talpfaszámláló Creative Commons License 2009.02.12 0 0 271

Szia Feri!

 

Ha nem bánod, leírom a véleményem:

Először egy filozófikus kérdés: jelen utasítás melyik korszakról szól PONTOSAN?

  • Ha a ma hatályos F1, F2 -re hajaz, akkor korszerűsíteni kellene a 2.22 és 5.6 ill 5.7 pontokat.
  • Javaslom felvenni a fogalommeghatározások közé a zárjelző tárcsa fogalmát. Mint ahogy a zárjelő tárcsa használatát is kezdeményezem!
  • Új 10.13 as pontban javaslom felvenni az "Eltávozás a mozdonytól" pontot az alábbiak szerint: Ha a vonatok továbbítása között vagy tolatás közben a mozdonynak állomáson kell várakoznia, de azzal az előre kapott értesítés szerint mozgást nem kell végezni, akkor a mozdonyvezető a járműtől a forgalmi szolgálattevő engedélyével, az általa közölt időpontig eltávozhat. A Ilyen esetben a mozdonyhoz tartozó FRED az állomáson külön erre a célra kialakított taróba helyezendő!
  • Új 10.17 pont: "Veszély észlelése" Ha a mozdonyvezető a bejárandó állomás vágányainaka vonalnak, pályaberendezésnek vagy másik vonat megfigyelése közben olyan jelenséget vesz észre, amely saját vonatát vagy más vonatot veszélyeztet, akkor meg kell állni, kivéve, ha ezzel a veszély fokozódik. (Pl vonatszakadás esetén a leszakadó vonatrész az első vonatrészt követi)
  • Javaslom mellékletként felvenni a szolgálati menetrendkönyv lapját és a lapon előforduló jelek jelmagyarázatát.
  • Javaslom mellékletként felvenni az Írásbeli Rendelkezés nyomtatvány mását.

Alakul(hat) ez..... :-))

 

 

Előzmény: derif (270)