A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Az 1977. augusztus 31-én megszűnt MÁV Debreceni Kisvasút, vagyis a felszedett vonalszakasz emlékére a volt nyíracsádi állomás épülete közelében 1997-ben egy C-50-es mozdonyt állítottak ki, a megszüntetés 20. évfordulójára.
A C-50-es mozdony (GV 3784 psz.) MÁV Balatonfenyvesről érkezett külső felújítás után. A Nyíracsádot Nyíradonnyal összekötő műút mellet, Asszonyrész után jobbra egy buszfordulóban található a gúti erdő peremén.
A Zsuzsi vasút kollektívája a 30. évfordulóra festéssel egybekötött állagmegóvási munkákat végzett a mozdonyon. Nyíracsád a szívén viseli a Zsuzsi vasút sorsát, korábban az esetleges visszaépítését is kiemelten támogatták"
Kecskeméttel nem vesztettél semmit. Alig volt érdekes cucc, viszont nagyon jó idő volt.
Ami érdekes, hogy a Simsonos neppereknek már külön alneppereik vannak :-D A börzére ötösével-tizesével hozzák oda a szajrét, aztán huszasával stokizzák az autószállító utánfutóra.
Ma viszont volt egy krosszozásra használt szürke Danuvia. Eléggé le volt csupaszítva. Sport hengerfej, nagy hátsó lánckerék, és laposvasból hajtogatott lábtartók jelentette a tuningot.
Kiskunhalasra motoroztam el érte. Indulás után 100 méterrel elszakadt a gyári kupplungbowdenem, úgyhogy mehettem haza. Gyors csere után mentem tovább. Most épp a bowdenjeimet olajozom, mert csak szárazon lettek letárolva. A csere is rágott rendesen.