert tapadási problémákat, és a mezőnnyel szembemenve csúszik-mászik , és a másik mögött megy ami ugye sz@r, és mégis gyors...és nézed hogy hogy a fenébe tud vízen járni amikor egyébként mindenki tudja hogy nem lehet vízen járni. Na erre értem, hogy láthatóan túlhasználja a gumiját, ..és most nem adta ki a matek. A kopást azt lereagálja, és fejben hozzáigazodik a tempó.
Viszont amikor a gumi aktuális tapadása leromlik mert sokat vett ki belőle az elmúlt kanyarokban, vagy a másik mögött haladva megmelegedett (és mellé még csúszkál is sokat), akkor a megnövekedett nyomás miatt változik a gumi viselkedése. Valójában olyan mint amikor valaki gyorsabban gondolkodik int beszél, néha kijön a mondat, néha pedig zavaros. Acosta még nem elég tudatos, inkább ösztönös még szerintem(!).
nem tudom elképzelni,hogy nem martint,mm kijelentette,hogy öt nem érdekli a szint csak,hogy legfrissebb gép legyen alatta.martin is nagyon erös nem biztos,hogy a konkurenciánál akarnák látni.
érdekes lesz ha mugelloban tényleg bejelentik mert utána jöhet a többi is.
azért ha marad gumi espa nem tud igy közeledni az utolso kanyarokban.
acosta féltávig sem ért,ott még kellett legyen gumi,kicsit tulvállalta megint.
bastia frusztrált mert mennie kell:)kicsit felbaszta a bünti nem értett vele egyet,nem tudom mire volt jo mert tudhatta,hogy cumira huzzák,igy pontot sem kapott.
Na nagyon kíváncsi leszek kit fognak bejelenteni Bagnaia mellé.. Bagnaia nagyon okos volt, nagy versenyt futott. Martin detto, MMarquez-nek meg majdnem elfogyott a végére a puha hátsó, ...sztem még egy kört már nem tudott volna Aleix előtt menni...vgy franc tudja nála, de nagyon necces volt.
Acosta megint perecelt, elfújja a gumikat az elején aztán a végén benne marad fejben a tempóban, de a tapadás már nem adta ki.
Bastianini....
Nagyon fura ez a csapaton belüli erőegyensúly, Még a gyári Ducati oké, de Martin-Morbidelli...MMarquez-Alex Marquez, Acosta-Fernandez, de még Binder-Miller is..A csapatok pontszámát gyakorlatilag egy versenyző hozza.
Egyértelműen másként fékez ezzel a motorral mint ahogy megszoktam tőle a Hondán. Nehézkesebben fordul rá a kanyarra, és kifejezetten Sachsenring beesős féktávjait nehezen képzelem el jelenleg. Látszik hogy már képes lehet nyerni, de még mindig teherautónak tűnik ez a motor.
Kiestek előle, MM nagyot nagyot megy, de ezen a pályán a pontmentés a cél, reálisan sztem 4-5-6 helyek valamelyike. Az Aprilia nagyon erős, és az lesz Bagnaia is holnap. Valahogy meg kell oldja a féktávjait MMarquez mert ez az erős pályáin gond lehet mint Sachsenring.