haliho Creative Commons License 2009.02.16 0 0 4662


Én azt gondolom - kívülállóként -, hogy a waldorf iskolák érthető módon két tűz közt vannak. Egyrészt hirdetik és felvállalják, hogy nem az egyetemi/főiskolai felvételi pontszámokkal, talán nem is az egyetemet/főiskolát végzettek számaival mérik magukat, a sikerességüket. Ami tiszteletreméltó. Ugyanakkor azért óriási az igény kimutatni, hogy nem vagyunk rosszabbak ebben sem. Mert a szülők nagy részének igénye, hogy tanuljon tovább a gyerek.

A helyzet - nekem úgy tűnik - olyan, mint amikor egy sportegylet azt mondja: mi tömegsportot csinálunk, nem az országos bajnokságokon, olimpiai pontokon mérjük magunkat. (Ami nekem baromi szimpatikus - tegyük hozzá.) Majd utána megpróbálja a bajnokságok statisztikáit is bevenni az ügybe, mert a szerint osztják a pénzt. Rendszeridegen a dolog, az alapcélokkal nehezen összeegyeztethető.

Üdv:

halihó

Előzmény: cc (4661)