galmadi Creative Commons License 2007.10.05 0 0 301

Csak még egy kis adalék, ami a előbb kimaradt.

 

Utastársaink szintén Neck. utazási irodával pedig úgy jártak, hogy mikor ők is hajnal 2-re megérkeztek közölték velük, hogy szuper, de nincs szoba.

El tudjátok képzelni, ott áll hat ember hajnalban, hulla fáradtan és nincs szoba! Felhívták az idegenvezetőt, aki annyit bírt mondani, hogy Ja, tudom...

Reggel 6-ra varázsoltak nekik szobákat.

 

Másik társaságot pedig elfelejtették értesíteni, hogy az indulás napján csak este 8-kor indul a gép és ők vidékről odamentek délre - az eredeti időpont szeirnt - a reptérre. Szerintetek?

 

Milyen eljárás ez? Kifizetünk nekik egy kalap pénzt és ilyenek megtörténhetnek?!

Egy biztos, most először és utoljára utaztam a fent említett céggel.

 

Egyet tudok tanácsolni szálloda ügyben, hogy alaposan nézzetek körül a neten, mielőtt elfogadtok egy szállásajánlatot, hogy van-e már valakinek tapasztalata a Hotellal kapcsolatban. Az utazási iroda ugyanis nem ad mindig pontos információt, ill. csak el akar adni egy bizonyos szállást, mondván, ha már kint vagy úgysem jössz haza...