pizo Creative Commons License 2008.03.15 0 0 730

A Porsche motor igaz. A 356-os boxer lett nagyobb hengerekkel ellátva (a Porsche Austria készítette, őnekik Salzburg előtt, Anif városkában van egy nagy motor és váltógyáruk Herr Sinnhuber volt az összekötő), így 1,9 literes lett, hengersoronkét dupla Dellortóval, 70 kW/4800 1/min és 164 Nm/3500 1/min adatokkal. Szárazkarteres, olajhűtős kenés, VW Typ2 AGZ váltó jellemezték. A benzinmotor kívülrő szakasztott úgy nézett ki, mint a Bogármotor. A dieselmotor a régi VW-kből jól ismert, 1,9 TD AAZ motorkódú volt. A jármű legnagyobb előnye az üresen 42 cm-es szabad magassság volt (portálhidak nélkül, ugye), ami 600 kg-os terhelésnél sem csökkent 35-36 cm alá, valamint a szaárnylapátos kormányműnek köszönhetően a 188 cm széles jármű fordulóköre 9,5 méterre adódott. A belső kerék 42 fokra, a külső 38-ra tudott elfordulni.  

 

Üdv: Zoli 

Előzmény: JumboJet (728)