Wolf27 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 137
Megszólítatott!!!
:-)
No
Először is az eddigi gyakorlatban a tároló állomások a következők miatt vannak a rendszerben:

1. a nagyállomások szerepét töltik be
A jelenlegi magyar életszinvonal miatt nem is várható senkitől, hogy nagyállomást építsen, pedig mondjuk Győr is csak 8 vágány és 8 m-en el is férne a személy pu., de ez akkora terhet róna az építettőjére, hogy emiatt nem kell attól tartanunk, hogy ilyen állomások épülnének a közeljövőben. Cseh Vladek barátunk épített ilyen állomást, a neve Stara Paka, de ő egy pénzes vállalkozó...

2. Az üreskocsik tárolási helye, valamint az üreskocsi igényeket innen szolgálják ki.
A nemzetközi gyakorlat azt mutatja, hogy minden vonalszakasznak van egy tárolója. Legutóbbi kiállításainkon pl a cseh vonalon kettő volt, vagy Pachernbe az osztrák vonalon is kettő. Ilyenkor az ÁFU szempontjából a korábbi hozzászólásokban felsorolt színeket osszák szét a tárolók között, ilyenkor már nem országonként külön gyűjtik az üres bárcáskocsikat, hanem szinenként. Persze amelyik kocsinál tulajdonosa nem jelölt be színt, ott a korábbi megoldás funkcionál, osztrák kocsi osztrák tárolóra fog visszatérni.

3. a darabárus küldeményel elosztó hely lehet
van egy speciális eset, amikor egy nagyállomás, ami nagyállomások hiánya esetén lehet egy tároló is, megkapja a narancssárga színt, ezáltal ő lesz a darabárus onatok kezelő helye. Sajnos ennek az esetnem még nekem is utána kell érdeklődnöm, mert Csehországban volt ilyen, de a töménytelen mennyiségű információ és a játék heve miatt sajnos ennek megismerése elmaradt...


--------



A tárolóknak árufuvarozási szempontból csak a 3. esetben van szerepük, különben csak az átrendezés, illetve a vonatok felállítása a feladatunk, tehát áru feladás és leadás nem zajlik.


Üdv!
Előzmény: szegecsszámláló (136)