Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 5 perce 0 0 486319

Jaj.

 

Akkor NBV mindig ki,a fokozatkacsoló csak páratlan fokozatban,max. 1500 A és tsai.!?

Előzmény: jwkllr (486316)
1047 005-2 Creative Commons License 5 perce 0 0 486318

A gyakorlat mást mond,talán nem véletlen volt az E.1.-ben sem a motorselejtezések variációi.

Előzmény: jwkllr (486314)
r1232 Creative Commons License 10 perce 0 0 486317

Butaság, csak a légszűrőket kerülöd ki, tehát több kosz jut az egyenirányítóba, a motorba, hamarabb lesz zárlatos, körtüzes. A szellőző ventilátor szállítási teljesítménye sem lesz attól több...

Előzmény: jwkllr (486316)
jwkllr Creative Commons License 15 perce 0 0 486316

több levegő a mociknak

Előzmény: r1232 (486315)
r1232 Creative Commons License 15 perce 0 0 486315

Hátsó géptérajtók kinyit, ablak lehúz.

 

Mégis minek?

Előzmény: jwkllr (486314)
jwkllr Creative Commons License 20 perce 0 0 486314

Sztem 2 SW 1100V-al is jobb mint 1 egészséges.

Hátsó géptérajtók kinyit, ablak lehúz.

Előzmény: 1047 005-2 (486311)
f_k Creative Commons License 2 órája -1 0 486313

ETCS a váltóra fékeztet

 

 

Vagy előtte még kell lenni a sebességnek jóval...

Akkor azért kell már a lassújelek előtt is 300-400 méterrel előbb meglenni a csökkentett sebességnek különben belefékez...

Előzmény: Képzetes Kezdőtérközjelző (486289)
_nyunyuka Creative Commons License 3 órája -1 1 486312

Mert a tulajdonos úgy dönt, hogy másik gépben van rá szüksége, vagy tartalék. Vagy pl. a hazai hálózatra (1-es vonal trönk hálóra) nem programozható föl.

 

(Ahogy eladod az autódat, abból is kiszereled az extra navit, hifit, visszateszed a gyárit...) 

Előzmény: 1047 005-2 (486310)
1047 005-2 Creative Commons License 3 órája -1 0 486311

Az 1 SW nem korlátozás.

 

A másik maradt SW max. 1100 V-al ennyire képes.

Előzmény: GaGe (486305)
1047 005-2 Creative Commons License 3 órája -1 0 486310

Miért nem eladó egy korszerű rádió készülék?

 

Mit csinálnak vele?

Előzmény: Panzerbear (486306)
r1232 Creative Commons License 4 órája -1 0 486309

De, itthon is így van. Akkor is, ha te ezt nem hiszed el.

Előzmény: Panzerbear (486307)
r1232 Creative Commons License 4 órája -3 0 486308

Forgalomba nem vehet részt = nem üzemképes. Pl. ott a kerék, ha az eljut a ciklusa végéig, akkor már technikailag sem üzemképes a jármű, ha nem kapja meg a szükséges javításokat.

 

Igen, csak itt mást nem is kapnak, ezért el sem jutnak a ciklusidejük végéig...

 

Ez megint ellentmondás.

Ha a németek a ciklusos karbantartások között is javítják a járműveket, akkor ott sem jutnak el a ciklus végéig.

A ciklus közbeni javításokkal pedig itthon is eljut a jármű a ciklus végéig.

Gondold át ezt mégegyszer.

Előzmény: segélyvonókészülék (486303)
Panzerbear Creative Commons License 4 órája 0 2 486307

Magyarországon biztosan nem, máshol meg minden nagyobb komponensnek van egy ciklikus karbantartási ideje, ami nem esik egybe az elhasználódással. 

Előzmény: r1232 (486301)
Panzerbear Creative Commons License 4 órája 0 0 486306

Mert az nem eladó. Nincs is egy külföldi társaságnak rájuk szüksége. 

Előzmény: 1047 005-2 (486293)
GaGe Creative Commons License 5 órája -1 0 486305

1 Sw is korlátozás.
De valami nagyon nem volt oké a géppel.
Ferihegy +16, Szeged +58.
80 fölé csak Albertirsa után ment először, 100 fölé meg kb sehol.

Előzmény: 1047 005-2 (486292)
Fizolti Creative Commons License 14 órája -2 1 486304

Persze, minden frankó

 

Itt ilyesmit eddig senki sem írt ebben a témában. 

Előzmény: segélyvonókészülék (486303)
segélyvonókészülék Creative Commons License 15 órája -3 5 486303

Ez ellentmondás. Ha egy jármű kifutja a ciklus idejét és nem kapja meg következő szükséges karbantartást, az nem üzemképes.

 

De üzemképes, technikailag. A papírja járt le.

 

Jé, nálunk is pont így van..

 

Igen, csak itt mást nem is kapnak, ezért el sem jutnak a ciklusidejük végéig...

Persze, minden frankó, ezért áll a dízelflotta fele...

Előzmény: r1232 (486301)
schlumberger Creative Commons License 15 órája -1 2 486302

Tehát ott TMK van.

TMK=Tervszerű Megelőző Karbantartás  Így kell csinálni!

 

VY 73!

Előzmény: jwkllr (486286)
r1232 Creative Commons License 16 órája -5 3 486301

és addig futnak, amíg ennek el nem jön az ideje. Ilyenkor ezek teljes üzemkész állapotban vannak,

 

Ez ellentmondás. Ha egy jármű kifutja a ciklus idejét és nem kapja meg következő szükséges karbantartást, az nem üzemképes.

 

a karbantartások ciklikusak, nem akkor kerül rájuk sor amikor széthullottak vagy megálltak.

 

Jé, nálunk is pont így van..

Előzmény: Panzerbear (486283)
V43 1279 Creative Commons License 16 órája -1 3 486300

Pápa-Csorna vonal gyalogos bejárásáról készült, fényképekkel gazdagon illusztrált beszámolóm itt érhető el: 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=167200333&t=9165148

nazareth Creative Commons License 16 órája -1 0 486299

Áhhá, köszi, így már kerekedik a történet.

Előzmény: Képzetes Kezdőtérközjelző (486289)
zjakabfi Creative Commons License 17 órája -3 0 486298

Áprilisban írtam  a Startnak, hogy az Adriára nem lehet belföldi jegyet venni, sőt fel sem hozza sem az app, sem az elvira, sőt az app tiltja a belföldi használatát, miközben a tegnap frissített pdf. megengedi, sőt külön kocsikat jelez Gyékényesig.

Ma a helyzet ugyanez, az app és az elvira nem ismeri ezt a vonatot.

Miközben jó páran használnák belföldön, sokan csak a különleges étkezőkocsi miatt...

Írtam nekik megint.

 

traxxtoto Creative Commons License 17 órája -1 0 486297

Tragikus állapotban van az egész... 

Előzmény: bzmot281 (486295)
Ugly Kid Joe Creative Commons License 17 órája -1 0 486296
Előzmény: HBweb hu (486146)
bzmot281 Creative Commons License 18 órája -2 1 486295

Én csak a 20-ast használom rendszeresen, de az biztos, hogy arra is ráférne már a felújítás. Egy lassújelgyújtemény lett az is, sajnos nagyon bezuhant a menetrendszerűsége. 

Előzmény: f_k (486294)
f_k Creative Commons License 18 órája -1 2 486294

https://mfor.hu/cikkek/makro/lazar-janos-szazmilliardokra-rugo-hitelt-vesz-fel.html

 

2024. JÚNIUS 11. 06:36Lázár János százmilliárdokra rúgó hitelt vesz felmfor.hu

 

"Legfeljebb 1 milliárd euró hitelt venne fel a MÁV az Európai Beruházási Banktól vasútfelújításra.

 

Legfeljebb 1 milliárd eurónyi (393 milliárd forint) hitel felvételére hatalmazza fel Lázár János építési és közlekedési minisztert a kormányzat Nagy Márton nemzetgazdasági és Varga Mihály pénzügyminiszter bevonásával – derül ki a hétfő este megjelent Magyar Közlönyből. A hitelt a MÁV útján vennék fel, futamideje 30-35 év lehet 3-5 év törlesztési moratóriummal.

 

Az Európai Beruházási Banktól felvenni szándékozott hitelt – mely a teljes, 782 milliárd forintos becsült beruházási összegnek nagyságrendileg a fele – vasútfelújításokra fordítanák, nevezetesen:

 

 Hatvan és Füzesabony közti 95 kilométeres,

a Székesfehérvár és Lepsény közti 30 kilométeres,

a Székesfehérvár és Boba közti 100 kilométeres,

a Győrszentiván és az osztrák határ közti 108 kilométeres,

a Kiskunfélegyháza és Szeged közti 60 kilométeres,

a Pusztaszabolcs és Pécs közti 175 kilométeres,

a Nyugati pályaudvar és Szolnok közti több szakasz felújítására, valamint

a Székesfehérvár és Porpác közti szakasz távközlési, erősárami és biztosítóberendezési alépítményeinek korszerűsítésére.

A beruházások önerejét a központi költségvetés beruházásösztönzési célelőirányzatából, célzott költségvetési támogatásból, illetve európai uniós forrásból fedeznék."

1047 005-2 Creative Commons License 18 órája -2 0 486293

Ehhez képest az eladási oldalon lévő képek szerint min. hiányoznak róluk a rádiók,kijelzők.

Előzmény: Panzerbear (486283)
1047 005-2 Creative Commons License 18 órája -1 2 486292

Nincs korlátozva a gép,1 gyenge SW ennyit bír.

Előzmény: GaGe (486277)
1047 005-2 Creative Commons License 19 órája -1 3 486291

A járműengedélyezés nem a mellékvonalakra szól,ilyen alapon a 100-120 km/h sebességre képesség is felesleges,meg a magyar VB is.

 

 

Nem is erről szól a történet.

Előzmény: Gordon Zsigmond (486272)
Képzetes Kezdőtérközjelző Creative Commons License 19 órája -1 0 486290

Hát igen, arról ne is beszéljünk hogy az angolok fedélzet által számított oldási sebességet szeretnek alkalmazni.

Ha a fedélzet megkapja a danger point vagy overlap távolságát, ki tudja számolni magának hogy mi a biztonságos oldási sebesség (ami akár nulla is lehet).

Előzmény: oldmumus_v.2 (486287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!