gallo Creative Commons License 2008.08.09 0 0 28460

"nem a piaccal van a gond, az elbírna sokkal többet is...."

 

Ha a Coca-Cola (vagy bármely nagy multi) kedvezményes árát akárcsak közepes mértékben megemeli a szerződéses taxitársaság, azonnal keresnek másikat a régi árért. Mert ők (a piac, a nagyvevő) diktál. Nem 30, de 15 % emelést sem tolerálna. Nekem, aki negyedévente 1x ülök taxiba, tökmindegy, hogy 2 000 vagy 2 600-ért fuvaroztok. A multiknak minden fillér számít. Ők a (nagy)piac. És ezért nem emelnek/emeltek a taxiscégek éveken át.

 

Azt elhiszem, hogy az új, kis cégek alacsony árakkal akarnak utast szerezni. Így szokott lenni. Egy taxisnak sem kötelező nekik/náluk dolgozni.

 

Előzmény: csogu (28455)