P.Peter Creative Commons License 2006.12.31 0 0 132
Igen, de a régi CRT-nél tényleg látványos volt a különbség. Kis trükkel mindkét gépre kötött CRT-t kalibráltam, akkor erről írtam is a Panorámafotózás topicban (itt a teljes hozzászólás), a lényegét ide is bemásolom:

"Egy ideje a gépemen két monitor van, és ezek sem voltak egymással köszönő viszonyban sem. Az egyik képe minden beállítás (Adobe Gamma súlyosbítással) után is túl sötét, erősen kontrasztos képeket adott, bár a színei nagyjából rendben voltak. A másik csapnivaló színekkel fátyolos, erősen kontrasztszegény képet adott.
.....
Egy normál kalibráció (az egy monitoros korlát megkerülése nélkül, tehát az 'alap' monitorra) kb. 10 perc, egyszerű, semmi extra tudást nem igényel. Az eredmény viszont látványos. A sötét monitoron előtűntek a részletek, a másikról eltűnt a fátyol, és a színeik közötti kis megmaradt különbség csak azért látszódik, mert közvetlenül egymás mellett állnak..."

Később pontosítottam, mert rájöttem, hogy az express esetén úgy nyúl hozzá a program a kártyához, hogy az egyik monotor kalibrálása kicsit mindenképpen kihat a másikra is. Így nem lehet mindkettőt azonos szinten kalibrálni, ez a megmaradt különbség elsődleges oka. A PRO-vá alakított verzióban még nem volt időm most kipróbálni, hogy ez az 'áthallás' a monitorok között továbra is megmarad-e.

Ha csak az új LCD-n próbáltam volna a cuccot, akkor a lelkendezésem is kisebb lett volna és a "TVshop-os szöveg" is elmaradt volna, mert azon tényleg sokkal kisebb a különbség, "csak" a színeket tette élethűbbé.
Előzmény: imagefactory (130)