Zicherman Istvan Creative Commons License 2008.04.16 0 0 323
Igen, arról a Sikorskiról beszélek.
amíg nem látok bizonyítékot az ellenkezőjére - maradok a baleset verziónál. Az ,,őrizetlen gép" sztorit inkább hagyjuk. Aki legalább egyszer életében volt katonai repülőtéren tisztában van azzal, hogy minden tervbe vett felszálás előtt (azaz ami nem riasztásra történik) felszállás előtt arepülőgépeket TECHNIKUSOK ELLENŐRZIK! Utasszállítót pedig MINDIG. Katonai repülőtéren olyan, hogy őrizetlen gép - NINCS!
A szovjeteknél pedig azért volt olyan sikeres a titkosszolgálat, mert - figyelem, egy óriási titkot fogok most elárulni - MINDENKI A SAJÁT MUNKÁJÁT VÉGEZTE! A pilóta repült, a titkárnő írt, a nyomozó nyomozott, a kémelhárító kémekre vadászott, a diverzáns pedig diverziókat hajtott végre, a likvidátor meg ölt. Ennyire egyszerű. Majszkij csoportjában egy olyan ember nem volt, aki Szudoplatov hivatalához tartozott volna. Ráadásul Szudoplatov botrányt kavaró könyvében sem említi meg, hogy bármilyen megbízást is kapott volna Sikorskijjal kaőpcsolatban. Nélküle pedig aligha lehetett volna ezt végrehajtani. (Aki esetleg nem tudja, Szudoplatov könyve már halála után jelent meg, és nagyon komoly botrányt kavart a politikai szinteken. nem véletlenül kérte a kézirat halála utáni publikálását. Egy sor olyan akciót és politikai gyilkosságot írt le a könyvben, amelyre csak a könyv megjelenése után derült fény. És emeletnyivel komolyabb emberek likvidálásával foglalkozott Szudoplatov hivatala, mint Sikorski.)
Az egész Sikorski ügy - amíg nincs bizonyíték pro- vagy contra - marad BALESET.
A többi dolog egyenlőre SPEKULÁCIÓ.
Ennyi.
Előzmény: Maotai (315)