galmadi Creative Commons License 2007.10.05 0 0 300

Sziasztok!

Mi most jöttünk haza Hammametből. Kint szuper volt az idő (átlag 27-30 fok), de a szállással és az utazási irodával kapcsolatban megosztanék egy-két infót.

A tények: A Hotel Nesrine-ben voltunk, ami 4 csillagos és all inclusive ellátásra fizettünk be szept. 26-tól okt. 3-ig (8nap 7éjszaka). 26-án kora délutáni indulással és 3-án szintén kora délutáni érkezéssel. 2 felnőtt + a 3 éves kisfiúnk.

A valóság:

- az utazás előtti nap felhívtak, hogy menetrendváltozás (charter gépnél?!) és csak este repülönk 20 órakor, de cserébe hazafelé nem reggel, hanem délután indul a gépünk (ez eddig rendben, hiszen fél nap elmegy itt, de visszajön ott)

- Monastirba ment a gép, 22.30-körül értünk oda, majd közel egy órát ültünk a buszban, mivel valakinek eltűnt a bőröndje, így éjfél körül sikerült elindulni a szálloda felé. Monastir - Hammamet távolság kb. 90 perces buszút. Hajnali fél kettőre értünk a szállásunkra, ahol mondanom sem kell beestünk az ágyba.

- másnap kicsit körülnéztünk a földszinti szobánkba, hát akkor már gyanús volt a helyzet. A fehér kövezett szoba és fürdőszoba fugázása itt-ott erősen penészes volt, a fürdőkádba se szívesen tettem bele a gyereket... (minibárról pedig ne is álmodjunk - bár éjjel jólesett volna egy kis ásványvíz). A falra szerelt távirányító rázott, először még nevettünk is, mert a gyerek fogta meg és hirtelen eldobta, majd mondta, hogy nézd, ha így nyúlsz hozzá, akkor bánt a távirányító. Ez vicces volt, de mikor a férjem is hozzányúlt és konkrétan megrázta, akkor már nem találtuk olyan viccesnek.

- étkezések: mint említettem all inclusive ellátás - pont azért, hogy ne kelljen enni-innivalóra külön költenünk.

Italválaszték: Cola, Fanta, Sprite, ásványvíz, bor, sör. Reggelire volt még kávé, tea és kecsketej.  Még jó, hogy a kisfiunk meg bírta inni a kecsketejet (én sajna már nem), így reggel nem volt gond. De délbe és este már gondban voltunk, hiszen rostos gyümölcslé, esetleg frissen facsart narancslé olyan egyáltalán nem volt. Én pedig nem adok neki szénsavas, cukros izéket.

Az ételválaszték sem volt 4 csillagos. Nem éheztünk, de többnyire paradicsomos tésztát ettünk, vagy sült paradicsomot, főtt tojást, sült krumplit, egyszer kaptunk rákot (amit aztán még két napig különbözőképpen elkészítve tálaltak). A választék gyatra volt - köze nem volt a 4 csillaghoz. A kinti étkező rész tele volt macskákkal, amik az asztalra is felmentek. A székek ragadtak, a terítők sem voltak mindig tiszták, ha korán mentél reggelizni, akkor még nem volt kenyér. Az egyébként jó minőségű etetőszékek, olyan koszosak voltak, hogy az elmondhatatlan. A bennük található biztonsági öv szó szerint fekete volt a penésztől...

- hazautazás: természetesen szó sem volt arról, amit megígértek, hogy majd csak délután indulunk haza, hanem szerda reggel 7 órakor hagytuk el a szállodát, mivel 10.40-kor indult a gépünk haza ("helyreállt a menetrend") címszóval.

A lényeg: a megígért 8 nap helyett inkább csak 6 nap volt, gyatra ellátással. Persze aki még nem volt rendes 4 csillagos szállodába, annak lehet, hogy jó volt, de mivel mi pár éve voltunk Sousse-ba, így zongorázni lehetett a különbséget.

Mindezért fizettünk 300.000 forintot a Neckermann-nak.

No comment.

Még szerencse, hogy a tenger helytől függetlenül szuper és az idő is nagyon klasssz volt.