Keresés

Részletes keresés

Főnix 500 Creative Commons License 4 napja 0 0 18171

"Egyszerűen a mechanika és a nők

nem kompatibilisek egymással.... ;-)"

Ja- ja.. Tapasztalom Én is...

Főleg mióta, van yaris a feneke alatt..

Hatványozottan azóta, főleg!!!

Előzmény: motorbubus (18168)
Főnix 500 Creative Commons License 4 napja 0 0 18170

 

Erről beszéltél:

 

"Akkor inkább CBF125.

Kis kerék nagy hátrány, de"

Az a régi modell 17", 

Az új 18".

 

Ebben szegmensben sok van...

Honda: monkey, dax... még.

Brixtonnak crossfire xs.

Bennelli TNT...

Sok "kis élmény motor" van,

vagy "városi kanyarvadász .."

12" kerék mind.

 

Előzmény: abes (18169)
abes Creative Commons License 4 napja 0 0 18169

12" Gromhoz képest bármi nagy. :-D

Előzmény: Főnix 500 (18166)
motorbubus Creative Commons License 4 napja 0 2 18168

Itt nem a Ducatival volt a probléma.... :-)  És ami volt, az sem műszaki vagy minőségbeli.... inkább a felhasználói oldalon jelentkeztek a bajok... :-)

 

Az új tulaj imádja, pár napon belül már többszáz km-t motorozott vele, bármiféle probléma nélkül.  Egyszerűen a mechanika és a nők nem kompatibilisek egymással.... ;-)

Előzmény: Főnix 500 (18167)
Főnix 500 Creative Commons License 4 napja 0 0 18167

Azért meg bejáratva sincs.

Ducati? 

Azt hittem, jobb minőségű.

Ktm Duke 390 M0 ingázni jó.

Pályára is. 

Nekem már sok volna,

a nem létező motoros stílusomra.

😉😄😁

Előzmény: motorbubus (18165)
Főnix 500 Creative Commons License 4 napja 0 0 18166

Azért a régiek se kiskerekűek...

Viszont az új cb125f ek 18".

A motron x nord 17"....

Előzmény: abes (18164)
motorbubus Creative Commons License 5 napja 0 0 18165

Bizony 390-es.... :-) 

Sikerült rábeszélnem az asszonyt, hogy az öreg Ducati-t cserélje valami fiatalabbra. Persze volt előzménye is a dolognak. A Ducati idén már 24+ éves volt, karburátoros... 70.000+ km-el...

Minden tavasszal volt vele valami macera, ezért az asszony már alig merte hasznáni, mert tartott tőle, hogy lerobban vele... 

 

Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a kezdeti macera után, a Ducati általában végigcsinálta a szezont probléma nélkül. Lényeg a lényeg, hogy sikerült meggyőznöm...

Ilyen KTM (az újabb) már volt egyszer nálunk kölcsönben, kipróbálásra. Akkor is tetszett neki, de még eléggé drágák voltak.

 

Beígértem neki, hogy ha választ az öreg Ducati helyett valami jóval fiatalabb gépet, akkor beszállok én is.... mert ha a városba kellett menni, akkor én is szívesebben ültem a kisebb gépre.

 

A Ducati két nap alatt elkelt...

 

Elkezdtük nézegeti a Duke-okat...először a 200-as példányokat. Leharcolt példányokat találtunk, jó  drágán. Meg az tényleg csak ideig-óráig felelt volna meg az elvárásoknak (M0-ás, néha autópálya is...)

Szóval inkább áttértünk a 390-esekre. Néhányat megnéztünk, aztán az ismeretségi körben bukant fel a képen látható példány. 

 

Örök igazság, hogy ami valakinek szerencsétlenség...az másnak szerencse. Ezt a példányt egy hölgy vásárolta, a férjével együtt.... a férj egy 790-est vett. Sajnos egy-két évvel később kiderült, hogy a férj beteg.... ezért mindketten lerakták a motort. Most a férj motorja is eladó.... alig ~6000km-el.

Mi pedig kedvező áron elhoztuk a 390-est.... 1820km-el.... 

Előzmény: Főnix 500 (18157)
abes Creative Commons License 5 napja 0 0 18164

Akkor inkább CBF125.
Kis kerék nagy hátrány, de így biztos nagyobb volt a móka.

Előzmény: Munthe (18163)
Munthe Creative Commons License 5 napja 0 0 18163

125 köbcentis motorral világkörüli út.

 

https://www.youtube.com/watch?v=HUowyLRV5Gs

Munthe Creative Commons License 5 napja 0 0 18162

Továbbra is az YBR marad, de természetesen az X Nord nagyon tetszik. :))

Előzmény: Főnix 500 (18154)
Főnix 500 Creative Commons License 5 napja 0 0 18161

Ezt mindig is mondtam, hangoztattam..

Tapasztalatból.

Előzmény: Versity (18160)
Versity Creative Commons License 5 napja 0 0 18160

Így van,teljesen jól eggyütt tudtunk haladni,ahogy már írtam,egyedül se mentem volna sokkal gyorsabban,sőtt...

Előzmény: Főnix 500 (18152)
Versity Creative Commons License 5 napja 0 0 18159

Lehet,hogy nem csak a nyála....🤔...🤣🤣🤣!

Előzmény: Munthe (18149)
Versity Creative Commons License 5 napja 0 0 18158

Helló!

Előzmény: motorbubus (18148)
Főnix 500 Creative Commons License 5 napja 0 0 18157

Viszont most néztem meg nagyban, jobban..

Te, ez 390-es..

DDD

Ok, -első széria, de azért 40 ló feletti..

Megy a Veszödelöm.. DDD

Jó benéztem ..DDD

Előzmény: motorbubus (18148)
Főnix 500 Creative Commons License 5 napja 0 0 18156

Ja, a két motor adatlapja az lemaradt, 

ha összehasonlítod..

 

Habár döntöttél, igaz,

de amit Ígértem,

Itt van.

 

 

Motron X-Nord 125 - Motorkerékpár | Carimpex Motorcentrum -

 

 

Benelli TRK 251 - Motorkerékpár | Carimpex Motorcentrum - Ca

 

 

 

 

Ybr 125, nagyobb szívvel,

monokey oldaldobozzal,

a kis termeted, súlyoddal járható út.

 

New YAMAHA YBR 150 Factor Series 2021 (youtube.com)

 

Rodolfinho da Z- Testando YAMAHA YBR 150 FACTOR 2024 (youtube.com)

 

th (267×267) (bing.com)

 

 

Előzmény: Főnix 500 (18154)
Főnix 500 Creative Commons License 5 napja 0 0 18155

Bizony..

Ne csak Velem legyen tele az oldal.. :)

Előzmény: abes (18151)
Főnix 500 Creative Commons License 5 napja 0 0 18154

Nem.. 

DDD

Sőt, Ha hamarabb jött volna ki

az a Motron X Nord 125 alap,

lehet, hogy ma az lenne? ;) :)

 

Ja, amit Ígértem tegnap:

Hasonlítási alapok, videók:

Motron Xnord és TRK 251..

(Szerintem Neked

az utóbbi volna a tuti)

 

Motron X-Nord 125 2021 🏍 Prueba / Test / Review | Caballero Motorista - YouTube

 

Motron xnord125 Pruebo este modelo nuevo ES MEJOR QUE LA MACBOR XR1???????? (youtube.com)

 

Motron X-Nord 125 centromotolodi (youtube.com)

 

Essai Motron X-Nord - Le meilleur trail 125 cm3 (youtube.com)

 

Prueba Motron X-Nord 125 | Test Review en Español | Opiniones (youtube.com)

 

MOTRON X-Nord 125 motorral, 10.000km-es Török túramotorozás 20 nap alatt. (youtube.com)

 

Prueba a fondo - Motron X Nord 125 (youtube.com)

 

MOTRON X-NORD 125 (youtube.com)

 

Motron X-Nord 125: Adventure para carta A1 | Ensaio (youtube.com)

 

Grátisz a Váltáshoz..

Kis Vespa a hegyekben..

 

Sfida Vespa PX contro BMW GS sul Passo della Mendola (youtube.com)

 

BMW GS incazzato vs Vespa PX salita dello Stelvio (youtube.com)

 

 

Benelli TRK 251 teszt - Onroad.hu (youtube.com)

 

TEST DRIVE BENELLI TRK 251 (youtube.com)

 

Test Ride: Benelli TRK 251 | Motoblog.com (youtube.com)

 

Benelli TRK 251 Motorcycle (2023) Exterior and Interior (youtube.com)

 

 

De a legjobb tuning a +cm3 tunnig,

rosszul mondtam 140 cm3 lett, nem 150.

De kutya se mondta meg.

Viszont sokat dobott a kis Ybr 125-ön.

Neki. Tény.

Szűk+3 ló, s kb 11-12 Nm.

Fogyasztásban +3 dl.

Ha jól emlékszem.

S van hozzá széria szerelés,

Persze, nem Eus részben.

150, 175 cm3, de a nagyobb azért ordít.

A főtengely kérdés.

Többre nem emlékszem.

jó 10, 15, majd 20 éve volt.

A Srác meg már nem is tudom hol él.

(Nem Magyarhon)

 

 

 

 

Előzmény: Munthe (18149)
Főnix 500 Creative Commons License 5 napja -1 0 18153

Jó kép.

Első szériás kis Duke.

Akkoriban nem jött be.

(Igaz, most sem az első széria.)

Viszont Ha Neked jó,

Akkor ne foglalkozz Senkivel.

Más nem tudhatja.

Lényeg:

Gratula.

 

Hm.

Lassan itt csak egy Ybr 125 van,

meg annak az Őse, egy SR 125.

Tehát.. Vegyes a csapat.

De mind Kismotoros.. ;) :)

Előzmény: motorbubus (18148)
Főnix 500 Creative Commons License 5 napja 0 0 18152

Nagyon Jó ilyet olvasni..

Én az ilyen túrákról még csak Álmodozom,

majd ha időben, családban utolérlek...

Mondtam sokszor, hogy ezek a

modern kis mopedek többek, sokkal,

 

mint a réges-régen értelmezett mopedek.

A nem rég ejtett Orfű kanyargáson

is volt egy keeway tx 50 testben egy Rieju

Amd6-os blokk. Szépen Végig jött

egy felnőtttel, +néhány napi holmival.

Hegyekben bő 50, síkon bő 70km/h.

Jó kis túra volt.

Igaz, ez az "öszvérmoped"

Nagy testű,nagy tankkal,

"supermotor" kialakítású...

De már sok helyi kanyargáson volt,

s ez volt a nagy köre.

Ezzel egyértelműen kifejeztem,

hogy bizony, alkalmas nagyobb

helyekre is elmenni Am5 vagy

6-os blokkos gépekkel..

Pár kép a motorról, méretben,

s egy kép Orfűn, éjjel..

 

Előzmény: Versity (18144)
abes Creative Commons License 5 napja 0 2 18151

Szia.
Jó hogy hozzá is szólsz.

Jó kis masina.

Előzmény: motorbubus (18148)
Munthe Creative Commons License 6 napja 0 0 18150

Nekem O lábam van. Lassan összejön az ABC.

Előzmény: Versity (18146)
Munthe Creative Commons License 6 napja 0 1 18149

Ettől a képtől Főnixnek elcsöppen a nyála. 😄

Előzmény: motorbubus (18148)
motorbubus Creative Commons License 6 napja 0 2 18148

Üdv mindenkinek! :-)  Néha azért még benézek ide is... 

Gondoltam hozok egy képet is... bár csak áttételesen csatlakozik a témához...

Versity Creative Commons License 6 napja 0 1 18147

🙂 Oda és visszaúton a nagyobbik lányom ült mögöttem,a felvidéki körön meg a feleségem! Úgyhogy ki volt használva a robogóm is.

Előzmény: Munthe (18145)
Versity Creative Commons License 6 napja 0 2 18146

😂úgy nézek ki a képen,mint aki épp beszart😆! A farmer alatt van a térdvédő,és ettől olyan x lábúnak tűnök....vagy az is vagyok😲🫣🤔! Mondhatnám,hogy a háttérben a tenger😀...a Magyar tenger🙂!

Munthe Creative Commons License 6 napja 0 2 18145

Körbenézek a lány ismerősök között, hátha nekem is van egy fiam, és akkor indulhat a túra.

Valóban nagyon jó lehetett együtt kirándulni. Nekem lányom van, egy-egy körre felült mögém, de ennyi. Pár éve a feleségem sem szeret már motorozni, előtte sokat mentünk külfüldre.

Előzmény: Versity (18144)
Versity Creative Commons License 6 napja 0 1 18144

Hétvégén belecsaptunk a lecsóba,felavattuk a fiam friss jogsiját,lementünk a Balcsira. Rögtön beleugrott az Rs-be 450 kilóméter🙂! Jólesett egy kis motorozás,megmondom őszintén. Odafele a Bakonynak mentünk,aztán másnap a Balatonfelvidéken bóklásztunk,aztán harmadnap meg Vértes felé jöttünk haza. Jó volt így eggyütt menni a gyerekkel🙂,igazából egyedül se mentem volna sokkal gyorsabban. Simán egy 70es utazót kényelmesen lehet tartani,a hegyre fel is szinte bírta azt,aztán meg volt,hogy 80-90el hasítottunk😀!  Telefonon voltunk kapcsolatba,befér a bukó alá a füles,úgyhogy tudtam osztani az észt menet közbem😆! A fogyasztása is egész barátilag alakult így túratempóban,nagyjából 3,3-3,5-re jött ki az átlag 100anként. Gondolom azért ez városba sokat gyorsítva több lesz,de így elsőrekellemes csalódás. A tükrei továbbra is katasztrófálisak...nemigen tudok mit kezdeni velük. Ez van. Úgyhogy már lesi a túraútvonalakat😀,úgygondolom tetszett neki! Már csaka benzinre kell spórolni...

Munthe Creative Commons License 2024.05.04 0 0 18143

Így van. 🙂

Előzmény: Főnix 500 (18142)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.04 0 0 18142

Hehehe..

Ilyeneket nem mondtam...

Ördög nem festek Én... 

DDD

(S ne is térjünk el..

Nem rólam van szó)

 

De te valahogy mindig

erre próbálsz " terelni"

Fogadd el:

Volt "nagymotorom" is,

( Nem egy alkalommal)

sose volt baj....

Használtam is.

Nekem nem vált be,

másnak igen ..

 

Ez olyan,mint terepesnek

a sportgép,

chopperesnek a moped...

Speedmotorosnak

a lassú veterán ..

 

Nem "az a Fajta" motoros..

Nem válik be..

No, sokféle motoros s jó a lényeg ☺️

Előzmény: Munthe (18141)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!