set_a_date Creative Commons License 2008.03.25 0 0 288
Virtuális asszisztenst keresek!

 

Fő feladat: a naptáram online karbantartása, időpontok egyeztetése, segítség a munkaidőm megszervezésében.

 

Feladat lehet még időszakosan tömeges meghívók, hírlevelek és e-üdvözletek küldése (nem spammelés!), prezentációk készítése, kérdőívek kiküldése és feldolgozása.

 

Elvárások:

  • Min. középfokú végzettség

  • Kiváló kommunikációs készség

  • Határozott fellépés

  • Jó szervező és problémamegoldó készség

  • Otthoni számítógép és internetkapcsolat

  • Alapvető számítástechnikai alkalmazások ismerete: Word, Excel, Internet, Outlook. +Sokat fogjuk használni a Skype-ot és a Google csoportmunka-szolgáltatásait: Google Calendar, Google Docs, Spreadsheet és társai…

Előny, de nem elvárás:

  • Call centeres, telefonos munkában szerzett tapasztalat
  • Informatikai érdeklődés
  • Társalgási angol nyelvismeret


Az ideális jelölt:


Megbízható, lojális, kedves, van erre a munkára heti néhány órája munkaidőben. Naprakészen tartja a rábízott anyagokat. Leginkább otthon van, munkaidőben elérhető telefonon (8-18), jól tolerálja a hirtelen változásokat.

 

Amit ajánlok:

 

Ettől a munkától nem fogsz meggazdagodni, de jó jövedelemkiegészítés lehet. 

Ingyen ellátlak egy kis írott tananyaggal is, hogy ne legyen nagyon ismeretlen a terület.


 

Érdeklődni a setadate kukac gmail pont com címen. Írj magadról pár sort (NE motivációs levelet) és küldj egy önéletrajzot, a többit majd megbeszéljük személyesen/privát levélben.