Hogyan kell ezt elképzelni? Minden futam után csavarjára szedik, és 0-ról összerakják? Ezért az utólagos vizsgálatkor derül ki, hogy a 238. szerelő jól húzta-e meg a 76/B-csavart, és ha nem, akkor azon ment el a futam? Mindezt duplázd meg az elektronikus korszakban, gondolom James Hunt nem panaszkodott, hogy nem működik a kulacsa.
De azért vegyük észre, hogy inkább volt korábban a McLaren aránytalanul rossz, mint a Merci jó. Mire jött a Merci-domi, a McLaren-Mercedesnek 3 vb-címe volt. [Hülye párhuzammal: ha a Senna-korszak után a Hondának lett volna 7-8 éves domija, majd jön Hakkinen, esetleg Raikkonen még mindig McLaren-Honda motorral, akkor is ezt kommentelted volna, hogy külön ciki?]
Volt 7-8 jó éve a Mercinek és ennyi. Mit kell ezen magyarázni? Lehet az Audi után ki is vonulnak, aztán hiányozni se fognak.
Eltekintve attól hogy akkor egy jóval nayobb volt a tempókülönbség. Itt Imola-ban kb. semmi nem történ volna még akkor sem ha van még 10 kör (vagy több) ha Verstappen nem hibázik.
Egyébként jó futam volt, nem túl j de jó. Kezd erős lenni a McLaren ami külön ciki lehet a Mercedes-nek....nem is tudom hol vitáztam arról hogy ügyfél csapat nem végezhet a gyári előtt, mert hogy majd az erőforrást tekergetik. ...nagyon úgy néz ki hogy a McLAren körberajzolja a gyári Mercedes csapatot majd dupla annyi ponttal....és nem úgy néz ki hogy szűkülne az olló.
M. Schumacher, 2002 Kanadai GP, 170. hétvége/168. rajt, 33 évesen (2012-ig versenyzett, kihagyva 2007-től 2009-ig, 308 hétvégén/306 rajttal, 91 futamgyőzelemmel és hétszeres világbajnokként vonult vissza)
Hamilton, 2017 Olasz GP, 201. nagydíj, 32 évesen (aktív, 339 nagydíjjal, 103 futamgyőzelemmel, hétszeres világbajnok)
Nem hiszem hogy ez van ebben, de jó lenne ha állandósulna az hogy kiegyenleítettebb az erőviszoyn a Bull és a Meki között esetleg még a Ferrari is csatlakozhatna ehhez! ;)
De ha meg ennyin múlik, akkor egy embertől függ a domi. Illetve nem lesz 7 évnyi húgyszörpös zsinórbeli győzelem, mint a Mercinek (sőt, nekik 8 volt, mert 2021-ben azért behúzták a konstruktőrit).
1997 Hungaroring hová tünt Damon hill (történt azóta hasonló hogy egy ennyire hulladék autóval valaki önerőből dominál egy versenyt - és se előtte se utána semmi)
Lehet már most látszik, hogy Newey elkezdett nem dolgozni akkor elánnal mint előtte. Azért az autót állítani kell hétről hétre és lehet ez már elmarad. Két futam is volt amikor már nem volt annyira sima liba.
Olvassad el mit írtál először, az egész futamot. Utána már persze jött a "javítás", de közben meg ülsz a magas lovon és hülyének nézel másokat. Azok a hülyék, a szemellenzősök csak pontosan arra reagáltak, amit írtál.