A mosógépszerelőt kihívja egy megrendelő.
Hibajalenség "kopog a gép"
A szerelő letörölgeti a beszáradt gépzsírt a rugós lengéscsillapítókról,megkeni FRISS szilikonzsírral a kopogás megszűnik a megrendelő fizet.
Kölcsönös hálálkodás és udvariaskodás édes búcsú.
Pár nap múlva a megrendelő garanciális követeléssel jelentkezik " megint kopog a gép "
A szerelő vonakodik,hitetlen, hiszen együtt ellenőrizték a gépet és az akkor kifogástalanul működött,nem kopogott ,
Ha meg netán mégis igaz, akkor meg nincsen újabb receptje a probléma megoldására.
A szerelő megígéri ,hogy kiszáll ,de elmulasztja.
A megrendelő egyre erőszakosabb stílusban követelőzik a szerelő végül lecsapja a telefont.
A megrendelő a drága idejének elfecsérelésére hivatkozik és megfenyegeti a szerelőt ,hogy
"küld valakit a pénzért" és számlaadás elmulasztásáért feljelenti az Apehnál.
A szerelő úgy gondolja, akkor jár a legjobban ha visszafizeti a pénzt.
Bankátutalás ---> 8 000 Ft
Kimeríti e az eset a ZSAROLÁS tényállását ?