varadit Creative Commons License 2006.08.27 0 0 3384

Stahl első nyaralása Hannával

2006-08-27

Budapest - Egy gróf házában nyaralt Toscanában Stahl Judit kislányával, Hannával, és párjával, Bohus Csabával. A két hét nem csak a pihenésről szólt, felfedezték az olasz vidék gasztronómiáját is.

Tulajdonképpen két házban laktunk, mert folymatosan jöttek hozzánk a barátaink, az édesanyám, a műsor rendezője, a kollégák” - meséli Judit. A szokásos napi programunk volt, hogy reggel felkeltünk, Hannával játszottunk egyet a közeli falu játszóterén, aztán bevásároltunk egy kis piacon, és otthon magunk főztük az ebédet. Általában könnyű salátát készítettünk, és grilleztünk valamit. Délután kirándultunk, megnéztük a meseszép Assisit és Nociát, ahol a világ legjobb hentesei dolgoznak. Este pedig újra főzés, ezúttal komolyabbakat: tésztákat, osso bucót, vagy épp polipsalátát.”

Juditék felfedezték az Amalfi-partról származó szicíliai citromot, ami akkora, mint egy narancs, de az íze sokkal finomabb. Ebből sütöttek fantasztikus citromtortát. Találtak durumlisztet, és azonnal vettek hozzá egy motoros tésztakészítő gépet is.Olyan isteni a tészta, hogy elég olívaolajjal meglocsolni, és már eheted is. Az olasz konyha kizárólag kiváló minőségű alapanyagokból dolgozik. A lisztből haza is hoztunk vagy húsz kilót.”

A Stahl konyhája őszi adásaiban és Judit új könyvében a főzés szerelmesei találkozhatnak néhány toszkán étel receptjével is.

Azt is megtapasztaltuk, hogy egy másfél éves gyerekkel, aki most tanult meg járni, rossz ötlet kocsival elindulni ilyen távolságra” - nevet Judit. - Ezért visszafelé Hanna és én repülővel jöttünk. Legalább elfért a liszt a kocsiban!”

( Blikk)

<!-- var ord=Math.round(Math.random()*100000000); document.write(''); //--> on error resume next ShockMode = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.6"))) Sub banner_109982_FSCommand(ByVal command, ByVal args) call banner_109982_DoFSCommand(command, args) end sub