Törölt nick Creative Commons License 2009.06.07 0 0 26910
Gyerek régebben nézte a Minimaxot, aztán rájött, hogy DVD-n sokkal jobb (van azért sok jogtiszta lemezünk is!). Műsor is xar lett, no meg tényleg az a sok szörnyű reklám.

Anya (azaz én) viszont jól bekajált egy reklámot... Húsvéti "csokitojás-készítő" szerkenytű. Két évig bírtam, egyik húsvét után féláron (2500 HUF) megvettem magamnak. No hát azt a bóvlit! Sok hűhó semmiért és sok mosogatnivaló csupa csokis kanál-tányér-csokimelengető-csokitojásforma. Mindez magyar (és angol és német) használati utasítás nélkül. És még nem is működik rendesen.

Ráadásul pl. a Thomas mese szuper jó (nőként is élvezettel nézem a kis modelleket, hogy hogy megcsinálták), de a hozzá csatolt játék-marketing egy nagy lehúzás. Kegyetlen drága minden. Még az újság csak-csak, de a könyvek és a vasút-készlet egy kész rablás. (El is döntöttük, hogy marad a Tesco Gazdaságos fa-vasút. Célnak megfelel.)