Virtuális asszisztenst keresek!
Fő feladat: a naptáram online karbantartása, időpontok egyeztetése, segítség a munkaidőm megszervezésében.
Feladat lehet még időszakosan tömeges meghívók, hírlevelek és e-üdvözletek küldése (nem spammelés!), prezentációk készítése, kérdőívek kiküldése és feldolgozása.
Elvárások:
-
Min. középfokú végzettség
-
Kiváló kommunikációs készség
-
Határozott fellépés
-
Jó szervező és problémamegoldó készség
-
Otthoni számítógép és internetkapcsolat
-
Alapvető számítástechnikai alkalmazások ismerete: Word, Excel, Internet, Outlook. +Sokat fogjuk használni a Skype-ot és a Google csoportmunka-szolgáltatásait: Google Calendar, Google Docs, Spreadsheet és társai…
Előny, de nem elvárás:
- Call centeres, telefonos munkában szerzett tapasztalat
- Informatikai érdeklődés
- Társalgási angol nyelvismeret
Az ideális jelölt:
Megbízható, lojális, kedves, van erre a munkára heti néhány órája munkaidőben. Naprakészen tartja a rábízott anyagokat. Leginkább otthon van, munkaidőben elérhető telefonon (8-18), jól tolerálja a hirtelen változásokat.
Amit ajánlok:
Ettől a munkától nem fogsz meggazdagodni, de jó jövedelemkiegészítés lehet.
Ingyen ellátlak egy kis írott tananyaggal is, hogy ne legyen nagyon ismeretlen a terület.
Érdeklődni a setadate kukac gmail pont com címen. Írj magadról pár sort (NE motivációs levelet) és küldj egy önéletrajzot, a többit majd megbeszéljük személyesen/privát levélben.