Keresés

Részletes keresés

abes Creative Commons License 2 órája 0 0 229416

Köszi az infót.

Előzmény: T1OK3 (229415)
T1OK3 Creative Commons License 3 órája 0 0 229415

Az én motoromon is Heidenau gumi van.

Ami tetszik benne, hogy hasonló a mintája mint a Cordaticnak. Arra viszont figyelni kell, hogy jóval ballonosabb gumi mint más márkák. Elég belőle  a 3,00X 19-es méret . Én is sajnos 3,25-öst vettem, de fékezésnél beleér a hátsó fékbowden a gumi oldalfalába. Meg aztán sokkal nehezebb kiszerelni a hátsó kereket a túlzott szélesség miatt.

Előzmény: abes (229414)
abes Creative Commons License 4 órája 0 0 229414

Most nézem 33 körül mennek a Mitasok, egy picivel többért már van Heidenau.

https://www.kekhold.hu/k34-325-19-tt-k34-p-1827.html

Előzmény: zoandras (229413)
zoandras Creative Commons License 26 órája 0 0 229413

Teljesen igazad van. Kb. egy éve vettem gumit a motoromra és a legolcsóbb akkor 28 eft. volt.

 

Az is lehet, hogy csak lúzer voltam (vagyok), mert lett volna olcsóbb is, csak nem voltam elég ügyes.

 

Most is a fiaméra akartunk venni és ezért ő keresett rá és így jutottunk el erre a helyre.

 

 

Előzmény: abes (229412)
abes Creative Commons License 27 órája 0 0 229412

Ugyanez a mintája a Fortune guminak, gondolom ugyanaz más néven.
Anno még 6000-ért vettem darabját. 6000 km alatt 3,5 mm-ig kopott a minta.
Tapadással nem volt gond.
https://mofaker.hu/termek/325-19-Kopeny-54N-F-899-TT-4PR-Fortune__006840


Maradok a Mitasnál.

Előzmény: zoandras (229411)
zoandras Creative Commons License 27 órája 0 0 229411

Szevasztok!

 

A nagyon drága motorgumi piacon üdítő árakat találtam. Gondoltam megosztom veletek:

 

 

https://gmoto.hu/gumiabroncs-19-x-300-awina-f899,82264.html

 

https://gmoto.hu/gumiabroncs-19-x-325-awina-f899,82263.html

abes Creative Commons License 2 napja 0 0 229410
Előzmény: lajos.67 (229409)
lajos.67 Creative Commons License 4 napja 0 0 229409

Szia!

Vasadi Mihályt keresd.

Előzmény: Joleszta Joleszta (229407)
PirosKawasaki Creative Commons License 4 napja 0 0 229408

Sziasztok! 

 

Mit gondoltok? Pannonia TLB-nek mennyi mostanában a valós vételi ára? Nyílván állapotfüggő és mennyit adnak érte. De példálul 2 millió forint környekén vajon elerhető egy közepes darab papirokkal?köszönöm

Joleszta Joleszta Creative Commons License 6 napja 0 0 229407

Hol tudnék T1 pannonia új felújított főtengelyt szerezni?

Persze nem ingyen gondolom.

roncsfelújító Creative Commons License 2024.06.01 0 0 229406

Végül a szombatra mondott esős időjárás miatt nem mentem messzire. Csak itt a környéken kerülgettem a viharfelhőket. Volt is néhány zápor.

Előzmény: abes (229403)
T1OK3 Creative Commons License 2024.05.30 0 0 229405

Most takarítottam le a motort, elvileg készen van a szombati indulásra!

Műszaki időpontot sehol nem kaptam , telt ház van mindenütt, így bekockáztatom nélküle.

p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.05.30 0 0 229404

Látom senki se teszi fel............. akkor megoldom én.

 

abes Creative Commons License 2024.05.30 0 2 229403

Május 1-ét direkt szabadon hagytam. Júni 1-re áttettem a másikat.
Így kimarad.
Május elsején ott voltunk...

Előzmény: roncsfelújító (229402)
roncsfelújító Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229402

Igen. Bár elnézve a programot 9-re esélytelen odaérnem. Jó, ha 10 lesz belőle.

Előzmény: bervas (229397)
bervas Creative Commons License 2024.05.29 0 2 229401

A kompresszió viszonyt térfogat méréssel kapja az ember.

A kompresszió végnyomást nyomásméréssel kapja az ember.

Ha kompresszió végnyomást mérünk, akkor teljes gázt húzunk, és három-négyszer rúgjuk a motort, amíg a nyomásmérő mutatója nem megy feljebb. Ez tájékoztató érték, mert járó motornál a végnyomás sokkal nagyobb.

Amíg a motor könnyen indul és jól húz, nincs baja. Ha a 80-90 km/h utazósebességet tudja, nem kell bántani.

Lehet növelni a kompresszíó viszonyt, csak nem érdemes. A blokk anyaga puha. Előbb-utóbb kiverődik az anyag a főtengely csapágyak alatt, és nem lehet tömíteni a forgattyúházat.

Előzmény: garagge (229398)
a_motor Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229400

Nem túl közérthető a fogalmazás (v csak én nem értem)

Előzmény: garagge (229398)
a_motor Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229399

Köszi!!!!

 

Előzmény: bervas (229397)
garagge Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229398

Sziasztok! Kérdésem lenne, hogyT1-es nél érdemes -e növelni a a kompresszióviszonyt, (ill. hogy ezt hogyan lehetséges) mert most fúrás és bejáratás után sem több 4,5-nél.  (Ez messze van a gyári 7,5-től). Most már a felszerelt Dellorto phbnh 28-as karbissal szépen megy, kap elegendő benzint nem csörög be. 

bervas Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229397

Talán erről van szó.

Előzmény: a_motor (229396)
a_motor Creative Commons License 2024.05.29 0 0 229396

Hol lesz Pannoniás találkozó?

 

Előzmény: roncsfelújító (229395)
roncsfelújító Creative Commons License 2024.05.28 0 0 229395

Sziasztok!

Megy valaki Győr irányából a szombati Pannóniás találkozóra?

T1OK3 Creative Commons License 2024.05.17 0 0 229394

Szia!

Jól gondolod, a kulcs kihúzásakor kéne érintkezni  az alatta lévő érintkezőnek. Gyakorlatilag ilyenkor a z alaplap 2-es érintkezője a testhez képest záródik.

Az érintkező görbítésével állítható a megfelelő állapot. De az is lehet, hogy hengerzár (vagy mi a neve, amibe a kulcsot dugod)megvan kopva, és így nem marad lent a kulcs.

 

 

Előzmény: T5 Norbi (229393)
T5 Norbi Creative Commons License 2024.05.17 0 0 229393

Sziasztok!

Nemrég vásároltam vissza édesapám T5-ösét, és a gyújtáskapcsolóval lenne néhány kérdésem:

a motort úgy lehet leállítani, hogy egy kívülre felszerelt lámpa zsinórkapcsolót átbillentek. Ezt a kulcs kihúzásával kellene elérni normál esetben, ugye?

Nem értem, miért van így megoldva, még nem mélyedtem bele...

 

A másik, amit nem értek: Ha bedugom a kulcsot, akkor abban a hengerben, ami forgatja a kapcsoló villáját, van egy furat, abban pedig egy stift, amit szerintem a kulcsnak bedugáskor úgy kellene kinyomnia, hogy a gyújtáskapcsoló hátulján lévő rugós kontaktust feltolja a felette lévő érintkezőre. Gondolom, a kulcs kihúzásakor a rugós kontaktus átkapcsol, és így állítja le a motort?

Azt látom, hogy hiába van benyomva ütközésig a kulcs, a stift meg sem mozdítja az említett rugós kontaktust. Lehet, hogy elkopott, és rövid?

 

Legyen szíves, világosítson fel valaki, aki érti! Köszi előre is!

Joleszta Joleszta Creative Commons License 2024.05.09 0 0 229392

Sajnos hajtókar kuka.

Kottyan minden felé.

A főtengelyen oldal irányba is eltekerve van holtjàtéka 1 pici.

Ezért volt dugattyú gyűrű hangja.

No most lesz nehéz dolgom.

tutus1 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 229391
a_motor Creative Commons License 2024.05.06 0 0 229390

Motorhangokat nehéz szavakkal leírni. Ciripelést a dugattyú billegéskor, porlasztó suber harangozásakor szokták emlegetni. Utóbbit ki lehet zárni járó motornál, levett szűrővel, ha egy újjal megnyomod a henger felé és elhallgat.

Előzmény: Joleszta Joleszta (229384)
Dave_407 Creative Commons License 2024.05.06 0 0 229389

Sziasztok 

 

Van egy t1 blokk.

Érdekel valakit?

 

Dávid 

 

 

Joleszta Joleszta Creative Commons License 2024.04.30 0 0 229388

Rendben.Jelentkezni fogok.

Előzmény: Nagyon vidéki (229387)
Nagyon vidéki Creative Commons License 2024.04.29 0 0 229387

Üdv! Ha nagyon nem jutsz előre, és ki tudod hozni Ongára, megnézem neked mi a bibi.

Előzmény: Joleszta Joleszta (229385)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!