A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Igazad van,valoban kockazatos ugy jarni,en is csak nagyon ovatosan mentem vele.Mult heten akksit vettem,az dragabb volt mint a gumi,nem lehet mindent egyszerre,de mar jo vagyok. :)
Istenbizony nem én adtam mínuszt! :D)) De azért én pl nem vállaltam voltam a közlekedést olyan kopott első gumival! De még hátsóval se! Ha csak egy 7 - 8 éves, de mintás gumit lecserél az ember újra, azután egész más világ jön elő ugyanabból a motorból!!!
Ügyes ember vagy,ha otthon ki tudod cserélni a gumit.Jól megkoptattad,mit mondjak :) Hej ha tudnám,hogy ki az a nyomorúlt,aki neked mínuszt ad.Sebaj,adtam egy pluszt,így most egálban vagy :)
Legjobb dolog egy lakó.Szerettem volna építeni egyet,vettem egy egész jó transitot gombokért hogy megépítem,persze hogy soha nem lesz rá idő. Eladom és inkább gyűjtök egy kész kakókocsira.
Vegyél egy öreg lakóautót, annak is van hangulata. Minél idősebb, annál jobb. Eddig észre sem vettem ezeket az öreg (30+) szekereket, most meg Egerszegig biztosan van 2-3 db. És persze őrült módon villogtatnak a szembejövő ugyanilyennek!
Azért ne legyél elkeseredve, a kiállított prototípusok legalább fele (bevallottan vagy sem) fénykép után készült replika. Ettől még rengeteg meló és pénz, de így még a ritka Danúviák is újra teremthetőek!
Az R69 az R69... Az enyém akár állhatott is az eredeti képen, mert 1967-től 1984-ig a Magyar Népköztársaság rendőrségének állományában szolgált. Az eredeti RK-s rendszámát nem tudom.
Ocskay Zoltán (akinek szintén ex- BM-es az R69-se) kiegészítése az eredeti képhez: a Magyar Rendőr c. lapban jelent meg, Csattos Pál fotója '78 vagy '79-ben, valami ünnepi szám volt, (május 1, november 7. stb) mert egyébként nem volt színes a lap.
A képen látható bukócsövet keressük mindketten, amely itthon készült, Csepelen a magyar rendőr BMW-khez, semmi extrát nem rendeltek gyáriban, mondjuk hazai viszonylatban így is horror drága gépek voltak. A cső nem egy nagy szám, ahogy az egyéb képeken látszik, a gyújtás fedél levételéhez a csövet is bontani kell, de mégis autentikus lenne.
Úgy vártam ezt a bulit,a motor itt állt a műhelyben kiglancolva,erre a Keresztanyám be kellett vinni a kórházba,egész hétvége stresszben a találkozó helyett.. Na mindegy,talán lesz még ilyen Csepelen.
Köszi szépen, hát nem mostanában készült rólam hagyományos filmre fotó! :-)
Én szombaton a sárvári veterán piknikre gurultam el, pici eső jött, de szerencsém volt. Aztán a vasárnap este már Sass Palinál ért, hogy hétfő délelőtt Csepelzonnal szereljünk egy kicsit! Mozgalmas hétvége volt! :-)