Pride01 Creative Commons License 2008.09.13 0 0 1152

Sziasztok,

Tegnap jöttünk haza Tnéziából, 1 hetet töltöttünk a Sousse-i Hotel Tour Kalef-ben ( 4*).

Idén csak pihenni mentünk, nem voltunk  csak 2 fakultatív programon. Igazából tengerparton töltöttük az időt, meg bementünk Susse-ba és Port EL Kantanaui-ba vásárolni, és nézelődni.

4 éve voltunk Egyiptomban Hurghadán, ahoz hasonlítva sztem Tunézia nem nagy durranás....

Egyiptomban van látnivaló ( Kairo, Luxor )valamint lehet búvárkodni palackal és a Saharában lehet homokfutózni, jeep safari stb... Itt pedig volt egy 2 napos Shara túra, ami szerintem elég drága volt, meg Tunis-i  látogatás ami egyáltalán nem érdekelt....

A tenger a Földközi tenger átlagos minőségéhez képest tiszta volt, de a Vörös tenger az egy más kategória..

A szállodával meg voltunk elégedve, kb reális is a négy csillag. A személyzet viszont mindenért baksist várt Ez azért furcsa, mert Egypt-ban előre kellett adni az utazási iroda képviselőjének $20-t, és az lett szétosztva a szálloda személyzete között, így nem kunyeráltak és végig kedvesek voltak..Valamint itt az idegenvezető már a megérkezésnél kijelentette a buszon hogy nem tud  ( mert nem az ő dolga ) segíteni az esetleges szobacserénél, ezt így nekünk kellett megoldani nagy tortúra és jókora baksis árán.  Anno Egypt-ban az idegenvezető egy másik párnál 3 perc alatt elintézte a szobacserét.

Szóval pihenni egy hétig jó volt, kellemes volt, de 1X elég volt. Aki a két ország között gondolkodik, hogy hova menjen, Egyiptomot sokkal jobban tudom ajánlani...